Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Een typfout, maar ik vind het eigenlijk wel een mooie. Alle dagen monotoon, alle vreugde in toom.monotoom
Oeps, ik was nog niet 100% wakker.Een typfout, maar ik vind het eigenlijk wel een mooie. Alle dagen monotoon, alle vreugde in toom.
Mn vrouw had koffie van een goedkoop merk gekocht. Die smaakt al muf na vijf minuten. Zelfs de koffie van de koffie automaat in het opleidingscentrum is kwaliteitsvoller.
En ze heeft meerdere pakken gekocht. Dat gaat bijna letterlijk money down the drain worden.

Het is maandag. Op zich al ergelijk genoeg, maar nu met thuiswerk zijn alle dagen zo monotoom. Ben het zo beu.
Ik zou een moord plegen om nog eens met mijn vrouw naar de Ikea te gaan. Zelfs tegen een dagje soldenshopping zou ik geen nee zeggen.
Help![]()
Oei oei, dat wordt een infraction voor verheerlijking van geweld en doodsverwensingen.Het is maandag. Op zich al ergelijk genoeg, maar nu met thuiswerk zijn alle dagen zo monotoom. Ben het zo beu.
Ik zou een moord plegen om nog eens met mijn vrouw naar de Ikea te gaan. Zelfs tegen een dagje soldenshopping zou ik geen nee zeggen.
Help![]()
Oei oei, dat wordt een infraction voor verheerlijking van geweld en doodsverwensingen.

Don’t shoot the messengeren jij een infraction voor het uitlokken van infractions!![]()
are you assuming violence?Don’t shoot the messenger![]()
Schieten? Ik hoop dat dit een late valentijnsreactie is en geen uitlokken van geweld!Don’t shoot the messenger![]()
Wat ben je toch een zeurpiet...Oei oei, dat wordt een infraction voor verheerlijking van geweld en doodsverwensingen.
Wat ben je toch een zeurpiet...