mac-bc en trump op 1 dag kwijt? Gelukkig is het school vakantie en komen er zeker een paar kleurrijke figuren op duiken binnenkort
Hoe, ge zijt hier toch al?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mac-bc en trump op 1 dag kwijt? Gelukkig is het school vakantie en komen er zeker een paar kleurrijke figuren op duiken binnenkort

Ik zie het daar idd ook. twee maand geleden had ik die optie bij mijn weten niet. Ik had er toen ook direct voor gebeld.Ik ben ook van plan een Dell XPS te kopen via hun website en heb het net eens gecheckt: je kan wel gewoon zakelijk bestellen. Tijdens checkout is er een optie 'Aankoop voor zakelijk gebruik'. Dan krijg je ook een factuur uiteraard. Heb je er over gekeken?
Vervelen is net dat, niet dat er niks is om te doen maar dat je er gewoon geen zin in hebt. Beste dat je kan doen is het jezelf toelaten, al lig je gewoon een uur wezenloos in stilte want dan gaat het ook sneller over! Het is het denken van ‘ik zou toch’ of ‘ik moet echt’ dat het gevoel gewoon versterken.Ik verveel mij. Ik verveel mij nochtans héél zelden en heb genoeg te doen maar gewoon nergens zin in, geen energie, geen motivatie.
Honden knuffelen is relaxerend én heilzaam voor de honden ook!Ik verveel mij. Ik verveel mij nochtans héél zelden en heb genoeg te doen maar gewoon nergens zin in, geen energie, geen motivatie.

Die zijn mij al beu ondertussenHonden knuffelen is relaxerend én heilzaam voor de honden ook!![]()

Maar 't is zo saaaaiiii!Vervelen is net dat, niet dat er niks is om te doen maar dat je er gewoon geen zin in hebt. Beste dat je kan doen is het jezelf toelaten, al lig je gewoon een uur wezenloos in stilte want dan gaat het ook sneller over! Het is het denken van ‘ik zou toch’ of ‘ik moet echt’ dat het gevoel gewoon versterken.
Ik zou er van proberen te genieten. De meeste mensen weten niet meer wat het is om zichzelf te vervelen.Ik verveel mij. Ik verveel mij nochtans héél zelden en heb genoeg te doen maar gewoon nergens zin in, geen energie, geen motivatie.
t'is tbegin van een depressieIk verveel mij. Ik verveel mij nochtans héél zelden en heb genoeg te doen maar gewoon nergens zin in, geen energie, geen motivatie.

Al die goede schoolrapporten van de oogappeltjes op facebook. En trots dat ze allemaal zijn, en op naar het volgende leerjaar, jippieeee...
Eens benieuwd wanneer hun kleine oogappel plots slechte punten heeft en moet blijven zitten in het middelbaar, gaan ze dat ook delen op smoelenboek? Jippieeee...?![]()

Permanent, inderdaad.
Die tussentime-out is er herhaaldelijk geweest, inclusief de verzoekjes vanuit de moderatie zonder punten.Mijn pa smeekte toch telkens keer dat ik buizen meebracht. En toen ik dat dan ook effectief deed omdat ik eens wilde testen hoeveel ik zou halen als ik niet studeerde kon hij er niet mee lachen omdat de leerkrachten ineens stelden dat ik het niet aankon omdat het in dalende lijn bleef gaan en hij eigenlijk sanitairbuizen bedoelde...
Het bedrag voor elke uitslag boven 90 heeft hij daarna echter ook niet meer herhaald
Is er echter een mogelijkheid om een permanente ban een ander uitzicht te geven. Desnoods volledig in het rood of zo? Dan weet ik tenminste of we Mac nog mogen terugverwachten.
Al is het dan wel spijtig dat iemand dan ineens van 24h time-out naar permanent springt. Soms helpt zo een tussentimeout om de gemoederen te bedaren. En sommige mensen hebben een korter lontje dan iemand anders, en moet je tegen zichzelf beschermen.
Nu ja het is wat het is.
Hoe lang heb je moeten denken op dat mopjeDie tussentime-out is er herhaaldelijk geweest, inclusief de verzoekjes vanuit de moderatie zonder punten.
En Mac will be bac.

kleine teen gestoten, precies liters bloed dat daar uitkomt ongezien.
Aandeel bloed is normaliter 7% van uw gewicht. Dus het moet al erg zijn als er daar liters liggen door uw kleine teen te stoten. Ik begrijp zelfs niet eens hoe jij dan nog de energie hebt om te posten hierkleine teen gestoten, precies liters bloed dat daar uitkomt ongezien.
.lichtjes overdreven uiteraard, maar ben er nu toch bij gaan moeten liggen ffkes. eerst een kleine bloedplas opgekuist.Aandeel bloed is normaliter 7% van uw gewicht. Dus het moet al erg zijn als er daar liters liggen door uw kleine teen te stoten. Ik begrijp zelfs niet eens hoe jij dan nog de energie hebt om te posten hier.