Coolguy
Well-known member
Dat bestaat nog ja.Pauze ? Tijdens een film in de cinema ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat bestaat nog ja.Pauze ? Tijdens een film in de cinema ?
Is toch altijd in de kinepolis?Pauze ? Tijdens een film in de cinema ?
Alleen in Limburg en soms in Kortrijk.Is toch altijd in de kinepolis?
Te laat om nu te reageren mss, maar in het vervolg:Er is wel een wachtpost in de buurt, maar dat vind ik toch niet zo evident. Ik heb een lange geschiedenis van mentale moeilijkheden en dat is ook de reden waarom ik deze week thuis zit. Het is niet makkelijk om een vreemde arts mijn hele verhaal te vertellen...
overal, hangt af van film en uur van uitzending.Alleen in Limburg en soms in Kortrijk.
Ja, lange en kinderfilms enzo. Maar in Limburg bij quasi elke film.overal, hangt af van film en uur van uitzending.
Idem maandag. Maar bij mij waren het 4 pubers. Plots hadden ze er niet beter op gevonden om met lege flessen te slaan naar elkaar. Lang proberen te negeren, maar uiteindelijk de ambetantste clown met mijn voet een tik tegen zijn hoofd gegeven (ze zaten voor me). Het had wel effect en met grote dank van de collega filmkijkers.Gisteren na lange tijd nog eens een echt slechte ervaring gehad in Kinepolis. Ik was om 17:30 naar Jurassic World gaan kijken, maar damn wat heb ik mij geërgerd.
Achter mij een rij van 3 klein mannekes en een van hun moeders. Die hebben dus gene seconde hun kwijk gehouden. Kijk, geen probleem dat zo'n kleine enthousiast wordt als hij de T-Rex ziet ofzo. Maar die bleven non stop ambetant doen. Op een gegeven moment aan de moeder gevraagd of ze wat rustiger zouden kunnen zijn, maar buiten een blik gelijkend op die van een koe die naar een voorbijrijdende trein kijkt kreeg ik niet veel respons terug.
Dan links en rechts van mij mensen die continu op hun gsm keken en in mijn rechter ooghoek dan iemand die zelfs nog niet de moeite deed om zijn/haar helderheid af te zetten. Ik ga echt nooit snappen dat je bijna 16 euro uitgeeft aan een film om dan 2 uur op uw gsm te tokkelen.
Ik had een ideale plaats, recht in het midden achter de tafel van zo'n cosy seat dus niemand voor mij. Maar ik heb mij na de pauze gewoon ergens rechts tegen de muur gezet. Ik zit nog liever op een slechtere plaats maar dat ik op zijn minst van de film kan genieten dan dat ik mij continu zit te ergeren.
En dan zwijg ik nog over hoe bagger de film was.
Nog een reden waarom wij de superieure provincie zijn.Alleen in Limburg en soms in Kortrijk.
Ik vind het vooral speciaal dat ik alle 3 de Jurassic World films in de cinema ben gaan kijken en dat het bij alle 3 prijs was. Bijvoorbeeld bij Marvel films heb ik daar nog nooit last van gehad.Idem maandag. Maar bij mij waren het 4 pubers. Plots hadden ze er niet beter op gevonden om met lege flessen te slaan naar elkaar. Lang proberen te negeren, maar uiteindelijk de ambetantste clown met mijn voet een tik tegen zijn hoofd gegeven (ze zaten voor me). Het had wel effect en met grote dank van de collega filmkijkers.
De laatste minuut begonnen ze dan weer te knijpen naar elkaar, maarja care voor die laatste minuut.
Ze waren dan weer aan de uit gang irritant aan het doen zodat niemand kon passeren maar 1 vernietigende blik en de uitgang was weer vrij.
Je kan ze uiteraard niet verwijten dat ze je meevragen. Ik doe zelf ook een masteropleiding in avondonderwijs en 't is inderdaad pittig, ik werk ook voltijds. Neem je veel studiepunten op? Met je educatief verlof alleen kom je er wss ook niet... Veel bijhouden doorheen het jaar en je weekends opofferen.Pfff. Ik heb er 3 en hopelijk haal ik het, maar ik heb gewoon te weinig tijd om te studeren. Heb voor volgend jaar al educatief verlof aangevraagd, maar nu zijn het dus verlofdagen. Ik heb dus normaal morgen een verlofdag aangevraagd om te studeren, maar nu willen ze toch dat ik kom werken omdat er veel werk is. Nochtans is het werk die vroeg om een extra opleiding te volgen.
Daarnaast heb ik het echt moeilijk met mensen die precies niet begrijpen hoe zwaar een opleiding in het avondonderwijs kan zijn in combinatie met werk. Dan hebt ge nog mensen die vragen om in het weekend enkele uren mee te gaan op café of om op zondagvoormiddag te gaan voetballen. Ik snap niet dat die mensen niet doorhebben dat daar gewoon geen tijd voor is in een examenperiode.
Horrorfilms in schoolvakanties zijn ook een ramp.. Die giecheltrutjes die ieder spannend moment met hun hormonen geen blijf weten beginnen dan te lachen.Nog een reden waarom wij de superieure provincie zijn.
Ik vind het vooral speciaal dat ik alle 3 de Jurassic World films in de cinema ben gaan kijken en dat het bij alle 3 prijs was. Bijvoorbeeld bij Marvel films heb ik daar nog nooit last van gehad.
Bij Spider-Man Homecoming zat ik toevallig schuin achter een moeder met haar zoontje en die kleine gedraagde zich beter dan het gros van de volwassenen in de cinema.
Het is dat ik een absolute bloedhekel heb aan spoilers, anders zou ik gewoon wachten tot ik de films thuis kan zien.
Ge moet altijd geluk hebben in de cinema vind ik. Vorige keer zat ook een oude doos op haar gsm. Maar ik zeg dat dan ook.Gisteren na lange tijd nog eens een echt slechte ervaring gehad in Kinepolis. Ik was om 17:30 naar Jurassic World gaan kijken, maar damn wat heb ik mij geërgerd.
Ik heb al pauzes meegemaakt bij een film van 90 minuten. En onlangs bij Top Gun (2u11min) was er dan geen.Is toch altijd in de kinepolis?
Gisteren na lange tijd nog eens een echt slechte ervaring gehad in Kinepolis. Ik was om 17:30 naar Jurassic World gaan kijken, maar damn wat heb ik mij geërgerd.
Achter mij een rij van 3 klein mannekes en een van hun moeders. Die hebben dus gene seconde hun kwijk gehouden. Kijk, geen probleem dat zo'n kleine enthousiast wordt als hij de T-Rex ziet ofzo. Maar die bleven non stop ambetant doen. Op een gegeven moment aan de moeder gevraagd of ze wat rustiger zouden kunnen zijn, maar buiten een blik gelijkend op die van een koe die naar een voorbijrijdende trein kijkt kreeg ik niet veel respons terug.
Dan links en rechts van mij mensen die continu op hun gsm keken en in mijn rechter ooghoek dan iemand die zelfs nog niet de moeite deed om zijn/haar helderheid af te zetten. Ik ga echt nooit snappen dat je bijna 16 euro uitgeeft aan een film om dan 2 uur op uw gsm te tokkelen.
Ik had een ideale plaats, recht in het midden achter de tafel van zo'n cosy seat dus niemand voor mij. Maar ik heb mij na de pauze gewoon ergens rechts tegen de muur gezet. Ik zit nog liever op een slechtere plaats maar dat ik op zijn minst van de film kan genieten dan dat ik mij continu zit te ergeren.
En dan zwijg ik nog over hoe bagger de film was.

Bij MIJ niet!En dan komt daar vocht uit

Mijn ergernis is dat ik het gras hier niet kan / mag maaien door die operatie aan mijne rug.Efkes vergeten dat ik een grasallergie heb en met sandalen mijn gras gemaaid..
![]()