Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
HAVE I ANSWERED YOUR QUESTIONS SATISFACTORILY AND OFFERED GOOD CUSTOMER SERVICE?!
Eerst duurt het +15minuten voordat je verbonden wordt met iemand ('s nachts, bij ons) en als je dan zelf je werk doet en niet binnen de 2 minuten reageert ... "you didn't answer for 2 minutes, if you don't answer within a minute I will end the chat" 😑

Feit dat iedereen tegenwoordig voor een scheet naar de gazet belt omdat ze zich benadeeld voelen.
Het zijn bijna BV's

Maar ze hebben wel gelijk, dat gaat hier ocharme over een ploegske in de provinciale reeksen dat denkt dat ze de nieuwe Anderlecht zijn.

Volledig gecrashed. Wtf scheelt er toch met mij.
Wat Pan zegt.
Niet te hard zijn voor jezelf! Op relatief korte tijd had je een relatiebreuk, lockdowns, veel pijn+een operatie én de huizenmarkt die tegenwerkt op je bordje.
Het is niet omdat je veel hebt om wél denkbaar voor te zijn, dat je je automatisch goed moet voelen. 🫂

Een kennis die daarstraks beweerde dat een BMI van 30+ altijd wil zeggen dat je Morbide Obesitas hebt, je altijd erg ongezond bezig bent en je gegarandeert heel vroeg zal komen te overlijden. :unsure:

Een kennis die daarstraks beweerde dat een BMI van 30+ altijd wil zeggen dat je Morbide Obesitas hebt, je altijd erg ongezond bezig bent en je gegarandeert heel vroeg zal komen te overlijden. :unsure:
Neen dat is vanaf 40.

Neen dat is vanaf 40.
Ook dan klopt het niet altijd hé. :) BMI is goed voor Jan Modaal, maar schiet serieus te kort tov sommige profielen.

Ne maat die veel arbeid doet op zijn land (al 30+ jaar lang, hij is er nu 47), is net 2 meter groot en heeft een kast van een lijf (ik pas daar 2x in letterlijk!). Ik weet het niet zeker, maar als die zijn BMI 40 is, dan zou ik daar niet van schrikken. (But I dont know ... I not gonna ask)

Vroeger in onze jongere jaren, lachte hij daar altijd mee. Dat volgens zijn BMI, hij morbide was en hij continue op dieet zou moeten gaan. :tongue: (Terwijl hij gewoon een erg stevige spierbundel is)

Actiefilms: ik weet dat het hersenloos entertainment is, maar soms kan ik me ergeren aan bepaalde actie. Gisteren ook het begin van Skyfall waarbij 007 en de vijand hun pistolen/geweren op elkaar leeg schieten en toch blijven missen. Op een bepaald moment stond de vijand gewoon open en bloot op het dak van de trein en nog mist 007 al zijn shots. Ksnap dat het anders rap gedaan is en een actiefilm niet geloofwaardig moet zijn (genoeg andere scenes die er ook totaal over zijn), maar aan dat missen tijden het schieten kan ik me toch soms serieus ergeren.

naked-gun-meme.gif

Actiefilms: ik weet dat het hersenloos entertainment is, maar soms kan ik me ergeren aan bepaalde actie. Gisteren ook het begin van Skyfall waarbij 007 en de vijand hun pistolen/geweren op elkaar leeg schieten en toch blijven missen. Op een bepaald moment stond de vijand gewoon open en bloot op het dak van de trein en nog mist 007 al zijn shots. Ksnap dat het anders rap gedaan is en een actiefilm niet geloofwaardig moet zijn (genoeg andere scenes die er ook totaal over zijn), maar aan dat missen tijden het schieten kan ik me toch soms serieus ergeren.

naked-gun-meme.gif
Ik denk da ge wa onderschat hoe moeilijk een doelwit soms te raken is.
Soms vallen ze veel te snel, net.

Ik denk da ge wa onderschat hoe moeilijk een doelwit soms te raken is.
Soms vallen ze veel te snel, net.
Nee hoor, ik heb eerst een technische studie gedaan van projectielen, dan een berekening van aantal kogels gebruikt op het slagveld tov werkelijke slachtoffers, alsook een doorgedreven studie vann shootings tijdens openbare markten en op rondrijdende treinen en ben tot de conclusie gekomen dat mijn ergernis terecht en niet subjectief is.

Nee hoor, ik heb eerst een technische studie gedaan van projectielen, dan een berekening van aantal kogels gebruikt op het slagveld tov werkelijke slachtoffers, alsook een doorgedreven studie vann shootings tijdens openbare markten en op rondrijdende treinen en ben tot de conclusie gekomen dat mijn ergernis terecht en niet subjectief is.
Lakigar 2.0 has arrived.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan