Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ik niet meer op het logo kan drukken om naar de hoofdindex van het forum te gaan, omdat dit nu naar die frontpage gaat indeplek. Eerst was het die nieuwjaarsbrief, nu dit

Deze ochtend zin in een lekkere boterham met hazelnootpasta, maar de pot was op.
Geen probleem want in de berging van de garage stond nog een verse pot Nutella.

Ik open de pot klaar om die heerlijke pasta te smeren, blijkt die superstijf te te zijn door de koude van de voorbije week. 🥲
Door tijdsgebrek dan maar harde stukken “gesmeerd”.

Mn vrouw had koffie van een goedkoop merk gekocht. Die smaakt al muf na vijf minuten. Zelfs de koffie van de koffie automaat in het opleidingscentrum is kwaliteitsvoller.
En ze heeft meerdere pakken gekocht. Dat gaat bijna letterlijk money down the drain worden.

Het is maandag. Op zich al ergelijk genoeg, maar nu met thuiswerk zijn alle dagen zo monotoom. Ben het zo beu.
Ik zou een moord plegen om nog eens met mijn vrouw naar de Ikea te gaan. Zelfs tegen een dagje soldenshopping zou ik geen nee zeggen.

Help 😶

Mn vrouw had koffie van een goedkoop merk gekocht. Die smaakt al muf na vijf minuten. Zelfs de koffie van de koffie automaat in het opleidingscentrum is kwaliteitsvoller.
En ze heeft meerdere pakken gekocht. Dat gaat bijna letterlijk money down the drain worden.

ja, maar soms zitten daar pareltjes tussen.

Wij hebben ooit es van moetes (niks anders te krijgen een wit product moeten kopen op vakantie in Duitsland (JA!, huismerk van Rewe)
Sindsdien drinken wij niks anders meer. Rijden om de zoveel maand es tot in Aachen om een voorraad koffie voor een half jaar in te slaan :LOL:

859716.jpg

Het is maandag. Op zich al ergelijk genoeg, maar nu met thuiswerk zijn alle dagen zo monotoom. Ben het zo beu.
Ik zou een moord plegen om nog eens met mijn vrouw naar de Ikea te gaan. Zelfs tegen een dagje soldenshopping zou ik geen nee zeggen.

Help 😶
Oei oei, dat wordt een infraction voor verheerlijking van geweld en doodsverwensingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan