Mulan
Well-known member
Neenee, je ontmoedigt me niet, ik ken het klappen van de zweep ook. Wordt het niets: no harm done, weer wat oefening gehad in het solliciteren. Kost me enkel wat tijd en benzine, that's all!Amai zeg. Is ook nogal de moeite. Hopelijk zit er dan nergens een vriendje van de 1 of andere tussen want dan is het wel jammer voor al die moeite.
Ik heb 2x die ervaring gehad aan dezelfde gemeente waar we ook met 80 waren. De eerste keer was het een meisje dat ik ken en de 2de keer was het haar broer.
Uit 160 man is dat wel heel toevallig.
Nu bij de politie was er ook zo 1 waar ik mijn vragen bij had als ik haar beperkte kennis en leervermogen zie tijdens het werk. Maar ondertussen heb ik al ondervonden dat het de bff is van een paar hoge in rang bij ons.
Vind ik echt jammer voor de mensen die er zoveel voor blokken en het echt willen.
Ook wel niet echt een bemoedigende post besef ik nu, maar ga er toch maar volledig voor. . En moest het niets zijn, gewoon blijven proberen. Ik heb 1 jaar lang 4 verschillende gemeente gedaan en 1x politie en de ervaring met de examens heeft me uiteindelijk wel geholpen om er te geraken. Maar je bent toch al een pak verder geraakt dan mijn eerste 2 keer dus het ziet er goed uit.
Eens je binnen geraakt zit je wel goed
Dan kun je pintelieren in je voortuin en moet je nooit meer werken/telefoons opnemen.

Er zijn een 7tal vacatures dus er zal wel "iets" vrij zijn, maar kunnen er idd evengoed 3 zijn ipv 7.