Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De man van Bpost die het nodig vond om en 2x op de bel te duwen en 3x op het raam te tikken die we nota bene dit weekend gepoetst hebben. Heb hem er maar op gewezen dat op de bel duwen genoeg is. Een hele uitleg over oude mensen etc.. die niet op mij van toepassing is. Schijt och uit man.

Kwam hij net nog eens bellen voor het pakketje van de buren aan de overkant. Het tweede al deze week. Zo moet ik nog kosten aanrekenen voor het stockeren van de buren hun pakketjes.
Wees blij dat hij nog moeite doet om het af te leveren en niet gewoon zonder aan te bellen/kloppen briefje in de bus steekt dat je niet thuis was en het moet komen afhalen aan een of ander postpunt 🤓

Hln gaat nog wat rioolgazetteriger worden.

HOROSCOOP. Saaie seks voor Leeuw en hoge werkdruk voor Waterman: astrologe Esther voorspelt je week

LMFAO in Watermans

De man van Bpost die het nodig vond om en 2x op de bel te duwen en 3x op het raam te tikken die we nota bene dit weekend gepoetst hebben. Heb hem er maar op gewezen dat op de bel duwen genoeg is. Een hele uitleg over oude mensen etc.. die niet op mij van toepassing is. Schijt och uit man.

Kwam hij net nog eens bellen voor het pakketje van de buren aan de overkant. Het tweede al deze week. Zo moet ik nog kosten aanrekenen voor het stockeren van de buren hun pakketjes.

Hah, bij bpost steken ze tegenwoordig nogal speciaal volk ja :)
Die van ons leert ook maar niet dat het een automatische poort is, iedere keer als die nog maar een cm begint te openen staat em daar op te duwen als ne halve gare. :oink:

Onnozel eigenlijk maar het is een ander merk naaldjes voor mijn pennen en half de tijd als dat klein dopje er weer op moet, plooien ze over. Precies een harder soort plastiek of iets. De vorige doos allemaal prima, nu al de vierde die foutu is.

Vandaag nog eens van een collega van op het werk gehoord dat er iemand zei dat ik toch wel echt een profiteur ben omdat ik al zo lang op ziekenverlof sta.
Alsof ik daar echt zelf voor zo kiezen om zo lang thuis te zitten. (Ik weet dat er mensen zijn die wel zo zijn, maar wie mj kent weet dat ik niet zo ben)

Vandaag nog eens van een collega van op het werk gehoord dat er iemand zei dat ik toch wel echt een profiteur ben omdat ik al zo lang op ziekenverlof sta.
Alsof ik daar echt zelf voor zo kiezen om zo lang thuis te zitten. (Ik weet dat er mensen zijn die wel zo zijn, maar wie mj kent weet dat ik niet zo ben)
Troost je met de gedachte dat er ALTIJD idioten zullen zijn... Die mensen zijn van geen "waarde" in jouw leven, dus hecht aub ook geen waarde aan hun oordeel.

Ik ken mensen die OOK zo een commentaar kregen, zelfs al hadden ze
- kanker (want alez, als uwe chemo gedaan is kan je toch wel terug voltijds komen werken zeker?!? Dat uw lichaam een wrak is, zal wel ingebeeld zijn!)
- hun zoontje 10 dagen na de geboorte verloren. De vader had het lef zich een maand ziek thuis te zetten "het is niet alsof die kleine terug gaat komen door thuis te zitten hè!" (Maar je focus zal vast TOP zijn voor het bedrijf!)
Waarmee ik gewoon wil duiden dat er altijd empathieloze klojo's zullen rondlopen, of je nu een dagje thuis blijft omdat je hoofdpijn hebt, een jaar thuis blijft omdat je rug het onmogelijk maakt om zelfs maar deftig met de auto naar het werk te kunnen rijden, laat staan 8u op een stoel te zitten, of zelfs fucking kanker zou hebben. 🫂

Dat ik weer geweldig moe ben, maar dat mijn bloedonderzoek van 2 weken terug niks aan het licht brengt, geen vitamine tekort of niks.

Zijn dus mensen die u niet kennen of willen leren kennen.
Dan maakt hun mening ook niet uit.

Enfin makkelijk gezegd maar zo probeer ik dan altijd te denken.

Dit is zelfs geen komkommernieuws meer maar "shit, we hebben nog een lege A4 in onze krant"

Ik snap dat voor bepaalde mensen het onnodig blokkeren van 375 EUR een probleem kan vormen. Dat dat geld dan 5 uur later terug vrijgegeven is, doet niet ter zake. Dat veroorzaakt dus aardig wat ongemak.

Al de ganse dag pijn aan mijn rechteroog bij het knipperen. Grondig gekeken of er geen wimper in zat maar niets te zien. Echt vervelend.

Ik walg soms van zo'n mensen, alsof 'echt' langdurig ziek zijn een plezier is.
En dan die sterke veralgemening van langdurig ziek = profiteren.

Zo'n mensen komen dan snel op 'ignore' bij me. Zoals Mulan en kay-gell aanhalen, die zijn geen waarde in je leven.

Ik snap dat voor bepaalde mensen het onnodig blokkeren van 375 EUR een probleem kan vormen. Dat dat geld dan 5 uur later terug vrijgegeven is, doet niet ter zake. Dat veroorzaakt dus aardig wat ongemak.
Dat begrijp ik wel maar dat is toch algemeen geweten. Om daar nu met in de krant te komen...

Ik word sinds de laatste dagen gebeld door Belgische nummere die als je opneemt enkel een robotstem laten horen dat ik iets gefraudeerd heb ofzo en door op 1 te drukken met de politie kan praten zodat er geen 'international arrest warrant' wordt uitgegeven op mijn naam.

Een vieze scam maar wel een die me irriteert.

2de nacht op rij slecht geslapen, ik hoop maar dat ik weer niet aan een reeks van slecht slapen begonnen ben..
Ieder uur wakker worden tot het uur voor ik moest opstaan dan begon ik beter te slapen. Wekker halfuurtje verzet maar ne keer knipperen en ik mocht al opstaan 😒

Schoon waterstand doorgegeven, komt er een factuur waar ze toch 110 kubiek meer ‘schatten’. Zal dus weer gezellige ochtend aan de telefoon worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan