Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag weer geen krant in de bus, dat is al de tweede keer in 2 weken (vorige week maandag ook al).
De postbode is wel in de straat geweest, de buren die ook een krantenabonnement hebben, hebben hun krant wel gekregen, zowel vorige week als vandaag.

Ik protesteer tegen het woord kut als negatief element. Het is vrouwonvriendelijk en denigrerend terwijl een kut net een bron van plezier is.
:unsure:

Dat iemand die je goed kent uit je omgeving plots komt te overlijden.
De kinesist, hier een straat verder waar ik een tijdje geleden nog was zei dat hij uitkeek naar zijn pensioen na jaren praktijk te hebben gehad.
Een hartfalen besliste er anders over.

Dat iemand die je goed kent uit je omgeving plots komt te overlijden.
De kinesist, hier een straat verder waar ik een tijdje geleden nog was zei dat hij uitkeek naar zijn pensioen na jaren praktijk te hebben gehad.
Een hartfalen besliste er anders over.

Ik had zo'n collega vrachtwagenchauffeur enkele jaren terug.
Moest nog een maand werken voor zijn pensioen en verongelukt dan met zijn vrachtwagen (niet zijn schuld).

Daar ben ik toch een tijd niet goed van geweest.

't Is precies een plaag. De kinesist van mijn vriendin overkwam net hetzelfde.
Die mens ging net op pensioen en zijn vrouw beslist om het aan te zetten. Die mens heel ongelukkig en een half jaar later doet die een epilepsieaanval waar niemand bij is, met tot gevolg dat die nu half in een coma zit.
Zelfstandig leven zit er precies niet meer in voor hem.

Allé dan, de blauwe zak is nu wel al weg.
Straks voelt de politie zich aangesproken.
latest.webp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan