Die heb ik maar tis niet warm genoeg om dat ding nu aan te leggen voor effkes imoTijd voor een mobiele airco!
Komende week/weekend wel wss
Ondertussen al beetje afgekoeld!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heb ik maar tis niet warm genoeg om dat ding nu aan te leggen voor effkes imoTijd voor een mobiele airco!
Komende week/weekend wel wss
Met of zonder kleren?Die heb ik maar tis niet warm genoeg om dat ding nu aan te leggen voor effkes imoKomende week/weekend wel wss

Can confirm, zalig ding (en hebben 2 batterijen dus we doen daar makkelijk het hele huis mee).Dyson kopen. Mijn v11 torque plus of iets in die aard is echt geniale stofzuiger. Ik stofzuiger der zelfs mijn kachel mee![]()
Gelukkig hebt ge nog 4 kinderen om u rust te brengenDe gewoonlijke rant na een familiefeest:
- mijn moeder die het niet kon nalaten om opmerkingen te geven over de organisatie van het familiefeest ipv gewoon te zwijgen en blij te zijn dat ik haar heb uitgenodigd
- schoonbroer dat 1 veel te warm gekleed is voor dit weer, waardoor hij veel zweet, met een geurtje erbij. Meneer op een bepaald moment te weinig aandacht kreeg en dan maar een irritante pieptoon liet horen uit zijn smartphone en ons eerst laten zoeken waar dat fucking geluid vandaan kwam.
- de vrouw die deBuren voor het feest mijne kop zot maakt door mij weg te sturen om nog dingen te gaan halen, dan als ik weg ben mij op te jagen door om de 5 minuten een sms te sturen, met waar ik blijf want ze moet nog eten, het huis kuisen en nog douchen,.... Maar geen besef hebben dat ze mij wegstuurt op een fucking zaterdag voormiddag, naar winkels waar ik anders nooit kom en er geen parking voor de deur is. En dan is natuurlijk juist vandaag nog 1 of ander activiteit in de buurt van die winkels waardoor er extra volk onder hunne steen is uitgekropen en er zelfs geen parking te vinden in de buurt van waar ik moet zijn.
- als dan eindelijk iedereen weg is, blijkt mijn schoonmoeder hier te blijven slapen zodat zij en mijn vrouw morgen naar een rommelmarkt kunnen. Maar schoonmoeder gaat niet slapen voor middernacht en kan alleen maar slapen als de tv opstaat. Aangezien wij enkel streamen, en de schoonmoeder hier nog nooit heeft van gehoord, zit ze nu mijne kop vol te zagen hoe ze nu tv kan kijken terwijl ik de kinderen probeer slapen te leggen.
End rant tot ergens midden augustus, hoop ik toch.

*Minder klerenMet of zonder kleren?![]()

Simpele manier om af te koelen is je huid vochtig houden. Gewoon een klein bassin met fris water en een washandje bij u leggen.Die heb ik maar tis niet warm genoeg om dat ding nu aan te leggen voor effkes imoKomende week/weekend wel wss
@TRUMP BONGO is inderdaad dikke brol. Ooit ook eens zoiets gekregen voor mijn verjaardag (weekend op hotel met mijn toenmalige vriend).
Wel, het was inderdaad een weekend om nooit meer te vergeten: kamer trok op niks; helemaal op het bovenste verdiep (en dan was de lift ook nog stuk!!) een zolderkamertje leek het wel, douche marcheerde niet goed, badkamer was niet eens goed gepoetst en het was er nog verschrikkelijk heet ook en dan ook nog eens een hoop dikke pech erbij ook ('s nachts was er een event te doen op het plein daar en stond daar één of andere pipo tot laat te zingen; dus slapen zat er niet in en sowieso was de stad ook al niet echt mijn ding (Leuven)).
Later nog gelezen dat ik blijkbaar lang niet niet de enige ben met klachten.
Dat zoiets nog mag worden verkocht, ik snap het niet.
Hier is dat ook zo, pak nu Kerstmis: secret santa voor 25 EUR. Dat is dan altijd vanalles uitvinden voor dat lijstje, vaak brol want als ik iets echt zou willen voor dat bedrag had ik dat wel al gekocht. Dusja een (bongo)bon is dan vaak een oplossing.
Leve de draadloze stofzuiger.
En dan komt de volgende ergernis "Gvd, die batterij gaat altijd net niet lang genoeg mee op alles te doen wat ik wil doen"![]()
Ik vraag meestal gewoon een bon van bol.com, amazon, ... Dat kan je dan gebruiken wanneer je wil voor iets dat je nodig hebt.Interne afspraak is, wij doen niet mee aan dat gedoe met cadeaus. Of het is een quasi direct consumptiecadeau (pralines, taart, biermand, wijnmand,...)
Moet ik mij ook niet opjagen wat weer te kopen. En voor de interne familie (ouders, grootouders, kinderen, kleinkinderen) wordt er tijdens die zaken eens gesproken over wat men eens nodig heeft, en dan kan het zijn dat op een soldenmoment of zo er overlegd wordt en we voor x jaar (soms 1 soms 5...) zoiets kopen. Vind ik veel praktischer dan dat gedoe met voor x€ een prulletje te kopen dat dan toch maar in de schuif ligt te schimmelen.
Hoe noordelijk zit jij dan wel niet? Want hier blijft het niet licht 's nachtsTroost u. Hier blijft het licht snachts en de gazon groeit nog rapper.

Wat doet ge daar eigenlijk? Iets met industrie of olie vermits kort bij de wateren ofzo?Ålesund is de dichtsbijzijnde stad. Dus zo’n 62 graden noord.
De zon gaat wel onder maar echt volledig donker wordt het niet.
Zoninfo in de link.

Mja ok dat is 3 graden noordelijker dan hierÅlesund is de dichtsbijzijnde stad. Dus zo’n 62 graden noord.
De zon gaat wel onder maar echt volledig donker wordt het niet.
Zoninfo in de link.
Coca-Cola heeft historisch gezien al wel eens een slechte beslissing genomen, check New Coke dus het nitwit-niveau zal wel collectief zijn.Welke nitwit bij Coca-Cola dacht dat die VRIIJJJHEEEIIIDD reclame een goed idee was? Je zou voor minder een ijzeren pin door uw oor rammen. Mijn god wat een absoluut gekweel.
Sorry. In mij hoofd klonk het goed.Welke nitwit bij Coca-Cola dacht dat die VRIIJJJHEEEIIIDD reclame een goed idee was? Je zou voor minder een ijzeren pin door uw oor rammen. Mijn god wat een absoluut gekweel.