Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mis ik hier een inside joke of wordt er hier serieus geluld over of het taalgebruik van iemand die in haar moedertaal praat al dan niet wordt gebruikt in die taal? 😂

Als het wordt gebruikt door iemand die die taal als moedertaal heeft, dan wordt het gewoon duidelijk in die taal gebruikt he. Dat een of andere willekeurige Belg daar al van heeft gehoord of niet maakt toch geen verschil dan? Alsof alle slang/dialect uitdrukkingen in een of ander gigantisch woordenboek staan. Ik had het trouwens al wel gehoord, for what it's worth.

Als ik toch een inside joke heb gemist, negeer mijn bericht dan maar.
Euh, van welke taal komt dit? Nog nooit gehoord :unsure:
Nee, eigenlijk is er niks aan de hand toch, @Brecht heeft die uitspraak nog nooit gehoord en vraagt wat de uitspraak betekent.

Huisgenoten die nooit zelfstandig iets kunnen doen, en mij nodig hebben voor alles om hun handje vast te houden, waardoor ik niet meer mijn eigen leven kan leiden. Ik word zelfs gestoord wanneer ik zit te kakken op de wc. Niet telefonisch maar fysiek he. Dus die persoon zit aan de wc-deur me vragen te stellen over hoe en wat. Give me a break…

Huisgenoten die nooit zelfstandig iets kunnen doen, en mij nodig hebben voor alles om hun handje vast te houden, waardoor ik niet meer mijn eigen leven kan leiden. Ik word zelfs gestoord wanneer ik zit te kakken op de wc. Niet telefonisch maar fysiek he. Dus die persoon zit aan de wc-deur me vragen te stellen over hoe en wat. Give me a break…
Ik heb dat ook, maar wel met mijne 4jarige en niet met volwassen mensen :crazy:.

Morgen op vakantie en op luchthaven een huurwagen gereserveerd bij Record Go via Discover Cars.. en nu niks dan negatieve reviews lezen over extra verzekeringen die worden aangesmeerd enzo.. op hoop van zegen morgen! :unsure:

Morgen op vakantie en op luchthaven een huurwagen gereserveerd bij Record Go via Discover Cars.. en nu niks dan negatieve reviews lezen over extra verzekeringen die worden aangesmeerd enzo.. op hoop van zegen morgen! :unsure:
Succes!

Misschien nie slecht aangezien uw vrouw wel eens een band/velg druft beschadigen :)

Succes!

Misschien nie slecht aangezien uw vrouw wel eens een band/velg druft beschadigen :)
Ja maar ik heb dus al een all risk verzekering genomen via die broker.. maar blijkt dan dat ze toch nog vanalles proberen en u proberen wijs te maken dat die niet geldig is etc..

Anyways, ik ga gewoon voet bij stuk houden, ik heb de algemene voorwaarden gelezen.

Ja maar ik heb dus al een all risk verzekering genomen via die broker.. maar blijkt dan dat ze toch nog vanalles proberen en u proberen wijs te maken dat die niet geldig is etc..

Anyways, ik ga gewoon voet bij stuk houden, ik heb de algemene voorwaarden gelezen.
Zorgeloos op reis gaan, even alle stress laten wegvloeien. Probeer er toch nog wat van te genieten :)

Laatst bewerkt:
Zorgeloos op reis gaan, even alle stress weg laten wegvloeien. Probeer er toch nog wat van te genieten :)
Ja idd. Komt ook wel goed. Normaal heb ik nooit stress voor zo een dingen hoor, maar we hebben de kleinste van 1j bij en dan wil je graag dat het wat vlot gaat..

Bijkomende reden is dat we een rechtstreekse vlucht hadden met mooie uren, die dan plots gecanceld werd en we op een vlucht met overstap in Frankfurt gezet werden.. waar dan de wettelijke minimum overstaptijd 45min moet zijn... En wij uiteraard op die 45 min zitten.

Als ik ene keer in die auto zit ginds is alle stress weg :)

KBC gebeld en na het antwoordapparaat mijn nummer moeten achterlaten. Maar die beep was echt extreem scherp en luid en nu voel ik al een uur wat lichte pijn aan mijn oor. Bende debielen daar.

't Is hier precies week van de vuile werkjes.
Dinsdag zat de controleput van het grijs water dicht, ophoping van vet en zeep. Elleboogdiep in die drek mogen zitten om het op te lossen.
Vandaag de septische put die niet meer naar de riool overliep, zat een prop vast ergens in 't midden van de buis. Om de rat er in te krijgen opnieuw tot mijn elleboog er in, nu wel in de stront. Om een of andere reden stinkt dat minder dan die vet/zeep mix van dinsdag. :unsure:

Dinsdag zat de controleput van het grijs water dicht, ophoping van vet en zeep. Elleboogdiep in die drek mogen zitten om het op te lossen.
Vandaag de septische put die niet meer naar de riool overliep, zat een prop vast ergens in 't midden van de buis. Om de rat er in te krijgen opnieuw tot mijn elleboog er in, nu wel in de stront. Om een of andere reden stinkt dat minder dan die vet/zeep mix van dinsdag. :unsure:
Het voordeel is dat ge weet wiens stront het is natuurlijk :unsure:

Overlaatst ook prijs gehad en beide putten eens open gedaan. En idd die put van grijs water stinkt 20x zo erg.

Overlaatst ook prijs gehad en beide putten eens open gedaan. En idd die put van grijs water stinkt 20x zo erg.
Ergens wel logisch. Septische put zit vol bacteriën die de grootste stank eigenlijk al verwerken. In grijs water zal zo'n bacterie niet lang leven denk ik. :p

Ik had dan ook nog eens de pech dat mijn rat 10m lang is, maar de afvoer net 21-22. Ik kan er langs beide kanten in, maar het was alsof Jezus mij niet meer graag zag: die prop zat dus exact in 't midden. Dan gewoon de tuinslang er in geduwd, water laten lopen en plots kwam het er uit. Volgens mij gaat dat over een paar maand nog in mijn poriën zitten. :unsure:

Ergernis van de dag: Iemand die in de 'ge zijt van gemeente X als ge...'-groep volgende 'vraag' stelt: "Iemand een nest met puppy hondjes"

Daaropvolgend komt er dan uit: "is voor mijn dochter hebben al asielen bezocht zitten veel grote honden ze zoekt een kleintje en Spanje weet ni of Spanje enz betrouwbaar is" (de dochter is +/- 6 jaar)

Ik kan echt pissed worden door mensen die zo lichtzinnig omgaan met het kiezen van een hond, en dan zeker als het is voor een kind van 5-6 jaar. Het gaat hier om levend beest waar je normaliter 10-20 jaar voor zal moeten zorgen.

Ergernis van de dag: Iemand die in de 'ge zijt van gemeente X als ge...'-groep volgende 'vraag' stelt: "Iemand een nest met puppy hondjes"

Daaropvolgend komt er dan uit: "is voor mijn dochter hebben al asielen bezocht zitten veel grote honden ze zoekt een kleintje en Spanje weet ni of Spanje enz betrouwbaar is" (de dochter is +/- 6 jaar)

Ik kan echt pissed worden door mensen die zo lichtzinnig omgaan met het kiezen van een hond, en dan zeker als het is voor een kind van 5-6 jaar. Het gaat hier om levend beest waar je normaliter 10-20 jaar voor zal moeten zorgen.
Zeer herkenbaar, maar discussies op fb zijn parels voor de zwijnen natuurlijk. Hier was er in zo'n groep over het laatst iemand die een bepaalde raskitten zocht, met strenge eisen over de kleur en al, maar die keuze bleek dan duidelijk het resultaat van 10 min google genre "wat is een mooie kat".

Ik zie toch niet meteen iets om pissig over te worden?

Ik snap dat niet iedereen een grote hond uit het asiel wilt die misschien al god weet wat heeft meegemaakt. Zeker met kleine kinderen snap ik dat ze liever een hond hebben die groot wordt samen met het kind dan een hond die misschien al jaren van verwaarlozing achter de rug heeft.

Want elke keer moeten mensen die pro adoptie zijn maar beginnen bashen op mensen die achter een puppy of kitten vragen. Ze springen erop als vegitariërs op iemand die vraagt waar je goeie steak kan eten. Terwijl heus niet iedereen die een puppy koopt die na 1 jaar gaat dumpen wegens niet meer schattig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan