Vrouwtje Theelepel
Well-known member
Ik ook!Ik neem altijd verlof op mijn verjaardag![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook!Ik neem altijd verlof op mijn verjaardag![]()
Wtf, 2 meter hoge omheining rond een paardenweide? Is dat een paardengevangenis of wat?Is ondertussen al gebeurd en dat willen ze dus niet doen. Ik zie wel waarom, de andere 2 percelen zijn weides met paarden op die 2m hoog omheind zijn. Daar kunnen ze zomaar niet binnenlopen om de ballen op te halen..
Ballen gewoon bij u binnen leggen de volgende keer.Is ondertussen al gebeurd en dat willen ze dus niet doen. Ik zie wel waarom, de andere 2 percelen zijn weides met paarden op die 2m hoog omheind zijn. Daar kunnen ze zomaar niet binnenlopen om de ballen op te halen..
Vandaag toch 2u gefocust bezig geweest, test zit erop en natuurlijk niets nodig gehad van wat ik in had geprent.Gisterenavond uit eten geweest, maar 5u geslapen en echt ab-so-luut geen focus vandaag! Morgenavond deel 2 van een selectieprocedure (gisteren bericht dat ik geslaagd ben voor deel 1 pas) en ik wou me goed voorbereiden. Gevolg: al de volle 40 minuten actief bezig geweest met voorbereiden.
K geef het op voor vandaag, straks vroeg in bed en hopelijk kan ik morgen nog 1 en ander in dat koppeke gestampt krijgen!

Ik ook maar dat is zodat ik niet moet trakteren op het werk.Ik ook!

Een man van middelbare leeftijd, typisch type dakloos, waarschijnlijk had men nog geprobeerd hem te reanimeren want hij lag met het hemd open en de armen gespreid op de grond. Niets of niemand errond, open en bloot for all to see.Idd, de geur die daar hangt (hing, want ook al jaren niet meer geweest) is verschrikkelijk. Maar WTF, een dode zien liggen?!
En een bordje achter het raam, "ballen te koop"Ballen gewoon bij u binnen leggen de volgende keer.

Voor het eerst sinds maanden weer in Brussel. De pipi-kaka-kots-geur tussen de achterkant van Brussel-Noord en de Kruidtuin had ik echt niet gemist.![]()
Op mijn werk lunch ik graag alleen. Elke week is er toch wel iemand die denkt dat hij/zij medelijden moet hebben met mij. Ik vind het wel lief dat ze zich bekommeren, maar ik zit echt gewoon uit vrije wil alleen hoor.![]()
Ik ook maar dat is zodat ik niet moet trakteren op het werk.
Ja, zo ben ik wel.![]()

Gisterenavond uit eten geweest, maar 5u geslapen en echt ab-so-luut geen focus vandaag! Morgenavond deel 2 van een selectieprocedure (gisteren bericht dat ik geslaagd ben voor deel 1 pas) en ik wou me goed voorbereiden. Gevolg: al de volle 40 minuten actief bezig geweest met voorbereiden.
K geef het op voor vandaag, straks vroeg in bed en hopelijk kan ik morgen nog 1 en ander in dat koppeke gestampt krijgen!
Administratief medewerker voor een stadsbestuur.Succes! Waarvoor dient de selectie?
Hoeveel zijn er wel? Meestal is het gewoon schriftelijk en mondeling.Vandaag toch 2u gefocust bezig geweest, test zit erop en natuurlijk niets nodig gehad van wat ik in had geprent.
On the plus side: de test ging supervlot, kan ik beginnen blokken voor de volgende!![]()
4.Hoeveel zijn er wel? Meestal is het gewoon schriftelijk en mondeling.
Administratief medewerker voor een stadsbestuur.
Eerste was standaard selectietesten zoals vul figuren aan, hoeveel spelfouten staan er in volgende tekst, vergelijk rij 1 met rij 2 en duid de verschillen aan, vul getallen rijen aan,...En wat moeten we ons voorstellen bij die testen. Een schriftelijk examen?
Xander mag dan wel een vermelding hebben over 'kak op een muts' in één van zijn shows maar dat verbleekt toch tegenover 'kak op een kartonnen wegwerpbordje' dat ik enkele jaren geleden weken lang weer en wind heb zien trotseren in de buurt van de Botanique

NeeEet je dan pannenkoeken?

Amai zeg. Is ook nogal de moeite. Hopelijk zit er dan nergens een vriendje van de 1 of andere tussen want dan is het wel jammer voor al die moeite.Eerste was standaard selectietesten zoals vul figuren aan, hoeveel spelfouten staan er in volgende tekst, vergelijk rij 1 met rij 2 en duid de verschillen aan, vul getallen rijen aan,...
Nu waren het 5 praktijkoefeningen op papier waarbij je subsidies moest uitrekenen, uurroosters moet opstellen, hoe ga je reageren als aan het loket iemand staat die.... Etc.
Volgende is psychologische test + administratieve vaardigheden online en laatste is het gesprek.

Ik vind dat nochtans heel plezant, trakteren voor de collega's op het werk! Mensen zijn meestal heel dankbaar, ook heel plezant om altijd dezelfde te zien die zich niet goed kunnen beheersen en het niet bij één koek houden - wat overigens helemaal niet moet, maar ze praten het soms zichzelf aan.Ik ook maar dat is zodat ik niet moet trakteren op het werk.
Ja, zo ben ik wel.![]()