Reverz
Well-known member
Uhu... maar 't zijn er 7...Dat is toch gewoon een ander peerke indraaien met een andere lichtwarmte?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uhu... maar 't zijn er 7...Dat is toch gewoon een ander peerke indraaien met een andere lichtwarmte?

Lampen (zeker dimbare) kunnen echt duur zijn. Kan goed 140 euro kosten (geen reclame maar voorbeeld: https://www.lampenlicht.be/lichtbronnen/led-lampen/e27?product_list_order=Price+descending ) .Dat is toch gewoon een ander peerke indraaien met een andere lichtwarmte?
Ik zou dat ook echt nooit van mijn leven doen. Dat is gewoon bewijs van de algemene boertigheid van de gemiddelde (west-) vlaming. Waar zijn de tijden waar iedereen met pak en hoed op straat liep?Ik stoor mij wel aan mensen die naar de frituur/bakker/slager gaan op hun sloffen. Daar krijg ik echt schijt van om één of andere reden. Is het nu zo moeilijk om uw schoenen aan te doen?
En de tijd dat je een wandelstok bij had om het gepeupel mee af te rossen, eerder dan te gebruiken om jezelf mee recht te houden. ;-)Ik zou dat ook echt nooit van mijn leven doen. Dat is gewoon bewijs van de algemene boertigheid van de gemiddelde (west-) vlaming. Waar zijn de tijden waar iedereen met pak en hoed op straat liep?
Dat van die sluitingsdag heb ik hier ook eens een keertje voorgehad. Weet ook niet waar dat op sloeg maar dat was die dag ook een andere bezorger als normaal. De T&T stond op 'Onderweg' en ik weet dat ik toevallig buiten keek en ik die zag rijden en ergens stoppen en dacht dat even daarna dat van mij in de bus ging zitten. Nee hoor, ik kijk 5 minuten later op T&T en inderdaad ook melding van die sluitingsdag.Echt, wat is dat toch met BPost de laatste tijd?!
Ik had er echt nooit klachten over tot een tijdje terug. Denk dat dit nu het derde pakket op een rij is dat ze zogezegd niet konden afleveren.
In dit geval had het pakket hier eergisteren al moeten zijn, maar het kon niet worden geleverd "door sluitingsdag"...
Where TF slaat dat nu weer op? Ik ben toch geen winkel?!
Gisteren juist feestdag natuurlijk.
Vandaag tweede poging. Ik ververs zojuist de T&T, en ja, zogezegd wéér niet kunnen afleveren en het verhaal van ergens afleveren en pas vanaf de volgende dag beschikbaar zijn kent iedereen natuurlijk.
Ja, automatisch naar een postpunt laten zenden ken ik en doe ik dan ook regelmatig, maar soms zijn het wel eens grote/zware pakketten, ik heb zelf geen auto en wil niet elke keer afhankelijk zijn van mijn vriend.
Mja, het zal niet anders kunnen zeker?
Ik verwacht ook nog een PostNL-pakket. Benieuwd wat dat weer gaat zijn, maar ik voorspel niet veel goeds, want de vorige keer was het juist hetzelfde verhaal als hierboven!

Dat laatste gedeelte van uw droom kan erop wijzen dat ge mss slaap apneu hebt. Uw keel valt toe, ge stopt met ademen en dan krijg je zulk soort dromen. Kom je wakker met bonzend hart, snakkend naar adem, droge mond koppijn?Dat van die sluitingsdag heb ik hier ook eens een keertje voorgehad. Weet ook niet waar dat op sloeg maar dat was die dag ook een andere bezorger als normaal. De T&T stond op 'Onderweg' en ik weet dat ik toevallig buiten keek en ik die zag rijden en ergens stoppen en dacht dat even daarna dat van mij in de bus ging zitten. Nee hoor, ik kijk 5 minuten later op T&T en inderdaad ook melding van die sluitingsdag.
Mijn ergernis: erg slecht wakker geschrokken vanochtend rond 5u en zit al aan mijn vierde tas koffie vandaag. Ik weet niet hoe het komt maar echt een ziekelijke droom gehad waarin ik in een of ander oud gebouw op zoek was naar mijn kat. Ik kom er buiten en zie mensen in paniek en ik loop zelf weg. Dan kom ik aan een parkje en daar zie ik mensen vervliegen alsof ze ter plaatse in stof en as opgaan. Vervolgens kijk ik naar de grond en zie ik dat het een rode, bloederige massa geworden is en ik word naar onder getrokken in die massa. En net als ik kopje onder zou gaan, schiet ik wakker.
Wtf man. Ik weet nog altijd niet wat ik er moet van denken.
Aan de ingang van mijn straat hier ook zo'n situatie waar ik dat regelmatig voor heb. Duwen ze nog extra op hun gas om u nog voor te zijn. Een seconde hebben ze dan misschien gewonnen. Ik erger mij er ook serieus aan maar laat ze nu maar doorrijden gezien ik toch zo goed als thuis ben... Dat is het me dan niet meer waard.Ok legit ergernis. Vandaag en gisteren gehad.
Een verkeersdrempel die ik elke dag passeer, waar ik voorrang heb (door zon bord met die 2 pijlen). Mensen zien mij afkomen, en ik ben letterlijk nog een 10tal meter van die drempel en toch rijden ze door. Met als gevolg dat ik niet stop en hen doe stoppen zodat ze terug achteruit moeten rijden. Heb al een aantal keer bijna aanrijding zo gehad. En nee ik rij niet extra hard ofzo, gewoon normaal. Ik vertik het gewoon van mijn voorrang af te staan.
Zijn da nu egoïstische fucks ofzo die het vertikken van te stoppen of is da gewoon uit algemene twijfel of ze het nog kunnen halen of niet? Stopt dan toch als ge ziet da ge da nie gaat halen.
Neen, niks van dat alles. Gewoon wakker schieten.Dat laatste gedeelte van uw droom kan erop wijzen dat ge mss slaap apneu hebt. Uw keel valt toe, ge stopt met ademen en dan krijg je zulk soort dromen. Kom je wakker met bonzend hart, snakkend naar adem, droge mond koppijn?
Kan ook een one-off zijn. Maar als ge dagelijkse 4 koppen koffie nodig hebt om u wakker te houden zou ik eens slaaponderzoek laten doen.Neen, niks van dat alles. Gewoon wakker schieten.
Dagelijks niet he. Normaal is eentje genoegKan ook een one-off zijn. Maar als ge dagelijkse 4 koppen koffie nodig hebt om u wakker te houden zou ik eens slaaponderzoek laten doen.
. Het was ook al heel lang geleden dat ik nog zo gedroomd heb. Of toch dat ik me kan herinneren.Warm compress op leggen, een aantal keer herhalen. 20 min per keer. Ok is ambetant maar het helpt echt wel. En verder gewoon zorgen dat je oog makeup de zwaardere is tussen oog en lip. Nude lip.Morgen aan belangrijk etentje gepland met de heer des huizes, zijn zakenpartner en de vriendin van die partner en juist nu groeit er sinds een paar dagen een pukkel onder mijn neus zo juist tussen mijn bovenlip en neus en ik zeg bewust pukkel en niet pukkeltje die megagroot is en doet ook vreselijk veel pijn. Is zo'n rode pukkel die onderhuids ergens tot in mijn achterhoofd is gegroeid.
Lijkt wel een 2de neus ofzo dat er zichzelf een woonplaats zoekt en ergste van al is kan het niet camoufleren met concealer want dan popt die er zo uit en zo laten is geen zicht. Als die blijft groeien lijk ik binnenkort op Hitler.
Fml.
Fml × 1000.![]()
Best stoppen met die paddo'sDat van die sluitingsdag heb ik hier ook eens een keertje voorgehad. Weet ook niet waar dat op sloeg maar dat was die dag ook een andere bezorger als normaal. De T&T stond op 'Onderweg' en ik weet dat ik toevallig buiten keek en ik die zag rijden en ergens stoppen en dacht dat even daarna dat van mij in de bus ging zitten. Nee hoor, ik kijk 5 minuten later op T&T en inderdaad ook melding van die sluitingsdag.
Mijn ergernis: erg slecht wakker geschrokken vanochtend rond 5u en zit al aan mijn vierde tas koffie vandaag. Ik weet niet hoe het komt maar echt een ziekelijke droom gehad waarin ik in een of ander oud gebouw op zoek was naar mijn kat. Ik kom er buiten en zie mensen in paniek en ik loop zelf weg. Dan kom ik aan een parkje en daar zie ik mensen vervliegen alsof ze ter plaatse in stof en as opgaan. Vervolgens kijk ik naar de grond en zie ik dat het een rode, bloederige massa geworden is en ik word naar onder getrokken in die massa. En net als ik kopje onder zou gaan, schiet ik wakker.
Wtf man. Ik weet nog altijd niet wat ik er moet van denken.

Oef, dit pakket is dan toch tenminste afgeleverd![...]
Ik verwacht ook nog een PostNL-pakket. Benieuwd wat dat weer gaat zijn, maar ik voorspel niet veel goeds, want de vorige keer was het juist hetzelfde verhaal als hierboven!

De dochter wou heelheelheelgraag McDonald's gaan eten.
Ik was vergeten wat een absoluut vreselijke rommel ik dat vind qua smaak.
(Ik vind het zo erg dat ik gewoon de rest van de burger mee heb genomen voor de woef. Die vindt de smaak prima.)
Welk fastfood is er dan wel goed? BK is het enige dat ik eet van de bekende ketens.Ik ook onlangs nog eens Burger King. Was jaren geleden.
Dat is gewoon industriële kartonnen brol. Mag gerust opnieuw jaren duren totdat ik dat nog eens eet.