Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het hoofdpunt van deredactie.be heeft al vier uur lang dezelfde titel en ik snap na vier uur nog altijd niet wat die titel eigenlijk wil zeggen.

Isolatie tot letsels verdwenen zijn bij besmetting met apenpokken, overheid en Sensoa roepen op tot waakzaamheid

Het hoofdpunt van deredactie.be heeft al vier uur lang dezelfde titel en ik snap na vier uur nog altijd niet wat die titel eigenlijk wil zeggen.

Isolatie tot letsels verdwenen zijn bij besmetting met apenpokken, overheid en Sensoa roepen op tot waakzaamheid
Je moet in isolatie gaan tot je letstels weg zijn als je besmet bent geweest? :p

Je moet in isolatie gaan toch je letstels weg zijn als je besmet bent geweest? :p
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ik had die isolatie niet in de gebiedende wijs(?) gelezen maar als zelfstandig naamwoord (denk ik). Taal is zeg maar helemaal niet mijn ding. Begreep er niks van maar nu wel, danku!!!

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ik had die isolatie niet in de gebiedende wijs(?) gelezen maar als zelfstandig naamwoord (denk ik). Taal is zeg maar helemaal niet mijn ding. Begreep er niks van maar nu wel, danku!!!
En zijn contactlenzen uw ding al wel ondertussen? 😛

Film aan het zien op tv via Plex. Beeld ineens vol lijnen en geen geluid meer. Geen reactie op afstandsbediening. Stroom fysiek afgekoppeld en terug aangesloten. TV start niet meer op en hard reset helpt ook niet. 4 a 5 jaar oude 65" Sony Bravia TV van destijds rond €1300. :sop:

Zullen we maar wat vroeger dan gepland upgraden naar een OLED tv.

Online aankopen bij de Fnac.

Ik heb maandag een boek besteld om op te pikken in de lokale winkel. Vrijdag begon mijn geduld op te geraken, maar plots kreeg ik dan toch een mailtje:

Fnac zei:
Goed nieuws Niklas!

U kan uw bestelling KSDJFH5KJDHF4 afhalen in de door u gekozen winkel.
Om uw bestelling te kunnen afhalen dient u de volgende documenten te tonen aan het onthaal ‘Afhaling van uw aankopen’: (...)

Deze morgen rijd ik richting de Fnac en vraag ik de lokale verkoopster achter mijn boek, ze gaat achterin kijken.

"Nee sorry meneer, ik zie het niet staan, mag ik het mailtje zien"
-Uiteraard, hierse
"Ah ja, meneer ik zie het al, u heeft geen click & collect gedaan dus we moeten wachten tot het boek hier is"
-Euh, maar er staat toch letterlijk "u kan het afhalen"?
"Ja, meneer, maar u interpreteert het te letterlijk, het mailtje bedoelt eigenlijk dat u het kan afhalen eens het is aangekomen, en het is er nog niet".
-té letterlijk????

Ik wist echt niet wat ik hoorde, dus de vrouw neemt me mee naar haar computer om te tonen dat het boek er niet is en hoe ik het wél had "moeten" bestellen via collect & go. Ze begreep de verwarring en gaf aan dat ze al regelmatig hebben geklaagd over die onduidelijkheid. Uiteindelijk vroeg ze aan me om eens in te loggen om te kijken in welke stap van het proces mijn bestelling stond. En inderdaad, "in verzending", ongelofelijk.

Dus BLIJKBAAR verzendt Fnac zonder enige aanleiding een mail met de vermelding dat ik het boek kan afhalen, maar blijkbaar wil dat helemaal niet zeggen dat het boek er ook effectief is :crazy:

Waanzin, woede, nooit koop ik nog iets bij Fnac. Awoert.

Online aankopen bij de Fnac.

Ik heb maandag een boek besteld om op te pikken in de lokale winkel. Vrijdag begon mijn geduld op te geraken, maar plots kreeg ik dan toch een mailtje:

Deze morgen rijd ik richting de Fnac en vraag ik de lokale verkoopster achter mijn boek, ze gaat achterin kijken.

"Nee sorry meneer, ik zie het niet staan, mag ik het mailtje zien"
-Uiteraard, hierse
"Ah ja, meneer ik zie het al, u heeft geen click & collect gedaan dus we moeten wachten tot het boek hier is"
-Euh, maar er staat toch letterlijk "u kan het afhalen"?
"Ja, meneer, maar u interpreteert het te letterlijk, het mailtje bedoelt eigenlijk dat u het kan afhalen eens het is aangekomen, en het is er nog niet".
-té letterlijk????

Ik wist echt niet wat ik hoorde, dus de vrouw neemt me mee naar haar computer om te tonen dat het boek er niet is en hoe ik het wél had "moeten" bestellen via collect & go. Ze begreep de verwarring en gaf aan dat ze al regelmatig hebben geklaagd over die onduidelijkheid. Uiteindelijk vroeg ze aan me om eens in te loggen om te kijken in welke stap van het proces mijn bestelling stond. En inderdaad, "in verzending", ongelofelijk.

Dus BLIJKBAAR verzendt Fnac zonder enige aanleiding een mail met de vermelding dat ik het boek kan afhalen, maar blijkbaar wil dat helemaal niet zeggen dat het boek er ook effectief is :crazy:

Waanzin, woede, nooit koop ik nog iets bij Fnac. Awoert.
Ik vind het echt ongeloofelijk dat je in tijden waarin zo'n winkel moet concurreren met bol.com, amazon, the book depository, ... nog zo'n zaken kan tegenkomen. Dat lijkt me meer iets voor 15 of 20 jaar geleden. Willen ze geen winst maken of hoe zit dat?

Film aan het zien op tv via Plex. Beeld ineens vol lijnen en geen geluid meer. Geen reactie op afstandsbediening. Stroom fysiek afgekoppeld en terug aangesloten. TV start niet meer op en hard reset helpt ook niet. 4 a 5 jaar oude 65" Sony Bravia TV van destijds rond €1300. :sop:

Zullen we maar wat vroeger dan gepland upgraden naar een OLED tv.
Ik lees enkel een glimlach van de dag. :unsure:

Gewoon algemeen een vraag: autistisch niet gebruiken als negatieve term voor mensen of dingen die je irriteren.
Dat is toch geen vraag? :unsure:

Ik snap het punt wel, wordt vaak gebruikt voor mensen die nogal sterk verankerde gewoonten hebben of in het ergste geval eerder OCD.

Het is een beetje zoals toen ik op school zat en we iedereen een mongool noemden.

Dat is toch geen vraag? :unsure:

Ik snap het punt wel, wordt vaak gebruikt voor mensen die nogal sterk verankerde gewoonten hebben of in het ergste geval eerder OCD.

Het is een beetje zoals toen ik op school zat en we iedereen een mongool noemden.
Mijn zoontjes hebben ASS, voor mij ligt dat nu eenmaal gevoelig. Omdat ik hen zie en niet een of andere randdebiel die mij op de zenuwen werkt, als dat een beetje logisch is? Ik neem het ook niet als kwaadwilligheid maar mijn beschermendheid naar hen komt dan boven.

Gewoon algemeen een vraag: autistisch niet gebruiken als negatieve term voor mensen of dingen die je irriteren.

Ik weet wat het is, dat zijn idd geen autisten correctie, maar tuin nazis met OCD. Voila.
Sommige mensen hebben nu eenmaal wat autistische neigingen zonder echt autist te zijn, dat is een breed spectrum, en daar is niets mis mee dat aan te halen.
Met problematisch autisme of ander gewichtigere zaken in het spectrum moet idd niet gelachen worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan