Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt waar, op een gegeven moment moet dat snot toch gewoon op zijn? Dat is nu al sinds 13:30 dat ik hier onafgebroken zit te niezen, snutten, etc.
ben ik blij dat die hooikoorts hier praktisch volledig overgegaan is :laugh:

als klein manneke nog cortisonepikuren voor gehaald elk jaar omdat de pillen, neusspray's en oogdruppels te weinig hielpen. Jaar na jaar is het hier verminderd en een dag waarop ik nog 10x moet niezen is hoogst uitzonderlijk. vroeger kon da makkelijk 200-300 keer op een dag zijn. Da was echt lastig :p

Hier zit ergens een lijster in de tuin.

Allemaal goed en wel en leuk dat die zo mooi kan "zingen", maar nie al vanaf kwart na 4 hè vriendje :wallbash:

Gisteren naar de dokter geweest met 4-5 kleinere zaken waar het antwoord telkens neerkwam op "ja meneer, oud worden he" :angry:.
Nu moet ik mij laten onderzoeken op reuma, hielspoor, en mijn prostaat :eek:.

En mijn echte ergernis: Ze raadt me aan om minder impactvolle sporten te doen (ik doe vooral snowboard, squash, basket, soms nog wat krachttraining en was net van plan rugby te beginnen).

En dan "to add insult to injury" zegt ze "wielrennen bvb?".
WIELRENNEN :lint:
Ook ooit diagnose gehad van hielspoor. Drie jaar geleefd met speciale inserts (pads) in mijn schoenen (die geven extra demping). Tot die ene dag dat ik echt naar Parijs moest toen het ging sneeuwen, en ik besliste mijn goede wandelschoenen (Mendl) aan te doen. Inserts vergeten te gebruiken en ondanks enkele km wandelen geen probleem…,
Ook dat Week-end die wandelschoenen aangedaan, geen probleem. Week erop terug normale schoenen onder kostuum-> problemen kwamen terug…
Ik draag sindsdien alleen nog lage wandelschoenen van Lowa (heel goede demping) en heb geen problemen meer. Alleen toen ik nog eens een ander paar schoenen kocht enkele jaren later, kreeg ik na enkele dagen terug last…
Ik zeg niet dat dit ook voor jou gaat helpen….

Ik draag sindsdien alleen nog lage wandelschoenen van Lowa (heel goede demping) en heb geen problemen meer. Alleen toen ik nog eens een ander paar schoenen kocht enkele jaren later, kreeg ik na enkele dagen terug last…
Hoka hebben ook goeie demping. Alleen zijn die kleurtjes wel niet echt voor in een bureau te dragen. ;)

Laatst bewerkt:
ben ik blij dat die hooikoorts hier praktisch volledig overgegaan is :laugh:

als klein manneke nog cortisonepikuren voor gehaald elk jaar omdat de pillen, neusspray's en oogdruppels te weinig hielpen. Jaar na jaar is het hier verminderd en een dag waarop ik nog 10x moet niezen is hoogst uitzonderlijk. vroeger kon da makkelijk 200-300 keer op een dag zijn. Da was echt lastig :p

Maandag ga ik ook om mijn jaarlijkse spuit.

30 levensjaren geen hooikoorts gehad en nu al 6 jaar hooikoorts, waarvan gelukkig 5 jaar met een spuit en dan geen last meer.

Ik snap sowieso niet waarom je als student voor iets als Deliveroo zou willen werken terwijl werkelijk elke andere studentenjob meer opbrengt.
Omdat het leuk is.

En daarbij verdiende ik na 1 jaar (toen je per bestelling betaald werd) op vlotte avonden meer dan €100 op 4 uur. Gemiddeld zat ik dik boven de €15/uur terwijl ik ondertussen wat kon rondfietsen. Een veel betere studentenjob was er niet voor mij.

Ik moet wel zeggen dat ik me op den duur (heb er 3 jaar gewerkt, laatste 2 jaar werd je per bestelling betaald) begon te ergeren aan hoe sommige collega's eten bezorgden en dat dat voor mij de reden was om daar nooit te bestellen.
Voorbeelden:
- Warme pizza's even verticaal houden omdat je ze zo gemakkelijker in de rugzak kan steken. We hebben letterlijk maandelijks wel een memo gekregen dat pizza's zo plat mogelijk moesten gehouden worden. :unsure:
- Proberen elke mogelijke seconde te winnen zonder rekening te houden met dat je eten op je rug hebt, dus over drempels vliegen, jezelf plat leggen op de fiets waardoor het eten scheef ligt, ...
- Bestellingen niet controleren voor je vertrekt of ze afgeeft
- Rondrijden met materiaal van de concurrentie
- ...

Laatst bewerkt:
Ook ooit diagnose gehad van hielspoor. Drie jaar geleefd met speciale inserts (pads) in mijn schoenen (die geven extra demping). Tot die ene dag dat ik echt naar Parijs moest toen het ging sneeuwen, en ik besliste mijn goede wandelschoenen (Mendl) aan te doen. Inserts vergeten te gebruiken en ondanks enkele km wandelen geen probleem…,
Ook dat Week-end die wandelschoenen aangedaan, geen probleem. Week erop terug normale schoenen onder kostuum-> problemen kwamen terug…
Ik zeg niet dat dit ook voor jou gaat helpen….
Ik denk dat ik sowieso eens dringend naar een podoloog moet. Mijn voeten zijn nogal speciaal, en passende schoenen vinden is altijd een ramp. Waarschijnlijk komen een hoop klachten vandaar.

Niets verslaat de klassieke, saaie, witte-sokken-optionele Birkenstock sloef om binnen rond te wandelen en uw voeten te sparen:

1018222-scaled.jpg
Mannen op sletsen buiten zijn echt 1 van mijn grootste ergernissen. Vrouwen oké, ma ik wil echt geen disgusting mannenvoeten zien met lange nagels en haar. Mannen dragen gewoon schoenen geen fucking sandalen...

Mannen op sletsen buiten zijn echt 1 van mijn grootste ergernissen. Vrouwen oké, ma ik wil echt geen disgusting mannenvoeten zien met lange nagels en haar. Mannen dragen gewoon schoenen geen fucking sandalen...
Niemand verplicht je natuurlijk om met je kop in het zand naar al die mannenvoeten te kijken. Maar hey, ieder zijn fetisj natuurlijk.

Niemand verplicht je natuurlijk om met je kop in het zand naar al die mannenvoeten te kijken. Maar hey, ieder zijn fetisj natuurlijk.
Verplicht? Alsof ik moedwillig daarnaartoe ga kijken. Ge hoort dat irritant geklak van veraf ten eerste al. Ge ruikt het als ge ongeluk hebt. En ja soms kijkt ge er per ongeluk ernaar. Niet dat ik dat wil, sommige mensen zijn gewoon te disgusting om aan te zien en dan gaan ze nog van zulke sletsen dragen ook.

Maar hey, stupid does what stupid does.

Jumbo-klanten kunnen uitgebreid praatje slaan aan eerste kletskassa in België: “Veel mensen hebben nood aan zo’n babbeltje”

Dit is nu eens echt verspilling van personeel. Kassa’s gaan al traag in de supermarkt en dan gaan ze een extra slome kassa toevoegen…

Sorry, maar als je uw sociaal contact moet halen uit wat geklets met een kassier, dan heb je andere hulp nodig.

Ik besef dat ik bitter klink, maar ik heb een hekel aan nutteloze zaken en getreuzel.
Achja. Sommige mensen hebben nu eenmaal niemand anders meer.

Ga je toch gewoon niet aanschuiven aan die kassa?

Jumbo-klanten kunnen uitgebreid praatje slaan aan eerste kletskassa in België: “Veel mensen hebben nood aan zo’n babbeltje”

Dit is nu eens echt verspilling van personeel. Kassa’s gaan al traag in de supermarkt en dan gaan ze een extra slome kassa toevoegen…

Sorry, maar als je uw sociaal contact moet halen uit wat geklets met een kassier, dan heb je andere hulp nodig.

Ik besef dat ik bitter klink, maar ik heb een hekel aan nutteloze zaken en getreuzel.
ik heb er ook een hekel aan zo'n volk, ma kzie het als een voordeel: als kletskousen naar kletskassa's gaan, dan gaan de andere lijnen rapper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan