Mr.Anderson
Well-known member
Naar 't schijnt rijdt Sam Gooris nooit nog z'n gras af.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat maakt anders serieuze vlekken op zo een witte basketsloefkes zenne!Naar 't schijnt rijdt Sam Gooris nooit nog z'n gras af.
Als ik bij mijn ouders het gras af deed was dat met machine op snelsteIn zijn totaal gaat het toch niet sneller? Ik ben hier een uur tot anderhalf u bezig als ik het wekelijks doe en als ik een maand wacht komt daar amper een half u bij door de bak sneller te moeten legen. Dus 4u/mnd winst!

Nee, maar veel bomen, bloemenperkjes en nog wat dingen die in de weg staan. 't Is niet klein, maar de indeling vertraagt het maaien wel.Als ik bij mijn ouders het gras af deed was dat met machine op snelste
Als dat echt lang gras was dan kreeg die dat niet getrokken (en was nochtans een van de zwaarste Honda benzine's) en moest ik dus langzamer stappen
En de bak zat snel vol, elke keer ledigen in de kruiwagen en naar achter
En dat was op 45min gedaan (23 are, pakt de helft gras) dus jij moet een voetbalveld hebben ofzo?

Die hier bolt elke dag rondIk doe dat ook 1-2 keer per week, maar ik mulch.
Een robotmaaier rijdt toch ook veel vaker?

Technieker is gepasseerd, 2 nieuwe PLC adapters gezet en tis opgelost nu. Gaat 80 euro kosten, ga nog factuur krijgen.De voorbije jaren meer bezig geweest met TV te resetten dan daadwerkelijk TV te kijken.
Tig-maal kabels in en uit getrokken.
Wifi router herstart tig-keer
Digibox tig-keer herstart
etc...
Heb al vroeger eens gebeld en dan moest ik een nieuw digibox hebben want oud wat verouderd. Enfin.
Na tijdje begonnen weer de problemen met blokjes en haperingen op scherm.
Zondag gebeld ervoor.
Morgenavond komt er technieker.
Als er probleem is waar ik niks kan aan doen zou dit gratis zijn, zoniet zou dit 85 eur of zo zijn.
Bon, khoop dat in orde komt en dak niet plots andere problemen krijg.
Integendeel. Sowieso de buitenring proberen te vermijden.BG to the rescue!
Vriendin moet morgen in Brussel zijn op de VUB voor een examen. Dus ik kan nu zoeken wat de makkelijkste weg is naar Elsene (komende van Limburg) dus de E40.
Ik zie 3 mogelijkheden
1. Sterrebeek rechtdoor centrum in en via de Montgomery tunnel
2. Sterrebeek de ring op tot aansluiting E411 en daar tot de unief
3. Bertem er al af, dan via gewestweg via Leefdaal - Tervuren (Leuvensesteenweg?), stukje ring en dan terug de E411 op.
Ik zou denken 2 of 3 enOptie 3 lijkt mij dan het rustigste ? Ze moet er pas om 5u namiddag zijn
Kan precies beter mee gaan![]()
Een echte BGer zou een helikopter charteren.BG to the rescue!
Vriendin moet morgen in Brussel zijn op de VUB voor een examen. Dus ik kan nu zoeken wat de makkelijkste weg is naar Elsene (komende van Limburg) dus de E40.
Ik zie 3 mogelijkheden
3. Bertem er al af, dan via gewestweg via Leefdaal - Tervuren (Leuvensesteenweg?), stukje ring en dan terug de E411 op.
Ik zou denken 2 of 3 enOptie 3 lijkt mij dan het rustigste ? Ze moet er pas om 5u namiddag zijn
Aah oké. Dus optie 1 dan ?Integendeel. Sowieso de buitenring proberen te vermijden.
Op de e40 staat vaak wel wat file, maar das net om de ring op te rijden. Als je op de e40 voldoende links houdt kan je vrij snel terug door richting Brussel.
Maar sowieso het live verkeer in de gaten houden, zeker ivm ongevallen, en tijdig vertrekken.
simplistisch gezegd
Ik zou gewoon Waze volgenBG to the rescue!
Ik zie 3 mogelijkheden

Optie 1 zou ik ook nemen.BG to the rescue!
Ik zie 3 mogelijkheden
Haha ja ik heb even de e411 met de a201 verwisseld. Jij rijdt idd dan de binnenring op ipv de buitenring. De binnenring oprijden zou vlot gaan maar richting 4-armen ga je op de ring ook vast staan.Aah oké. Dus optie 1 dan ?
Is dat niet de binnenring ? Opt kaartje van België kom ik van rechterkant en rij ik in Brussel richting beneden (en aangezien we rechts rijden zit ik toch aan de binnenkant? )simplistisch gezegd
Ik zou 1 of 2 nemen naargelang verkeer. Voor of na ochtendspits is 2 meestal best maar om 17u en komende van Leuven niet meteen een idee. E411 heeft het voordeel dat je rechtstreeks van autostrade bijna op de Pleinlaan of Triomflaan zit, via optie 1 kan je van Montgomery tot de VUB nog redelijk lang stilstaan.BG to the rescue!
Ik zie 3 mogelijkheden