Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ne kleine schijt toch serieus wat af.
Normaal zetten we om de twee maand eens onze vuilbak buiten en daar zit dan 10kg in. Nu om de twee weken met 30-40kg. Kindergeld dekt dat allemaal niet eh. :angry:
Wij zijn van 1 zak elke 4 weken naar 2 zakken elke 2 weken gegaan. nie normaal gewoon. En wegen da die zakken doen, want die kleine pist wat bij elkaar.

https://www.hln.be/leuven/60-000-eu...nde-ingreep-voor-zoon-30-te-betalen~ab06bb7b/

https://www.leuvenactueel.be/nieuws...-operatie-vinden-of-voet-wordt-geamputeerd-na

WTF 1: Die foto op leuvenactueel. Niet voor gevoelige kijkers!
WTF 2: Waarom heeft die geen reisverzekering afgesloten ?

Hoe vaak lees je nu al niet dat mensen bewust een keuze maken, in dit geval geen verzekering nemen, en alle mogelijke gevolgen kennen
Maar als dan iets mis gaat wenen in de media en smeken voor geld
nicole%20grauls2.jpg

Mama Nicole zit met de handen in het haar.

Ok dan :laugh:

/EDIT: los hiervan is het een verschrikkelijke situatie maar als je in een exotisch land op reis gaat is het ook je eigen verantwoordelijkheid om een verzekering af te sluiten goed wetende dat je bestemmingsland een niet zo democratische toegang tot gezondheidszorg heeft en zo moest er je toch eens iets overkomen...

Laatst bewerkt:
Meh, daar ben ik echt onverschillig over. Je moet maar een reisverzekering afsluiten.
De Belgische overheid moet hier echt 0,0 euro aan spenderen om te repatriëren.

En goed zot om daar zelf op een brommer te kruipen.

Amai wat een reacties, ik ben er niet goed van.

Wie gebruikt er nu in godsnaam nog stofzuigerzakken. Ik weet echt niet wat ik hier allemaal lees.

Amai wat een reacties, ik ben er niet goed van.

Wie gebruikt er nu in godsnaam nog stofzuigerzakken. Ik weet echt niet wat ik hier allemaal lees.
De voorbije 15j zowel met als zonder gehad en eigenlijk vind ik die met zakken beter/krachtiger in combinatie met veel hondenhaar. Alez, toch in het betaalbare segment.

De voorbije 15j zowel met als zonder gehad en eigenlijk vind ik die met zakken beter/krachtiger in combinatie met veel hondenhaar. Alez, toch in het betaalbare segment.
Ik ben daar ook meer voor. Ook makkelijker om weg te gooien. Minder lawaai ook (in mijn ervaring toch).

https://www.hln.be/leuven/60-000-eu...nde-ingreep-voor-zoon-30-te-betalen~ab06bb7b/

https://www.leuvenactueel.be/nieuws...-operatie-vinden-of-voet-wordt-geamputeerd-na

WTF 1: Die foto op leuvenactueel. Niet voor gevoelige kijkers!
WTF 2: Waarom heeft die geen reisverzekering afgesloten ?

Hoe vaak lees je nu al niet dat mensen bewust een keuze maken, in dit geval geen verzekering nemen, en alle mogelijke gevolgen kennen
Maar als dan iets mis gaat wenen in de media en smeken voor geld
Erg maar zoals hier al veel vermeld is had een verzekering wel handig geweest.
En als zeker zonder geldig rijbewijs.

Wespen, die alle plaats hebben, maar besluiten om nét onder mijn terras tegels een klein nest te bouwen :angry:

Meh, daar ben ik echt onverschillig over. Je moet maar een reisverzekering afsluiten.
De Belgische overheid moet hier echt 0,0 euro aan spenderen om te repatriëren.

Dat is gemakkelijk gezegd, hé. Maar bij onze eerste Amerikareis hadden we ook alleen de World Cross (eurocross toen) die bij de CM zat. Ik heb daarvoor gebeld, gemaild en naar het loket geweest, en dat was zogezegd allemaal in orde: Zeker weten. Ja, ook VS.

Bleek wel dat je dan slechts héél beperkt verzekerd bent, en alleen voor het bedrag dat de ingreep hier zou kosten. Technisch gezien hadden ze gelijk, ik was gedekt.

Toen wij op huwelijksreis gingen naar Indonesië toch ook een aparte rijsbijstandsverzekering genomen via de makelaar. Dat was zelfs de grootste kost nog niet. Versta er niets van dat mensen dat niet nemen... Living on the edge tot er iets gebeurt...

Fucking hell, chatten met een helpdesk die duidelijk in India zit is hemeltergend, haaruittrekkend frustrerend. Ik snap dat het goedkoop is maar mijn oordeel over uw bedrijf zakt met 90% als je daar van gebruik maakt.

Het volledige dorp dat deze morgen een briefje in zijn brievenbus had met naam, adres, telefoonnummer, link naar facebook account en foto van een 17-jarige jongen, met uitleg dat hij een 12-jarig meisje zou 'gemanipuleerd en gedwongen tot ongewilde seksuele handelingen' hebben. Zelfs een QRcode en als je die scant worden al die gegevens aan uw contactgegevens toegevoegd. - getekend 'bezorgde ouders'

Alle ja kweet ni maar ga anders gewoon naar de politie ipv publieke schandpaaltoestanden?

Voor hetzelfde geld knoopt dat gastje zich op uit miserie of weet ik veel.. ken de feiten niet. Degoutante shit.

Fucking hell, chatten met een helpdesk die duidelijk in India zit is hemeltergend, haaruittrekkend frustrerend. Ik snap dat het goedkoop is maar mijn oordeel over uw bedrijf zakt met 90% als je daar van gebruik maakt.

HAVE I ANSWERED YOUR QUESTIONS SATISFACTORILY AND OFFERED GOOD CUSTOMER SERVICE?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan