Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en zelfs elke stille scheet die ze droppen zelfs op meters afstand.

"snotterperiode"snotterperiode en nu precies overal de papieren zakdoeken uitverkocht...
komt dat ook al uit oekraine?
Allergie en zo he, en 2 verkouden kindjes"snotterperiode"
ftfTomski"snokkerperiode"
Jaaaaaa ja.Allergie en zo he, en 2 verkouden kindjes
Is dat met periodes?ftfTomski
Die vallen samen met die van Mrs TomskiIs dat met periodes?
Uit de verkoopsvoorwaarden van Kreefel:15/10/2021: Microgolfoven gekocht bij Krefel
19/10/2021: levering en vanaf de eerste minuut lijkt het ding niet naar behoren te werken (foutcodes)
11/2021: eerste reparatie
02/2022: terug stuk, zelfde foutcodes
eind 02/2022: tweede reparatie
begin 03/2022: terug stuk! - zelfde foutcodes dus nooit echt gerepareerd
halverwege 03/2022: reparatie gepland -> uitgesteld naar begin 04/2022
Op de dag van de reparatie: 'stukken niet binnen, ik kom niet af - DOEI'
05/2022: rappel - antwoord: gebrek stukken, onzin, onzin - we contacteren u wanneer het wel kan
Vandaag: teruggebeld naar Krefel - eens laten vallen dat als het niet binnen de week gerepareerd is ik de heilige drievuldigheid van klacht testaankoop + klacht fod economie + klacht bij de Inspecteur loslaat
Net mailtje: we komen het overmorgen repareren!
Ik ben benieuwd, onnozelaars
En onze garantie mogen ze ook verlengen met de 5/8 maanden waarop het toestel niet werkte naar behoren - lijkt mij maar normaal
Zwanger?Mensen die overmatig zweten en het niet nodig vinden om zich te wassen of whatever dan ook.
Is niet zo moeilijk hoor, oksels ontharen, goed scrubben, Orodex ofzo gebruiken en als het even kan regelmatig ondergoed veranderen.
Als er een corona variant bestaat waar je ipv niets ruikt letterlijk alles ruikt dan heb ik het.
Ik ruik elke slechte adem van mensen alsook elke druppel zweet en zelfs elke stille scheet die ze droppen zelfs op meters afstand.
Bah![]()
Zwanger?

Bij meer mensen is de reukzin veranderd nadat ze corona hebben gehad. Sommige dingen lijken extra te stinken, blijkbaar.Nope
Zelfs toen ik zwanger was was het niet zo erg.
Nu als het niet te harden is draag ik geheel vrijwillig en met veel plezier een mondkapje zoals gisteren in Kruidvat.
Ik ervaar dat dus ook, vreemde geuren. Heel bizar.Bij meer mensen is de reukzin veranderd nadat ze corona hebben gehad. Sommige dingen lijken extra te stinken, blijkbaar.
Hier anders smaken. Vooral zout is plots veel te veel aanwezig. Ik eet graag gezouten dingen, maar sinds ik corona had, is het snel te veel.Ik ervaar dat dus ook, vreemde geuren. Heel bizar.
Karma omdat er geen whisky genuttigd werd in de mancave.Blik fanta omgvallen op het tapijt in de mancave en later me verslint in m’n koffie met als resultaat koffie over de hele tafel.
It’s one of those days again.
Asperges eerst en ossentong ook.Asperge is veel straffer, vind ik.
Maar ook best niet te vaak/veel/frequent nemen, dacht ik.Het is een natuurlijk product, mijn grootmoeder kreeg het vijftien jaar geleden al omdat ze bijna elk halfuur wakker schrok zonder enig idee waarom en ze absoluut weigerde om ‘chemische brol’ (haar woorden, nooit de mijne) te nemen. Volgens de toen nachtverpleegster van haar partner was het verschil groot.