Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik vragen waarom ze je prostaat willen controleren, klachten? Lijkt me wel straf, ik denk dat we ongeveer dezelfde leeftijd hebben.
Omwille van de rugklachten, dat blijkbaar soms kan uitstralen naar daar.

Hielspoor had ik enkele jaren terug, mogelijk door wat te verzwaren. Dat is vreemd genoeg opgelost toen ik van die schuimrubberen addidassloefen heb gekocht om thuis rond te lopen. Daarvoor liep ik gewoon op mijn kousen op de tegels, wat kennelijk niet ideaal was om te genezen. Terwijl ik ze gewoon had gekocht omdat ik serieus wat pijn had net uit bed.
Je bedoelt dit type?
8df1b82aa82945609b8db7fab6dfa714.jpg

Als ja: Die gebruik ik al jaar en dag. Letterlijk al tientallen paren daarvan versleten, dus daar zal het niet aan liggen :laugh:.

Omwille van de rugklachten, dat blijkbaar soms kan uitstralen naar daar.

Je bedoelt dit type?

Als ja: Die gebruik ik al jaar en dag. Letterlijk al tientallen paren daarvan versleten, dus daar zal het niet aan liggen :laugh:.
Ja die, dus dat zal het niet oplossen. Ik weet dat er ook van die sokken bestaan die je voet gestrekt houden maar of die iets uithalen weet ik zo niet.

Niets verslaat de klassieke, saaie, witte-sokken-optionele Birkenstock sloef om binnen rond te wandelen en uw voeten te sparen:

1018222-scaled.jpg

Kan je gewoon geen hotel boeken bij de luchthavenben dan uit checken rond 22:00. Nacht vluchten met babies op zich zijn easy, de onze kwamen zelf niet wakker als op of afstappen uit het vliegtuig.

Je zal normaal geen refund krijgen van BA want vlucht ging door.
De vlucht ging niet door he, werd geannuleerd en het alternatief was onacceptabel.

Intussen dus refund gekregen en nieuwe vlucht (duurder) via Ryanair gevonden.

Dat verschil ga ik toch op een of andere manier ook nog proberen gecompenseerd zien, ga dit niet laten passeren. Maar da's voor na de vakantie, ben al blij dat het in orde is nu.

Fles water die open gegaan is in mijne rugzak vant werk.
Mijne laptop zit daar ook in.
Echt die nieuwe dopjes trekken op niets, is al de 2de w

Gebuur aan de deur met een pakje. ‘Ja, dat ligt al een maand of vier bij ons’
De karton zag nogal zwart, blijkt bij opendoen dat heel het boek beschimmeld is. 🥺 Stond indertijd op ‘afgeleverd’ en Bpost heeft dat wel ~onderzocht~ maar nooit met een effectieve conclusie gekomen. Ik zie die buren nochtans zeker vier keer per week.

Eigenlijk een ergernis van maandag, maar ik ben nog steeds getriggered dus dan mag het hier é.

Vorig jaar in november een mooie som teruggekregen van Engie omdat het de eerste eindfactuur was sinds we zonnepanelen hebben (met nog een terugdraaiende teller, dus quasi nulverbruik).

Maandag een mail van Engie met een "annulatiefactuur" waarbij die eindafrekening van november doodleuk wordt geannuleerd en het bedrag "ter betaling zal worden aangeboden aan uw bankinstelling op 2 juni 2022". Euh, hallo Engie? Waarom?

Klantendienst Engie steekt het op de netbeheerder (Fluvius), omdat die mogelijk iets van onregelmatige meterstanden hebben opgemerkt / doorgegeven (noot: er is hier niemand langsgeweest om meters op te nemen). Fluvius gebeld, daar vallen ze natuurlijk uit de lucht. Laatste meterstanden zijn van oktober '21 en gelet op de zonnepanelen is het volledig logisch dat deze lager zijn dan het jaar voordien...
Bon, Engie "gaat het bekijken", maar dus geen garantie dat het uitgeklaard wordt voor 2 juni, en dan mag ik dus gewoon wachten tot ze dat geld gaan terugstorten. Ik heb hen gezegd dat ik ook aan vrienden geen renteloze leningen toesta, en dat ik dat voor hen ook niet van plan ben...

En ondertussen sluizen die dus hun miljardenwinsten door naar Frankrijk... Daar word ik echt pissig van. En het gaat om een behoorlijk bedrag dat ik liever niet zomaar van mijn rekening zie gaan (722 euro).

Fles water die open gegaan is in mijne rugzak vant werk.
Mijne laptop zit daar ook in.
Echt die nieuwe dopjes trekken op niets, is al de 2de w
Ook al tegengekomen. Ik besefte hoe laat het was toen ik een spoor water zag van de deur tot aan mijn bureau. Ook al de eerste keer niet met die collruyt flesjes.

Op spuitwater gebruiken ze dat niet. Spuitwater-masterrace heeft daar dus geen last van. :cool:

Persoonlijke ergernis van de dag: al de hele dag storing op de Crelan-app en ik moet facturen betalen. Niet aan gedacht dat het lang weekend is en de banken waarschijnlijk geen verrichtingen gaan verwerken morgen en vrijdag. :sop:

Gebuur aan de deur met een pakje. ‘Ja, dat ligt al een maand of vier bij ons’
De karton zag nogal zwart, blijkt bij opendoen dat heel het boek beschimmeld is. 🥺 Stond indertijd op ‘afgeleverd’ en Bpost heeft dat wel ~onderzocht~ maar nooit met een effectieve conclusie gekomen. Ik zie die buren nochtans zeker vier keer per week.
Nu kunt ge wakker liggen met de gedachte van hoe hun huis er uit zou zien.

Mijn lieve kinderen, opa is met jullie naar Dreamland geweest en jullie hebben de Bowser boot gekozen. De mama staat hier nog met drie Lego Mario dingesen waar nog geen kat naar gekeken heeft. De mama is niet jullie persoonlijke Lego bouwheer.

Familie, zucht...

Weken geleden afgesproken om nu vrijdag naar de dierentuin te gaan. Vandaag een berichtje, dat het toch niet warm genoeg is voor hun jongste van net geen jaar (wij hadden al besloten om ons madammeke bij een babysit te laten wegens ze heeft er toch nog niks aan). Dus nu moet er maar naar een andere datum gezocht worden terwijl het al zo moeilijk was om deze datum vast te leggen. Echt, altijd hetzelfde, de rest moet maar springen...

Nieuwe auto (jonge tweedehandse) kan pas op 8 juni gekeurd worden, maar ik moet de huidige maandag al inleveren... En we hebben maar 1 auto...

Familie, zucht...

Weken geleden afgesproken om nu vrijdag naar de dierentuin te gaan. Vandaag een berichtje, dat het toch niet warm genoeg is voor hun jongste van net geen jaar (wij hadden al besloten om ons madammeke bij een babysit te laten wegens ze heeft er toch nog niks aan). Dus nu moet er maar naar een andere datum gezocht worden terwijl het al zo moeilijk was om deze datum vast te leggen. Echt, altijd hetzelfde, de rest moet maar springen...
Gewoon wel gaan maar dan zonder hun :)

Nieuwe auto (jonge tweedehandse) kan pas op 8 juni gekeurd worden, maar ik moet de huidige maandag al inleveren... En we hebben maar 1 auto...
Meestal komt er tijdens de dag of de dag ervoor wel ergens een slot vrij, gewoon regelmatig de dichtste stations checken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan