Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen die overmatig zweten en het niet nodig vinden om zich te wassen of whatever dan ook.😵‍💫
Is niet zo moeilijk hoor, oksels ontharen, goed scrubben, Orodex ofzo gebruiken en als het even kan regelmatig ondergoed veranderen.
Als er een corona variant bestaat waar je ipv niets ruikt letterlijk alles ruikt dan heb ik het.
Ik ruik elke slechte adem van mensen alsook elke druppel zweet en zelfs elke stille scheet die ze droppen zelfs op meters afstand.
Bah😷

De wegenwerken waar ik nu al een week geen kat, hond of werkman heb gezien. Je kan van onze straat perfect het stukje baan over, het is afgewerkt maar er blijft zo een bordje staan genre ‘nope’ waardoor je die omweg van 15 minuten (files) moet gaan nemen.

15/10/2021: Microgolfoven gekocht bij Krefel
19/10/2021: levering en vanaf de eerste minuut lijkt het ding niet naar behoren te werken (foutcodes)
11/2021: eerste reparatie
02/2022: terug stuk, zelfde foutcodes
eind 02/2022: tweede reparatie
begin 03/2022: terug stuk! - zelfde foutcodes dus nooit echt gerepareerd
halverwege 03/2022: reparatie gepland -> uitgesteld naar begin 04/2022

Op de dag van de reparatie: 'stukken niet binnen, ik kom niet af - DOEI'
05/2022: rappel - antwoord: gebrek stukken, onzin, onzin - we contacteren u wanneer het wel kan

Vandaag: teruggebeld naar Krefel - eens laten vallen dat als het niet binnen de week gerepareerd is ik de heilige drievuldigheid van klacht testaankoop + klacht fod economie + klacht bij de Inspecteur loslaat

Net mailtje: we komen het overmorgen repareren!

Ik ben benieuwd, onnozelaars

En onze garantie mogen ze ook verlengen met de 5/8 maanden waarop het toestel niet werkte naar behoren - lijkt mij maar normaal
Uit de verkoopsvoorwaarden van Kreefel:

“Dit betekent dat bij gebreken of defecten aan het goed tot 2 jaar na de levering dit goed kosteloos wordt hersteld, dan wel vervangen.

Voor zover dit mogelijk en redelijk is, hebt u de keuze tussen herstelling of vervanging. Enkel ingeval de herstelling of de vervanging buitensporig of onmogelijk is of niet binnen een redelijke termijn kan worden uitgevoerd, heeft u het recht om een prijsverlaging of de ontbinding van de verkoopsovereenkomst te eisen.”

Ik zou duidelijk laten weten dat je al meerdere herstelpogingen gegeven hebt en een nieuw toestel of zelfs uw geld terug vragen.

Mensen die overmatig zweten en het niet nodig vinden om zich te wassen of whatever dan ook.😵‍💫
Is niet zo moeilijk hoor, oksels ontharen, goed scrubben, Orodex ofzo gebruiken en als het even kan regelmatig ondergoed veranderen.
Als er een corona variant bestaat waar je ipv niets ruikt letterlijk alles ruikt dan heb ik het.
Ik ruik elke slechte adem van mensen alsook elke druppel zweet en zelfs elke stille scheet die ze droppen zelfs op meters afstand.
Bah😷
Zwanger?

Nope:tongue:
Zelfs toen ik zwanger was was het niet zo erg.
Nu als het niet te harden is draag ik geheel vrijwillig en met veel plezier een mondkapje zoals gisteren in Kruidvat.
Bij meer mensen is de reukzin veranderd nadat ze corona hebben gehad. Sommige dingen lijken extra te stinken, blijkbaar.

Asperge is veel straffer, vind ik.
Asperges eerst en ossentong ook.
Het is een natuurlijk product, mijn grootmoeder kreeg het vijftien jaar geleden al omdat ze bijna elk halfuur wakker schrok zonder enig idee waarom en ze absoluut weigerde om ‘chemische brol’ (haar woorden, nooit de mijne) te nemen. Volgens de toen nachtverpleegster van haar partner was het verschil groot.
Maar ook best niet te vaak/veel/frequent nemen, dacht ik.
En je slaaphygiëne goed op orde houden/brengen helpt ook al goed.

Zaterdag mijn kop serieus verbrand (broske), en nu aan het vervellen dat het geen naam heeft. Precies een slang...

peeling-peeling-face.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan