Online aankopen bij de Fnac.
Ik heb maandag een boek besteld om op te pikken in de lokale winkel. Vrijdag begon mijn geduld op te geraken, maar plots kreeg ik dan toch een mailtje:
Deze morgen rijd ik richting de Fnac en vraag ik de lokale verkoopster achter mijn boek, ze gaat achterin kijken.
"Nee sorry meneer, ik zie het niet staan, mag ik het mailtje zien"
-Uiteraard, hierse
"Ah ja, meneer ik zie het al, u heeft geen click & collect gedaan dus we moeten wachten tot het boek hier is"
-Euh, maar er staat toch letterlijk "u kan het afhalen"?
"Ja, meneer, maar u interpreteert het te letterlijk, het mailtje bedoelt eigenlijk dat u het kan afhalen eens het is aangekomen, en het is er nog niet".
-té letterlijk????
Ik wist echt niet wat ik hoorde, dus de vrouw neemt me mee naar haar computer om te tonen dat het boek er niet is en hoe ik het wél had "moeten" bestellen via collect & go. Ze begreep de verwarring en gaf aan dat ze al regelmatig hebben geklaagd over die onduidelijkheid. Uiteindelijk vroeg ze aan me om eens in te loggen om te kijken in welke stap van het proces mijn bestelling stond. En inderdaad, "in verzending", ongelofelijk.
Dus BLIJKBAAR verzendt Fnac zonder enige aanleiding een mail met de vermelding dat ik het boek kan afhalen, maar blijkbaar wil dat helemaal niet zeggen dat het boek er ook effectief is
Waanzin, woede, nooit koop ik nog iets bij Fnac. Awoert.