Deze pagina is precies sponsored by cola.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die schaamteloze Bitcoin reclame bij Q-music.

Uiteindelijk mijn wekker een halfuurtje verzet en zoals vorige keer: *doet ogen toe* 1 seconde later *alarm gaat af*. Zo voelde het toch 
Ik heb de laatste weken hetzelfde probleem. 's Nachts echt heel slecht slapen, maar naar de ochtend toe dan weer heel vast en maar half uit m'n bed geraken.Het was weer zo'n nacht waarbij je ligt te woelen en elk uur ziet. En WEERAL begin ik tegen de ochtend beter te slapen waardoor als je wekker afloopt je je gsm tegen de muur wilt kwakkenUiteindelijk mijn wekker een halfuurtje verzet en zoals vorige keer: *doet ogen toe* 1 seconde later *alarm gaat af*. Zo voelde het toch
![]()
Verschrikkelijk, laatste 2-3 weken ook last van.Ik heb de laatste weken hetzelfde probleem. 's Nachts echt heel slecht slapen, maar naar de ochtend toe dan weer heel vast en maar half uit m'n bed geraken.
.
.Tot je uw mond opendoet en niet meer mee bent met de huidige lingoVoor t eerst in jaren nog is volledig baardloos en snorloos (wel met het idee om het is op een specifieke manier te proberen krijgen). Ik zie er nu nog jonger uit dan ik mij voel.
Ik kan wel is gaan zoeken na t examen Engels bij de vierdejaars of er geen schoon tussen steken deze namiddag ik zou er allesbehalve opvallen.
Zwijgen is de boodschap dus.Tot je uw mond opendoet en niet meer mee bent met de huidige lingo

Een slaapmasker kan ook helpen. Zelf slaap ik daar duidelijk rapper én vaster mee. (Het enige rare nadeel bij mij is wel dat ik er meer groggy mee wakker word als ik daar de hele nacht mee slaap.Melatonine al geprobeerd?
)Het verkeerd gebruiken van stadium/stadion/... is door de jaren heen een constante ergernis hier.Het ronduit kinderlijke niveau op Studio Brussel de laatste tijd. Los van het feit dat ze daar allemaal klinken als de zoveelste Ketnet wrapper wist Kirsten Lemaire net te vertellen dat Alanis Morissette vroeger stadia kon vullen met haar muziek. Stadia, serieus?![]()
Eenmaal er kinderen zijn val je ook snel in slaapEen slaapmasker kan ook helpen. Zelf slaap ik daar duidelijk rapper én vaster mee. (Het enige rare nadeel bij mij is wel dat ik er meer groggy mee wakker word als ik daar de hele nacht mee slaap.)