De lift-sage continues.
Onze kantoren zijn tot 16u telefonisch bereikbaar en daarbuiten is er een noodnummer voor noodgevallen.
Eén van die eigenaars heeft dus via-via mijn gsm en zo is die dus al heel de blok rond gegaan.
Om 16u05 eerste telefoon. Ik duw af.
Op een periode van 15 minuten heeft die mens mij 11 keer gebeld en een sms gestuurd met de vraag terug te bellen
Ik antwoord: dat zal niet meer voor vandaag zijn tenzij het dringend is.
Hij: dan snap ik er niets van.
Ik: ik heb nog een leven buiten mijn werk ook. Dit is mijn privé-nummer en dat dient niet voor mijn werk. Als er iets dringends is wil ik helpen maar ik ben nu bij een ziek familielid en kan niet opnemen.
Hij: je had mij ook kunnen bellen namiddag zoals afgesproken.
Dat heb ik dus nergens gezegd. Ten andere heb ik die de voorbije dagen al in het weekend gebeld, gemaild,...
Ik: bij deze is uw nummer geblokkeerd. Ik help u 's avonds, in het weekend en dit soort reactie pik ik niet meer. Hier is de lijn en je bent er al ver genoeg over.
Belt em mijne baas

Maar ja die kent em en ik had die al de screenshots van die berichten gestuurd, die heeft er ook es goed mee gelachen.
Echt waar, als er ergens een lift kapot is, brand, een lek,... ik vind het allemaal niet erg.
Maar niet 5 minuten na sluiting bellen om uw beklag te doen over hoe de techniekers van Schindler 120 euro per uur durven vragen.