Str8_6
Well-known member
Iedereen gaat dit lezen met een apu stemmetje.HAVE I ANSWERED YOUR QUESTIONS SATISFACTORILY AND OFFERED GOOD CUSTOMER SERVICE?!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen gaat dit lezen met een apu stemmetje.HAVE I ANSWERED YOUR QUESTIONS SATISFACTORILY AND OFFERED GOOD CUSTOMER SERVICE?!
Eerst duurt het +15minuten voordat je verbonden wordt met iemand ('s nachts, bij ons) en als je dan zelf je werk doet en niet binnen de 2 minuten reageert ... "you didn't answer for 2 minutes, if you don't answer within a minute I will end the chat"HAVE I ANSWERED YOUR QUESTIONS SATISFACTORILY AND OFFERED GOOD CUSTOMER SERVICE?!

Zit zelf maar eens met een opgeblazen gevoel terwijl de rest zit scheten te laten.Feit dat iedereen tegenwoordig voor een scheet naar de gazet belt omdat ze zich benadeeld voelen.
Je hebt dat item gelezen over een voetballerke dat niet kan voetballen gok ik?Feit dat iedereen tegenwoordig voor een scheet naar de gazet belt omdat ze zich benadeeld voelen.

Deed mij ook mijn ogen een beetje rollen...Je hebt dat item gelezen over een voetballerke dat niet kan voetballen gok ik?![]()
Het zijn bijna BV'sFeit dat iedereen tegenwoordig voor een scheet naar de gazet belt omdat ze zich benadeeld voelen.
Sir. Sirrrrr. You have to answer the questions.HAVE I ANSWERED YOUR QUESTIONS SATISFACTORILY AND OFFERED GOOD CUSTOMER SERVICE?!
Evenveel/weinig dan met ons allemaal.Volledig gecrashed. Wtf scheelt er toch met mij.

Wat Pan zegt.Volledig gecrashed. Wtf scheelt er toch met mij.

Neen dat is vanaf 40.Een kennis die daarstraks beweerde dat een BMI van 30+ altijd wil zeggen dat je Morbide Obesitas hebt, je altijd erg ongezond bezig bent en je gegarandeert heel vroeg zal komen te overlijden.![]()
Ook dan klopt het niet altijd hé.Neen dat is vanaf 40.
BMI Berekenen - Flow Fitness
BMI betekent Body Mass Index. Het is een waarde waarbij je kunt vaststellen of je een gezond gewicht hebt, of dat je te zwaar of the licht bent.www.flowfitness.com
BMI is goed voor Jan Modaal, maar schiet serieus te kort tov sommige profielen.
(Terwijl hij gewoon een erg stevige spierbundel is)
Ik denk da ge wa onderschat hoe moeilijk een doelwit soms te raken is.Actiefilms: ik weet dat het hersenloos entertainment is, maar soms kan ik me ergeren aan bepaalde actie. Gisteren ook het begin van Skyfall waarbij 007 en de vijand hun pistolen/geweren op elkaar leeg schieten en toch blijven missen. Op een bepaald moment stond de vijand gewoon open en bloot op het dak van de trein en nog mist 007 al zijn shots. Ksnap dat het anders rap gedaan is en een actiefilm niet geloofwaardig moet zijn (genoeg andere scenes die er ook totaal over zijn), maar aan dat missen tijden het schieten kan ik me toch soms serieus ergeren.
![]()
Nee hoor, ik heb eerst een technische studie gedaan van projectielen, dan een berekening van aantal kogels gebruikt op het slagveld tov werkelijke slachtoffers, alsook een doorgedreven studie vann shootings tijdens openbare markten en op rondrijdende treinen en ben tot de conclusie gekomen dat mijn ergernis terecht en niet subjectief is.Ik denk da ge wa onderschat hoe moeilijk een doelwit soms te raken is.
Soms vallen ze veel te snel, net.
Lakigar 2.0 has arrived.Nee hoor, ik heb eerst een technische studie gedaan van projectielen, dan een berekening van aantal kogels gebruikt op het slagveld tov werkelijke slachtoffers, alsook een doorgedreven studie vann shootings tijdens openbare markten en op rondrijdende treinen en ben tot de conclusie gekomen dat mijn ergernis terecht en niet subjectief is.