Karma.Hooikoorts + verkoudheid + nog werken tot 22u = schiet me gewoon neer
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Karma.Hooikoorts + verkoudheid + nog werken tot 22u = schiet me gewoon neer
Een derde gezin heeft de tickets (die maar gelden tot eind juni trouwens)Gewoon wel gaan maar dan zonder hun![]()
Is net hetzelfde gebeurd bij mij , met Mega als leverancierEigenlijk een ergernis van maandag, maar ik ben nog steeds getriggered dus dan mag het hier é.
Vorig jaar in november een mooie som teruggekregen van Engie omdat het de eerste eindfactuur was sinds we zonnepanelen hebben (met nog een terugdraaiende teller, dus quasi nulverbruik).
Maandag een mail van Engie met een "annulatiefactuur" waarbij die eindafrekening van november doodleuk wordt geannuleerd en het bedrag "ter betaling zal worden aangeboden aan uw bankinstelling op 2 juni 2022". Euh, hallo Engie? Waarom?
Klantendienst Engie steekt het op de netbeheerder (Fluvius), omdat die mogelijk iets van onregelmatige meterstanden hebben opgemerkt / doorgegeven (noot: er is hier niemand langsgeweest om meters op te nemen). Fluvius gebeld, daar vallen ze natuurlijk uit de lucht. Laatste meterstanden zijn van oktober '21 en gelet op de zonnepanelen is het volledig logisch dat deze lager zijn dan het jaar voordien...
Bon, Engie "gaat het bekijken", maar dus geen garantie dat het uitgeklaard wordt voor 2 juni, en dan mag ik dus gewoon wachten tot ze dat geld gaan terugstorten. Ik heb hen gezegd dat ik ook aan vrienden geen renteloze leningen toesta, en dat ik dat voor hen ook niet van plan ben...
En ondertussen sluizen die dus hun miljardenwinsten door naar Frankrijk... Daar word ik echt pissig van. En het gaat om een behoorlijk bedrag dat ik liever niet zomaar van mijn rekening zie gaan (722 euro).
Mogen die mensen op de fiets ook uitgebuite illegalen zijn?Vanaf wanneer is Deliveroo overgegaan van: "Hé student! Terwijl je als vrolijke knaap dan toch een fiets hebt en constant door de stad fietst, kun je evengoed een maaltijd meenemen en betaald worden voor uw fietstochtje! En het is nog gezond ook!"
Naar: de uitbuiting van illegalen die met luide, aftandse kutbrommers iedereen van zijn sokken rijden en een gevaar op de weg zijn om tegen een aalmoes in een half-zwart werkcircuit wat schrale inkomsten te proberen vergaren?
Ik heb als klant voor dat eerste gekozen. Ik pas voor dat laatste.
Kan ik ergens instellen dat ik enkel per fiets mag beleverd worden? Zoniet, is er concurrentie bij wie ik dat wél kan doen? UberEats? TakeAway.com?
Ecologisch verantwoorde uitbuiting. Maar ik denk alleszins niet dat je kan kiezen hoe je maaltijden worden geleverd. Misschien dan best zelf op zoek gaan naar iemand die takeaway voorziet met fiets.Mogen die mensen op de fiets ook uitgebuite illegalen zijn?
En hoe is dat afgelopen?Is net hetzelfde gebeurd bij mij , met Mega als leverancier
En dan zijt gij verwonderd dat ik u gene sushi trakteer...Karma.
Wie wil er zo laat nog sushi?En dan zijt gij verwonderd dat ik u gene sushi trakteer...
Minder proberen je neus te snuiten zodat de irritatie wat minder.Echt waar, op een gegeven moment moet dat snot toch gewoon op zijn? Dat is nu al sinds 13:30 dat ik hier onafgebroken zit te niezen, snutten, etc.
Als ik mijn neus niet snuit begint het er gewoon spontaan uit te lopen.Minder proberen je neus te snuiten zodat de irritatie wat minder.
Je kan ook stoppen met drinken, want hoe kan je nu snot produceren als je zwaar gedehydrateerd bent? Aha!
Vanaf wanneer is Deliveroo overgegaan van: "Hé student! Terwijl je als vrolijke knaap dan toch een fiets hebt en constant door de stad fietst, kun je evengoed een maaltijd meenemen en betaald worden voor uw fietstochtje! En het is nog gezond ook!"
Naar: de uitbuiting van illegalen die met luide, aftandse kutbrommers iedereen van zijn sokken rijden en een gevaar op de weg zijn om tegen een aalmoes in een half-zwart werkcircuit wat schrale inkomsten te proberen vergaren?
Kan ik ergens instellen dat ik enkel per fiets mag beleverd worden? Zoniet, is er concurrentie bij wie ik dat wél kan doen? UberEats? TakeAway.com?
Ik snap sowieso niet waarom je als student voor iets als Deliveroo zou willen werken terwijl werkelijk elke andere studentenjob meer opbrengt.Vanaf wanneer is Deliveroo overgegaan van: "Hé student! Terwijl je als vrolijke knaap dan toch een fiets hebt en constant door de stad fietst, kun je evengoed een maaltijd meenemen en betaald worden voor uw fietstochtje! En het is nog gezond ook!"
Is dat voor velen niet omdat ze dan kunnen werken als ze een gaatje hebben? Vaak bovenop een andere job. Dacht dat ze zich gewoon beschikbaar moesten zetten via die app en dan op een opdracht wachten.Ik snap sowieso niet waarom je als student voor iets als Deliveroo zou willen werken terwijl werkelijk elke andere studentenjob meer opbrengt.
Probleem heeft zichzelf deels opgelost. Dochterlief is ziek, en dus nieuwe ergernis of hartzeer. Protteke heeft 39° koorts.Familie, zucht...
Weken geleden afgesproken om nu vrijdag naar de dierentuin te gaan. Vandaag een berichtje, dat het toch niet warm genoeg is voor hun jongste van net geen jaar (wij hadden al besloten om ons madammeke bij een babysit te laten wegens ze heeft er toch nog niks aan). Dus nu moet er maar naar een andere datum gezocht worden terwijl het al zo moeilijk was om deze datum vast te leggen. Echt, altijd hetzelfde, de rest moet maar springen...
Ja, qua uren is dat vrij flexibel. Je werkt wanneer je zelf wil.Is dat voor velen niet omdat ze dan kunnen werken als ze een gaatje hebben? Vaak bovenop een andere job. Dacht dat ze zich gewoon beschikbaar moesten zetten via die app en dan op een opdracht wachten.