BidonTV
Active member
Maar niet meer zo vast als vroeger en dus minder kwalitatiefEenmaal er kinderen zijn val je ook snel in slaap![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar niet meer zo vast als vroeger en dus minder kwalitatiefEenmaal er kinderen zijn val je ook snel in slaap![]()

NeeMelatonine al geprobeerd?
Sommige mensen willen geen kinderenEenmaal er kinderen zijn val je ook snel in slaap![]()

Ze verwijst ook constant naar zichzelf als ‘dog mom’ 
Welke kwaliteit?Maar niet meer zo vast als vroeger en dus minder kwalitatief![]()
Beter slechte slaap dan geen slaap?Sommige mensen willen geen kinderen![]()

Mijn vliegenramen komen van Gentse vliegenramen en voor 1100 euro heb ik een vliegenraam voor gans mijn huis (2 veluxen, 3 'normale' ramen, 1 klein raam (toilet) en dan een zeer groot voor de schuifdeur). Goedkoper vond ik niet.Dat we maar geen geschikt vliegenraam vinden voor in mijn appartement.
Ik woon onder het dak en telkens het een periode is met veel zon zoals nu is het hier overdag echt om te bakken (momenteel is het hier 25,5 °C, daarstraks zelfs 26).
Raam gewoon openzetten gaat niet omdat er hier een kat zit die extreem nieuwsgierig van aard is en we dus geen risico mee durven nemen.
We hadden een tijdje geleden zo'n kit gekocht met velcro, maar dat was dikke brol en kwam al los in minder dan een uur. Al die moeite voor niks dus en weggesmeten geld.
Om het nóg lastiger te maken heb ik hier hele grote ramen (ken de afmetingen niet vanbuiten) waarvoor er geen kant en klare set beschikbaar is, én kunnen ze niet kiepen ook nog. (De vorige eigenaar had nochtans nieuwe ramen laten plaatsen, maar ramen met kiepfunctie waren zeker té duur?)
Dat wordt dus diep in mijn portemonnee tasten voor een op maat gemaakt vliegenraam... (Waarschijnlijk meerdere, want tijdens de hoogzomer weten de lieve muggen mij altijd wel te vinden!)
Mijn schoonzus heeft drie kinderen, maar ook een Instagramaccount voor haar hond. Weet je hoe die hond verwijst naar haar baasjes?Ergernis van gisteren, dat iedereen op Vaderdag plots de liefste en beste papa heeft, tot daaraantoe. Maar dan is er nog één die afkomt met ‘best dog dad ever’Ze verwijst ook constant naar zichzelf als ‘dog mom’
![]()
Asperge is veel straffer, vind ik.koffie is toch eigenlijk straffe toebak hé;
zelfs al passeert het door heel je lichaam, je urine blijft nog steeds naar die koffie ruiken.
SpaghettikruidenAsperge is veel straffer, vind ik.

Daarom reis ik eerste klasse.Voor de derde keer in 3 weken van treinwagon waar ik al 45 min in zat omdat er volk opstapt dat luidop zijn muziek af aan het spelen is. Tof...
En neen, in tegenstelling tot de politiek correcte sensibiliserende affiches van de NMBS, is het nooit metal muziek, maar telkens weer Arabisch of een daarop gelijkend iets. De heren in kwestie spreken alvast ook geen Europese taal onderling.
Wel wat de omgekeerde wereld vind ik.Daarom reis ik eerste klasse.
Wauw, gewoon wauw !! Zeer professioneel allemaal.Ik heb het zo een beetje gehad met sommige webshops en hun return policies. Laatst een ventilator gekocht voor in de badkamer, wij wilden een stil model dus op basis van naam en technische specs bij de S&P Silent serie uitgekomen. Geadverteerde dB is 35. Na aansluiten op de correcte en meest ideale manier maakte deze echt een herrie, bij nameten op 3m afstand nog steeds een 55 dB. Dus ventilator terug gestuurd met de opmerking dat deze niet voldoet aan de technische specs zoals geadverteerd. Nu moeten we zogezegd 30% laten vallen omdat de ventilator reeds gebruikt is, wtf !! Ben het zo moe om weer een ingebrekestelling te versturen en alle shit wat er weer bij komt kijken.

Het is een natuurlijk product, mijn grootmoeder kreeg het vijftien jaar geleden al omdat ze bijna elk halfuur wakker schrok zonder enig idee waarom en ze absoluut weigerde om ‘chemische brol’ (haar woorden, nooit de mijne) te nemen. Volgens de toen nachtverpleegster van haar partner was het verschil groot.

Dat wordt zetelhangen en chips boeffen.Al paar dagen last van mijn rotator cuff dus ff rust genomen.
Lopen ging ook niet omdak naar de kine was gegaan met m'n knie en die met naalden had gewerkt dus dat moest rusten.
Dacht dan vandaag ff rustig te deadliften. Tweede set pijnscheut in m'n rug en zit die vast. Top![]()
![]()
Voor wie meer info wil.Het verkeerd gebruiken van stadium/stadion/... is door de jaren heen een constante ergernis hier.
Had ik veel last van na een periode zwaar benchen. Rotator cuff oefeningen in mijn training steken hebben me echt veel geholpen.Al paar dagen last van mijn rotator cuff dus ff rust genomen.
Lopen ging ook niet omdak naar de kine was gegaan met m'n knie en die met naalden had gewerkt dus dat moest rusten.
Dacht dan vandaag ff rustig te deadliften. Tweede set pijnscheut in m'n rug en zit die vast. Top![]()
![]()
Da's de leeftijd, chou!Al paar dagen last van mijn rotator cuff dus ff rust genomen.
![]()