Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij ons in de supermarkt moet iedereen verplicht een kar pakken. Is dat bij jullie dan niet zo? Kinderen kan je niet noodzakelijk alleen thuislaten natuurlijk.
dat is toch wat hij schrijft? Moeder met drie kinderen , dus met vier karren in de winkel en dat voor zes fleskes water?

Bij ons in de supermarkt moet iedereen verplicht een kar pakken. Is dat bij jullie dan niet zo? Kinderen kan je niet noodzakelijk alleen thuislaten natuurlijk.
Jawel, maar een van die drie kinderen was nog klein dus die kon met de moeder mee. Dat snap ik volledig. De andere twee kinderen waren al pubers dus die hadden elk hun eigen karretje waar niets in zat.
Het was een supermarkt in een winkelcentrum dus die twee konden perfect in de hal wachten.

De lift-sage continues.
Onze kantoren zijn tot 16u telefonisch bereikbaar en daarbuiten is er een noodnummer voor noodgevallen.
Eén van die eigenaars heeft dus via-via mijn gsm en zo is die dus al heel de blok rond gegaan.

Om 16u05 eerste telefoon. Ik duw af.
Op een periode van 15 minuten heeft die mens mij 11 keer gebeld en een sms gestuurd met de vraag terug te bellen

Ik antwoord: dat zal niet meer voor vandaag zijn tenzij het dringend is.
Hij: dan snap ik er niets van.

Ik: ik heb nog een leven buiten mijn werk ook. Dit is mijn privé-nummer en dat dient niet voor mijn werk. Als er iets dringends is wil ik helpen maar ik ben nu bij een ziek familielid en kan niet opnemen.
Hij: je had mij ook kunnen bellen namiddag zoals afgesproken.

Dat heb ik dus nergens gezegd. Ten andere heb ik die de voorbije dagen al in het weekend gebeld, gemaild,...

Ik: bij deze is uw nummer geblokkeerd. Ik help u 's avonds, in het weekend en dit soort reactie pik ik niet meer. Hier is de lijn en je bent er al ver genoeg over.

Belt em mijne baas :ROFLMAO:
Maar ja die kent em en ik had die al de screenshots van die berichten gestuurd, die heeft er ook es goed mee gelachen.
Echt waar, als er ergens een lift kapot is, brand, een lek,... ik vind het allemaal niet erg.

Maar niet 5 minuten na sluiting bellen om uw beklag te doen over hoe de techniekers van Schindler 120 euro per uur durven vragen.
Ik zou toch echt eens contact opnemen met een productiehuis ze.

Nieuwe bovenbuur. Vond 23u een goed moment om z'n verhuis te beginnen. Eerste week continu overlast; meubels schuiven, luid praten en lachen tot een stuk in de nacht, muziek, met schoeisel onnodig hard over de vloer lopen, bezoekers die alle bellen afgaan (ja, ook 's nachts).

Toch geprobeerd vriendelijk aan te kaarten. Sorry, bedankt om te laten weten, we letten er op etc. Overlast bleef duren, herhaalde pogingen hem er op aan te spreken door de volledige blok halen niets uit. "Koopt u ne koptelefoon dan kunde stoppen met zagen." Telewerken, ontspannen, in slaap vallen... Allemaal gestoord. Begin last te krijgen van continue stress en slaapgebrek.

Blijkt te gaan om een werkloze OCMW'er, appartement staat op naam van iemand anders. Politie bellen haalt weinig uit; ze zijn slim genoeg om niet te lang furore te maken want dan kan de politie vaststellingen doen. OCMW medewerker komt langs, krokodillentraantjes en loze beloftes en de volgende dag krijgen we als 'straf' een concert mannen die de vloer kapot springen.

Hem er uit krijgen is bijna onmogelijk — geluidsopnames zijn geen 'bewijs', hen op heterdaad betrappen is moeilijk want zo slim zijn ze nog. Ze wisselen gewoon doorheen de dag continu van welk appartement ze onveilig maken.

Ik snap die mensen niet. Andere mensen hun leven zuur maken want "het is mijn kot en ik doe wat ik wil". Alleszins wel duidelijk waarom die kerel geen job kan houden.
U bent verzuurd.
U bent misnoegd.
Misschien ligt het probleem wel bij uzelf.
U begrijpt de complexe maatschappij niet.
Bovenal, u gelooft niet in inclusiviteit.

En anders, moge het enige verlichting brengen, zoek dit op, op youtube:
Man Burnt Alive in WWII Battle of Balikpapan (1945) | War Archives

En ten tweede, dat je hier in mijn regio nergens direct bij een EMDR therapeut(e) terecht kan.
Oftewel moet ik naar Antwerpen, daar zijn er genoeg. Oost Vlaanderen is soms echt een rotte nachtmerrie, en het Waasland al zeker.
Hopelijk kan ik toch in Bornem terecht.
Shit, echt? Mijn bedoeling is om na mijn huidige therapie iets van traumatherapie te volgen, misschien wel EMDR. Nu, ik zit in de buurt van Gent, hopelijk gaat dat hier wat makkelijker dan.

U bent verzuurd.
U bent misnoegd.
Misschien ligt het probleem wel bij uzelf.
U begrijpt de complexe maatschappij niet.
Bovenal, u gelooft niet in inclusiviteit.

En anders, moge het enige verlichting brengen, zoek dit op, op youtube:
Man Burnt Alive in WWII Battle of Balikpapan (1945) | War Archives
Not sure if parodying leftist apologists or serious 🧐

Leuven == fucking cut stad. Net gasboete gekregen omdat ik aan laden en lossen was in een gebied voor laden en lossen maar enkel voor vrachtwagens. Is de 5e boete in 1.5j tijd in deze kloten stad. Ik moet alles zelf doen want mijn vrouw zwanger is maar ja vecht dat maar eens aan? Wat raden ze aan, ergens anders parkeren. Maar dat haat niet omdat alles ingenomen is!

Waarom zoveel Nederlanders op TV, ik kijk weinig maar net even aan het zappen en overal Nederlanders, is er daar geen werk meer, zijn ze goedkoper, wie zijn ze, wat doen ze ....

niets tegen Nederlanders maar ze zijn allemaal groter en kunnen het beter uitleggen

Waarom zoveel Nederlanders op TV, ik kijk weinig maar net even aan het zappen en overal Nederlanders, is er daar geen werk meer, zijn ze goedkoper, wie zijn ze, wat doen ze ....

niets tegen Nederlanders maar ze zijn allemaal groter en kunnen het beter uitleggen
Idd, uit miserie dat nieuwe talent programma op vtm maar afgezet omwille van die reden.

Why the hell kost een notaris +5K om een lening van 200k af te sluiten???
Waarom is dat bedrag variabel met hoeveel je leent? Dure inkt voor de extra cijfers?

afzetters

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan