Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat ik sowieso eens dringend naar een podoloog moet. Mijn voeten zijn nogal speciaal, en passende schoenen vinden is altijd een ramp. Waarschijnlijk komen een hoop klachten vandaar.
Sowieso een aanrader dan, de ellende die je je daarmee kan besparen.👍🏻
Shockwave hielp bij mij ook (nadat het officieel goed te zien was op de foto shockwave en stretching en oefeningen bij de kiné + aangepaste zolen of enorm dempend schoeisel (Skechers of van die OOfos slippers (voor thuis gebruik!) helpt ook echt wel).
De meeste starten met van die rubberen zooltjes voor achteraan in de schoenen te leggen maar dit is niet altijd voldoende.
Dat is het punt niet. Die trage kassa neemt de plaats in van een normale kassa. Algemeen gaan de kassa’s dus nog trager vooruit voor iedereen.

Shockwave hielp bij mij ook (nadat het officieel goed te zien was op de foto shockwave en stretching en oefeningen bij de kiné + aangepaste zolen of enorm dempend schoeisel (Skechers of van die OOfos slippers (voor thuis gebruik!) helpt ook echt wel).
mijn vrouw heedt recent dat nieuwe merk sportschoen gekocht (ON) en zeer tevreden.
Zeer licht aan de voeten en zeer schokdempend

Hoor hier net dat een deel kinderen onwel geworden zijn op het We R Young festival. Vermoedelijk ook door spiking.

Wtf zelfs.

Edit: staat nu ook op hbvl.

Zou blijkbaar een geval van "massahysterie" zijn. Gelukkig maar!

Gezien de populariteit van sandalen in de vakgroepen wiskunde en natuurkunde zou ik er ook voor vrezen.
Ik bedoelde eerder klassieke sletsen die ge al van ver hoort klakken. Ik heb daar een beeld bij van ofwel moslims (ruh roh, I done said it 😱) die daarmee door 't stad in het midden van de winter lopen, of vetzakken van marginalen als ge op vakantie zijt. En voor die categorie was mijn statement "stupid does what stupid does" bedoeld.

Sandalen oké, daar kan ik nog mee leven. Al is dat ook wel redelijk raar op een man vind ik. Of tzijn er idd die geen fuck geven over hoe ze eruit en tot de "white socks gang" behoren. Pas op, er zijn er ook veel die dat doen omdat ze edgy willen zijn. Zo lopen er ook veel rond. Deep down voelen ze zich edgy over hun opgespannen witte sokken en hoe ze stiekem grappig willen doen. Uiteindelijk zijn zij de enigste die het grappig vinden.

De Romeinse legionairs liepen ook rond op sandalen en naar het schijnt waren dat straffe kerels :unsure:

Het ergste voor een vent is van die zwembadsletsen die naast de dikke teen tussen de tenen zit geklemd.

Die hebben een plaats: naast het zwembad

Als kind thans vaak deze aangehad 😅

images

Mannekes toch hoe zalig is om teensletsen te dragen. Dat past toch overal bij en zo gemakkelijk.

Liefst loop ik nog op blote voeten, maar dat hebben ze niet overal even graag.

Ik bedoelde eerder klassieke sletsen die ge al van ver hoort klakken. Ik heb daar een beeld bij van ofwel moslims (ruh roh, I done said it 😱) die daarmee door 't stad in het midden van de winter lopen, of vetzakken van marginalen als ge op vakantie zijt. En voor die categorie was mijn statement "stupid does what stupid does" bedoeld.

Sandalen oké, daar kan ik nog mee leven. Al is dat ook wel redelijk raar op een man vind ik. Of tzijn er idd die geen fuck geven over hoe ze eruit en tot de "white socks gang" behoren. Pas op, er zijn er ook veel die dat doen omdat ze edgy willen zijn. Zo lopen er ook veel rond. Deep down voelen ze zich edgy over hun opgespannen witte sokken en hoe ze stiekem grappig willen doen. Uiteindelijk zijn zij de enigste die het grappig vinden.
Trek u dat eens niet zo aan zeg.

Of om het met de wijze woorden van iemand naar wie je wel zal luisteren te zeggen:
Of ge kunt u geen fuck daarvan aantrekken en gewoon uw beste leven leven want ge gaat hoe dan ook dood. Zolang er geen atoombommen vallen zijn wij wel safe denk ik.

Ik stoor mij wel aan mensen die naar de frituur/bakker/slager gaan op hun sloffen. Daar krijg ik echt schijt van om één of andere reden. Is het nu zo moeilijk om uw schoenen aan te doen?

Morgen aan belangrijk etentje gepland met de heer des huizes, zijn zakenpartner en de vriendin van die partner en juist nu groeit er sinds een paar dagen een pukkel onder mijn neus zo juist tussen mijn bovenlip en neus en ik zeg bewust pukkel en niet pukkeltje die megagroot is en doet ook vreselijk veel pijn. Is zo'n rode pukkel die onderhuids ergens tot in mijn achterhoofd is gegroeid.:cry:
Lijkt wel een 2de neus ofzo dat er zichzelf een woonplaats zoekt en ergste van al is kan het niet camoufleren met concealer want dan popt die er zo uit en zo laten is geen zicht. Als die blijft groeien lijk ik binnenkort op Hitler.
Fml.:sop:

Fml × 1000.:sop:

Boek paar maanden geleden een vlucht naar Engeland om darts te gaan kijken. Vlucht van 10u zodat ik netjes op tijd ben.

Dag erna een mail dat mijn vlucht verlaat is naar 18u :sop: Ik herboek dan die vlucht naar een vroege vlucht, natuurlijk ben ik mijn verzekering die ik had bijgenomen kwijt.

Nu deze week beginnen ze al mijn vlucht van 6 naar 10u te zetten en vandaag van 10 naar 12 :sop:

Gisteren nieuwe lamp opgehangen aan de eettafel, steek da licht aan:
Vriendin: "oei, da licht is wel véél te geel, das nie goe!"
Ik: "Ge hebt da wel gezien in de winkel en daar was het goed... das €140 aan lampen hé!??!"
Vriendin: "Ja maar, da mag nie blijven, daar moeten andere in"

:help:
Ik denk dat ik sowieso eens dringend naar een podoloog moet. Mijn voeten zijn nogal speciaal, en passende schoenen vinden is altijd een ramp. Waarschijnlijk komen een hoop klachten vandaar.
De meeste starten met van die rubberen zooltjes voor achteraan in de schoenen te leggen maar dit is niet altijd voldoende.

+100 voor OOfos. Ik draag al van mijn 8 of 9 jaar steunzolen (ik kan eigenlijk niet zonder), de laatste jaren meer en meer last van mijn voeten. Tot ik die dingen aan doe. Runners Lab verdeelt die dus je kan daar altijd eens gaan testen. Voelt aanvankelijk raar omdat je zo precies weg zakt maar eens je het gewoon bent: za-lig, net wolkjes, ik moet niks anders meer hebben (voor thuis)

Ook hier extreem moeilijk om goeie schoenen te vinden en helemaal om schoenen te vinden die dan ook nog eens niet fokking lellek zijn.
Er is letterlijk niks waar ik zo hard tegen op kijk als schoenen shoppen. Mijn vriendin lacht daar altijd mee, "Vanaf het moment dat ik de woorden schoenen shoppen uitspreek zie ik alle levensvreugde verdwijnen bij u" :unsure:

@Lint: over low impact "sporten" :unsure: gesproken. Wat dacht je van darts? :tongue:

Laatst bewerkt:
Echt, wat is dat toch met BPost de laatste tijd?! 🤬
Ik had er echt nooit klachten over tot een tijdje terug. Denk dat dit nu het derde pakket op een rij is dat ze zogezegd niet konden afleveren.

In dit geval had het pakket hier eergisteren al moeten zijn, maar het kon niet worden geleverd "door sluitingsdag"...
🤨
Where TF slaat dat nu weer op? Ik ben toch geen winkel?!

Gisteren juist feestdag natuurlijk.

Vandaag tweede poging. Ik ververs zojuist de T&T, en ja, zogezegd wéér niet kunnen afleveren en het verhaal van ergens afleveren en pas vanaf de volgende dag beschikbaar zijn kent iedereen natuurlijk.

Ja, automatisch naar een postpunt laten zenden ken ik en doe ik dan ook regelmatig, maar soms zijn het wel eens grote/zware pakketten, ik heb zelf geen auto en wil niet elke keer afhankelijk zijn van mijn vriend.
Mja, het zal niet anders kunnen zeker? 🤦‍♀️

Ik verwacht ook nog een PostNL-pakket. Benieuwd wat dat weer gaat zijn, maar ik voorspel niet veel goeds, want de vorige keer was het juist hetzelfde verhaal als hierboven!

Gisteren nieuwe lamp opgehangen aan de eettafel, steek da licht aan:
Vriendin: "oei, da licht is wel véél te geel, das nie goe!"
Ik: "Ge hebt da wel gezien in de winkel en daar was het goed... das €140 aan lampen hé!??!"
Vriendin: "Ja maar, da mag nie blijven, daar moeten andere in"

:help:
Dat is toch gewoon een ander peerke indraaien met een andere lichtwarmte?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan