Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tis kermis in't dorp, vandaag zijn we geweest en als afsluiter zoals altijd een goeie, lekkere kermisfrit.
Ik keek er al een week naar uit, naar die frit. Maar pft was dus niet te eten. Fritten waren vet en taai en ze waren een gedeelte van de bestelling vergeten. 😑

Dynalogic die men samsung-pakje moest bezorgen. Verloren gereden, de klantendienst beweerde dat hij voor een gesloten hek stond... Bij men venster gezeten zodat ik hem kon horen/zien. Doodlopende straat, dus ik vrees dat hij voor het woonzorgcentrum stond.

Veruit de slechtste bezorgdienst in het land gebaseerd op mijn ervaringen. Hun bezorgers spreken nooit Nederlands, hun klantendienst is onvriendelijk in chat of je mag een 0900 nummer bellen aan 45 cent per minuut. Twee gemiste pogingen en pakje gaat terug retour want ze werken nooit met afhaallocaties. Altijd een diepe zucht als ik plots ontdek dat een aanbieder deze mensen als verzenddienst gebruikt.
Dunkin' Donuts gebruikt ook hun service. Ik heb de Donuts toch ontvangen en die mens sprak Nederlands.
Het is geen goeie verzenddienst maar de koerierdienst van Amazon is zowaar nog veel erger.

Ik ga de koeriers die de pakjes komen brengen wel niet afbreken. Die werken volgens mij voor een hongerloon en ze verzuipen gewoon in het aantal te leveren pakjes. Het moet steeds goedkoper.

PostNL undercover reportage niet gezien? En bij veel bedrijven zoals Amazon bijvoorbeeld is het niet veel beter (lees misschien zelfs nog erger)

Dunkin' Donuts gebruikt ook hun service. Ik heb de Donuts toch ontvangen en die mens sprak Nederlands.
Het is geen goeie verzenddienst maar de koerierdienst van Amazon is zowaar nog veel erger.

Ik ga de koeriers die de pakjes komen brengen wel niet afbreken. Die werken volgens mij voor een hongerloon en ze verzuipen gewoon in het aantal te leveren pakjes. Het moet steeds goedkoper.

PostNL undercover reportage niet gezien? En bij veel bedrijven zoals Amazon bijvoorbeeld is het niet veel beter (lees misschien zelfs nog erger)
Tja, ze kiezen er zelf voor om er te werken he...

Tja, ze kiezen er zelf voor om er te werken he...
Wat de koeriers in het illegaal circuit betreft: het is niet dat de jobs voor het oprapen liggen voor mensen die geen geldige papieren kunnen voorleggen natuurlijk... :unsure:

@makila hier is de verzenddienst van Amazon... Bpost? :s (geen klagen over, ter verduidelijking! 👍)

Wat de koeriers in het illegaal circuit betreft: het is niet dat de jobs voor het oprapen liggen voor mensen die geen geldige papieren kunnen voorleggen natuurlijk... :unsure:

@makila hier is de verzenddienst van Amazon... Bpost? :S (geen klagen over, ter verduidelijking! 👍)
Nee uiteraard, maar er zijn ook genoeg mensen die wel een andere job kunnen aanvaarden natuurlijk. De mensen zonder papieren zijn nog altijd ferm in de minderheid (mag ik toch hopen).

@makila hier is de verzenddienst van Amazon... Bpost? :S (geen klagen over, ter verduidelijking! 👍)
Tegenwoording gebruiken ze vaak Colis Privé.
Hier nog tamelijk onbekend maar al lang berucht in Frankrijk.

Heb er ook al stoten mee meegemaakt :rolleyes:

De undercover reportage niet gezien. Wel een stukje van Arjen Lubach waarin hij ook beaamt hoe erg PostNL-koeriers het wel niet hebben. Bpost/PostNL doet quasi altijd de levering van mijn Amazon-spulletjes.

Altijd vriendelijk geweest tegen koeriers, maar ik vond het vreemd in dit geval omdat ik zo vaak dingen bestel. Nooit iemand gehad die mijn adres niet vond... ok, we zijn allemaal mensen en die koeriers werken idd voor een hongersloon. Hun klantendienst is echter bagger tegenover Bpost/Postnl/fedex en geen enkele optie tot afhalen is ondenkbaar in moderne tijden.

Laatst bewerkt:
studeren op latere leeftijd als je fulltime job hebt, kinderen (en gezinsleven tout court) die tot 8-9u 's avonds al je energie uitzuigen. Niet evident.

gelukkig is het maar 1 examen.

Dit is zelfs geen komkommernieuws meer maar "shit, we hebben nog een lege A4 in onze krant"

Dit is zelfs geen komkommernieuws meer maar "shit, we hebben nog een lege A4 in onze krant"

Is Natjana soms de zus van Jejoen?

Natte Jana maakt het wel makkelijk om dingen uit de context te trekken.
Zeker als ze over tankbeurten bezig zijn.

De man van Bpost die het nodig vond om en 2x op de bel te duwen en 3x op het raam te tikken die we nota bene dit weekend gepoetst hebben. Heb hem er maar op gewezen dat op de bel duwen genoeg is. Een hele uitleg over oude mensen etc.. die niet op mij van toepassing is. Schijt och uit man.

Kwam hij net nog eens bellen voor het pakketje van de buren aan de overkant. Het tweede al deze week. Zo moet ik nog kosten aanrekenen voor het stockeren van de buren hun pakketjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan