zou ook zomaar kunnen, gezien ik onder volledige narcose was weet ik daar allemaal niks van, ik vertrouw ze gewoon weg niet meer in die operatiekamersOf het album la mamadora van Bart Kaell stond op tijdens de operatie!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou ook zomaar kunnen, gezien ik onder volledige narcose was weet ik daar allemaal niks van, ik vertrouw ze gewoon weg niet meer in die operatiekamersOf het album la mamadora van Bart Kaell stond op tijdens de operatie!![]()
Maar zelfs voor 1 kleine al goedkoper tot de zindelijkheid dan wegwerp. Maar idd, 1x een grotere investering.Da's ook niet voor niks he.
En nu zijt ge mijn ergernis. Ge krijgt al kado's van de staat om te broeden en da gaat dan nog klagen dat het niet genoeg is.Zo ne kleine schijt toch serieus wat af.
Normaal zetten we om de twee maand eens onze vuilbak buiten en daar zit dan 10kg in. Nu om de twee weken met 30-40kg. Kindergeld dekt dat allemaal niet eh.![]()
Ik denk dat zijn ergernis de kak is... niet dat zijn kindergeld het niet denkt. Just guessing huh...En nu zijt ge mijn ergernis. Ge krijgt al kado's van de staat om te broeden en da gaat dan nog klagen dat het niet genoeg is.
Imho moet ge er zelf voor kunnen betalen als ge er maakt.
Alst van mij zou afhangen zou ge geen cent kindergeld en belastingsvermindering krijgen.

Ah, nog iets voor de nostalgiethreadTijd voor een Faces-of-death-achtige compilatie.

Eigenlijk maar zwak materiaal.Ah, nog iets voor de nostalgiethread![]()
Mss hebben ze je te lang laten liggen op je zijkant toen er een hele klas studenten eens kwam voelen aan je prostaat?zou ook zomaar kunnen, gezien ik onder volledige narcose was weet ik daar allemaal niks van, ik vertrouw ze gewoon weg niet meer in die operatiekamers
Waar is de tijd van de goorlapperij van Rotten toch naartoeEigenlijk maar zwak materiaal.
Nood aan een nuclearcaust of zo.
Ze moeten het ergens leren natuurlijk.Mss hebben ze je te lang laten liggen op je zijkant toen er een hele klas studenten eens kwam voelen aan je prostaat?
Ik zou eens moeten kijken op mijn kasticketsOver hoeveel euro’s spreken we hier per maand aan pampers?

Niet doen, wat niet weet niet deert.Ik zou eens moeten kijken op mijn kastickets![]()
Ik moest er nog bij zeggen dat ik die nooit bij hou. Dus geen probleem.Niet doen, wat niet weet niet deert.
Zo ne kleine schijt toch serieus wat af.
Normaal zetten we om de twee maand eens onze vuilbak buiten en daar zit dan 10kg in. Nu om de twee weken met 30-40kg. Kindergeld dekt dat allemaal niet eh.![]()
Omdat zowat alles tegenwoordig in de PMD mag. Ik kan me buiten nu die pampers eigenlijk niet meteen iets bedenken dat wij frequent in de zwarte bak gooien.Dan zijt ge wel extreem fel met recyclage en verpakkingsvrije producten kopen, of hoe slaagt ge er in om pas na twee maanden een vuilzak vol te hebben?
Stofzuiger inhoudt hier, dankzij de woef.Omdat zowat alles tegenwoordig in de PMD mag. Ik kan me buiten nu die pampers eigenlijk niet meteen iets bedenken dat wij frequent in de zwarte bak gooien.

@straight_six zie je de fout?Stofzuiger inhoudt hier, dankzij de woef.![]()