Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen die me meer en meer weten te vinden voor allerhande IT-shit-meuk.

Van data terugkrijgen op gecrashte schijven, tot gehackte fb profielen.
Met de radeloze roep erbij: "help me, ik ben echt ten einde raad."

Ah bah.

Word die rotzooi best beu.

En eens het rondgaat van dat jij het kan, oh boy.

Nog erger is iemand helpen die het dan zelf weer verkloot en je dan bog de schuld geeft van het nieuwe probleem.

Ik heb lang geleden nee moeten leren zeggennom niet als familie tech support te dienen.

Zeb. Op een zondagochtend naar Zeb.
Zowat alles aan die winkel stak me tegen. Winkel die lekker edgy hip enwatweetiknogallemaal wil zijn in hun kledingsaanbod, maar wel bijna steevast gelegen is in de steenweg-biotoop, waar ook consequent ander onkruid als JBC, 'Fun' en Torfs te vinden is.
Ergste is dan nog Dzjeems modderfokking Koek die met zijn -letterlijk- bordkartonnen smoelwerk mij van alle kanten in die winkel toelacht als Zeb-Ambassadeur. Het is daar precies een spookhuis, maar dan gratis.

Lekker uniek. Lekker dertien-in-een-dozijn.

Laatst bewerkt:
Een gewoon dutje willen doen van een half uurtje of een uurtje maar in de plaats vertrokken voor bijna 5u. Wakker geworden rond 20u, heel mottig, lichaam duidelijk helemaal in de war en nog meer moe dan dat ik ervoor was. 😑

Het was weer zo'n nacht waarbij je ligt te woelen en elk uur ziet. En WEERAL begin ik tegen de ochtend beter te slapen waardoor als je wekker afloopt je je gsm tegen de muur wilt kwakken :unsure: Uiteindelijk mijn wekker een halfuurtje verzet en zoals vorige keer: *doet ogen toe* 1 seconde later *alarm gaat af*. Zo voelde het toch :(

Het was weer zo'n nacht waarbij je ligt te woelen en elk uur ziet. En WEERAL begin ik tegen de ochtend beter te slapen waardoor als je wekker afloopt je je gsm tegen de muur wilt kwakken :unsure: Uiteindelijk mijn wekker een halfuurtje verzet en zoals vorige keer: *doet ogen toe* 1 seconde later *alarm gaat af*. Zo voelde het toch :(
Ik heb de laatste weken hetzelfde probleem. 's Nachts echt heel slecht slapen, maar naar de ochtend toe dan weer heel vast en maar half uit m'n bed geraken.

Voor t eerst in jaren nog is volledig baardloos en snorloos (wel met het idee om het is op een specifieke manier te proberen krijgen). Ik zie er nu nog jonger uit dan ik mij voel :sop:.

Ik kan wel is gaan zoeken na t examen Engels bij de vierdejaars of er geen schoon tussen steken deze namiddag ik zou er allesbehalve opvallen :unsure: .

Voor t eerst in jaren nog is volledig baardloos en snorloos (wel met het idee om het is op een specifieke manier te proberen krijgen). Ik zie er nu nog jonger uit dan ik mij voel :sop:.

Ik kan wel is gaan zoeken na t examen Engels bij de vierdejaars of er geen schoon tussen steken deze namiddag ik zou er allesbehalve opvallen :unsure: .
Tot je uw mond opendoet en niet meer mee bent met de huidige lingo

Iets zegt me dat dat nog wel gaat meevallen... Ik denk ook soms dat ik nog niks veranderd ben, en denk dan dat ik er nog bij hoor :D
Screen_Shot_2017_07_13_at_1.09.20_PM.0.png

Dat we maar geen geschikt vliegenraam vinden voor in mijn appartement.
Ik woon onder het dak en telkens het een periode is met veel zon zoals nu is het hier overdag echt om te bakken (momenteel is het hier 25,5 °C, daarstraks zelfs 26).
Raam gewoon openzetten gaat niet omdat er hier een kat zit die extreem nieuwsgierig van aard is en we dus geen risico mee durven nemen.

We hadden een tijdje geleden zo'n kit gekocht met velcro, maar dat was dikke brol en kwam al los in minder dan een uur. Al die moeite voor niks dus en weggesmeten geld. 😠

Om het nóg lastiger te maken heb ik hier hele grote ramen (ken de afmetingen niet vanbuiten) waarvoor er geen kant en klare set beschikbaar is, én kunnen ze niet kiepen ook nog. (De vorige eigenaar had nochtans nieuwe ramen laten plaatsen, maar ramen met kiepfunctie waren zeker té duur?)

Dat wordt dus diep in mijn portemonnee tasten voor een op maat gemaakt vliegenraam... (Waarschijnlijk meerdere, want tijdens de hoogzomer weten de lieve muggen mij altijd wel te vinden!)

Laatst bewerkt door een moderator:
Het ronduit kinderlijke niveau op Studio Brussel de laatste tijd. Los van het feit dat ze daar allemaal klinken als de zoveelste Ketnet wrapper wist Kirsten Lemaire net te vertellen dat Alanis Morissette vroeger stadia kon vullen met haar muziek. Stadia, serieus? :wallbash:

Het ronduit kinderlijke niveau op Studio Brussel de laatste tijd. Los van het feit dat ze daar allemaal klinken als de zoveelste Ketnet wrapper wist Kirsten Lemaire net te vertellen dat Alanis Morissette vroeger stadia kon vullen met haar muziek. Stadia, serieus? :wallbash:
Het verkeerd gebruiken van stadium/stadion/... is door de jaren heen een constante ergernis hier.

Zelfs in sportverslaggeving zondigen ze hier tegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan