Belt uwe syndicus nu nog op!!! Diene mens wordt daarvoor betaald!Weer één of andere foemp hier in het gebouw, die zijn PMD in een gewone blauwe zak heeft aangeboden ter ophaling.
Ik trek het mij deze keer NIET aan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Belt uwe syndicus nu nog op!!! Diene mens wordt daarvoor betaald!Weer één of andere foemp hier in het gebouw, die zijn PMD in een gewone blauwe zak heeft aangeboden ter ophaling.
Ge zijt het u nochtans al bezig met aantrekken.Weer één of andere foemp hier in het gebouw, die zijn PMD in een gewone blauwe zak heeft aangeboden ter ophaling.
Ik doe mijn zin.Dat is offtopic hier hè, voor werk ergernissen heb je:
![]()
Werk - Je portie dagelijkse ergernissen op het werk
Aangezien we ons allemaal nog steeds wel (meer dan) eens ergeren op het werk, kunnen jullie je frustraties hier achter laten.www.beyondgaming.be
Noem het dan gerust klote.Ik protesteer tegen het woord kut als negatief element. Het is vrouwonvriendelijk en denigrerend terwijl een kut net een bron van plezier is.
![]()
Daar kan ik mee leven want die kunnen serieus stinken.Noem het dan gerust klote.
Dat iemand die je goed kent uit je omgeving plots komt te overlijden.
De kinesist, hier een straat verder waar ik een tijdje geleden nog was zei dat hij uitkeek naar zijn pensioen na jaren praktijk te hebben gehad.
Een hartfalen besliste er anders over.
Hangt van de vrouw af...Ik protesteer tegen het woord kut als negatief element. Het is vrouwonvriendelijk en denigrerend terwijl een kut net een bron van plezier is.
![]()
Gratis skiereisje op kosten vant werk eh.
Alsof dat veel opbrengt.Belt uwe syndicus nu nog op!!! Diene mens wordt daarvoor betaald!
Alsof dat veel opbrengt.
De zak is nu wel al weg.
Allé dan, de blauwe zak is nu wel al weg.Beetje respect voor uwe syndicus he
Allé dan, de blauwe zak is nu wel al weg.
Straks voelt de politie zich aangesproken.
Is die lift nu al gerepareerd?Beetje respect voor uwe syndicus he