Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh en een ergernis, 't zal hier wel al ergens staan. Maar het wordt ene dag 35 graden en ze doen alsof de wereld gaat vergaan. Rioolgazetten gvd.

Fijn pintjes drinken aan het zwembad onder men parasolleke ja!
Nieuwe ergernis.
Pintjes zijn op :frown: enkel nog Orval of Paix-Dieux of gin-tonic

BG-problemen :smile:

Het loopt hier vol hangjongeren aan de kust :sop: Dat ge naar de kust komt om af te koelen is iedereen gegund. Maar loeiharde muziek spelen, vrouwen ambeteren, u schelezat drinken om 2 uur 's middags en wat joints zitten roken naast een familie met wat kleine kindjes hoeft nu ook weer niet.
En straks is het gegarandeerd spel tussen die Brusselaars en die Hollandse wannabe rappers, dat wordt ook nog plezant.

Het loopt hier vol hangjongeren aan de kust :sop: Dat ge naar de kust komt om af te koelen is iedereen gegund. Maar loeiharde muziek spelen, vrouwen ambeteren, u schelezat drinken om 2 uur 's middags en wat joints zitten roken naast een familie met wat kleine kindjes hoeft nu ook weer niet.
En straks is het gegarandeerd spel tussen die Brusselaars en die Hollandse wannabe rappers, dat wordt ook nog plezant.
Waar zit je juist aan de kust als ik mag vragen? (Mag ook per PB.)

Den oudsten hier heeft af en toe een inval in een cartoon (wie niet), paar maand terug was dat nog Steven Universe en nu dit weekend The Owl House. Voor zover ik kan zien geestig bedacht verhaaltje en via via ook seizoen twee kunnen vinden dat hier nog niet opstaat. Nu kijkt hij enorm uit naar seizoen 3 … alleen gaat dat er niet echt komen (3 afl om alles af te ronden) want *drumroll* de serie ‘past niet in het Disney merk’. Het meisje in de hoofdrol heeft namelijk een crush op een ander meisje. En dat past dus niet in Brand Disney.

Alee, ik wist wel dat het daar zo homofoob is als het kan zijn maar het is gewoon zó belachelijk.

Den oudsten hier heeft af en toe een inval in een cartoon (wie niet), paar maand terug was dat nog Steven Universe en nu dit weekend The Owl House. Voor zover ik kan zien geestig bedacht verhaaltje en via via ook seizoen twee kunnen vinden dat hier nog niet opstaat. Nu kijkt hij enorm uit naar seizoen 3 … alleen gaat dat er niet echt komen (3 afl om alles af te ronden) want *drumroll* de serie ‘past niet in het Disney merk’. Het meisje in de hoofdrol heeft namelijk een crush op een ander meisje. En dat past dus niet in Brand Disney.

Alee, ik wist wel dat het daar zo homofoob is als het kan zijn maar het is gewoon zó belachelijk.
Waar heb je het vandaan dat het daarom niet past in het disney merk? Een merk dat niet bepaald bekend is om zo'n dingen te weren.

Die logica slaagt nergens op. Als er werkelijk homofobe ideeën achterzaten hadden die personages nooit in die serie gezeten om te beginnen.

Eternals, Ducktales reboot, Gravity Falls, Onward, Jungle Cruise,… allemaal Disney series en films met homo personages en/of koppels. Maar inderdaad, het zal wegens homofobie zijn dat ze die show cancellen.

*drumroll* het heeft dus niets met “Disney is homofoob” te maken.

Laatst bewerkt:
Waar heb je het vandaan dat het daarom niet past in het disney merk? Een merk dat niet bepaald bekend is om zo'n dingen te weren.
De hele don’t say gay hoopla en de het feit dat een Disney exec letterlijk ondertekend heeft ‘it is not being renewed as it does not fit the brand we are trying to convey’

De loser zonder leven - het wisserke
Zijn leven is een mislukking en niemand ziet hem graag.
Soms denk ik dat het dit soort reacties zijn die zo iemand nog meer triggeren of zo. "Hahiho, ze vinden mij irritant!"
Wat er in zo iemand omgaat, het is mij een raadsel...

Soms denk ik dat het dit soort reacties zijn die zo iemand nog meer triggeren of zo. "Hahiho, ze vinden mij irritant!"
Wat er in zo iemand omgaat, het is mij een raadsel...
tjah, ondertussen heeft die wel een mooi initiatief naar de knoppen geholpen. Moest het om iemand gaan die gebanned is, blijkt het nog maar weer eens dat het volledig terecht was.

Knokke, al kan ik me niet voorstellen dat het in pakweg Oostende veel beter is (al zitten er daar waarschijnlijk minder Nederlanders, da's hier echt ontploft de laatste jaren)
Oostende ken ik goed. Zolang het geen weekend en/of vakantie is vind ik het persoonlijk meevallen, maar indien wel zijn er altijd de dagtoeristen die de boel op stelten zetten en/of overlast veroorzaken, laat staan in de zomer...
Heb wel het idee dat het steeds drukker wordt op de kusttram, ofwel heb ik de pech die op het foute uur te nemen. (Spits niet meegerekend!)

Details graag! Het is ne mooie dag voor wat drama. :unsure:
Liever niet....

don_t_feed_the_troll___by_blag001_d5r7e47-fullview.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan