Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
I see what you did there!

Nu, gewoon eens babbelen met die buur en vragen of ze die goal willen verzetten zoals @Carrion zegt is toch niet zo moeilijk?
Is ondertussen al gebeurd en dat willen ze dus niet doen. Ik zie wel waarom, de andere 2 percelen zijn weides met paarden op die 2m hoog omheind zijn. Daar kunnen ze zomaar niet binnenlopen om de ballen op te halen..

1. je haalt een afgedankte paspop
2. je haalt een grote ton
3. armen en benen uitstekend uit de ton, overgieten met spaghettisaus
4. ton in de tuin zetten
5. 's morgens vroeg auto uit de straat zetten zodat buur denkt dat je al weg bent
6. helemaal naakt met uitzondering van een koks schort
7. groot slagersmes in de hand
8. wachten op buur
9. 'Oei, nu weten we een beetje teveel hé, we willen toch niet dat er iets gebeurd met de kindjes, niet?'
10. Probleem opgelost

Nu verwacht ik een pak vragen.

En dan vooral bij stap 8.

Ja, dat wachten kan heel saai worden. Maar het loont.

1. je haalt een afgedankte paspop
2. je haalt een grote ton
3. armen en benen uitstekend uit de ton, overgieten met spaghettisaus
4. ton in de tuin zetten
5. 's morgens vroeg auto uit de straat zetten zodat buur denkt dat je al weg bent
6. helemaal naakt met uitzondering van een koks schort
7. groot slagersmes in de hand
8. wachten op buur
9. 'Oei, nu weten we een beetje teveel hé, we willen toch niet dat er iets gebeurd met de kindjes, niet?'
10. Probleem opgelost

Nu verwacht ik een pak vragen.

En dan vooral bij stap 8.

Ja, dat wachten kan heel saai worden. Maar het loont.
absoluut geniaal idee :).

Maar ik heb net onderstaande "verduidelijking" op die nieuwe wet gevonden, en blijkbaar mag hij toch niet zomaar wachten tot ik weg ben en in mijn tuin gaan. zal dat wel is ff afdrukken en in zijn bus steken....

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08/30/goederenrecht-verduidelijking/

absoluut geniaal idee :).

Maar ik heb net onderstaande "verduidelijking" op die nieuwe wet gevonden, en blijkbaar mag hij toch niet zomaar wachten tot ik weg ben en in mijn tuin gaan. zal dat wel is ff afdrukken en in zijn bus steken....

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08/30/goederenrecht-verduidelijking/
Alle gekheid op een stokje, ik zou daar ook niet mee kunnen lachen. En als zoiets zou blijven aanslepen ben ik bang dat het tot een fysieke confrontatie zou komen.

Voor het eerst sinds maanden weer in Brussel. De pipi-kaka-kots-geur tussen de achterkant van Brussel-Noord en de Kruidtuin had ik echt niet gemist. :sick:

Voor het eerst sinds maanden weer in Brussel. De pipi-kaka-kots-geur tussen de achterkant van Brussel-Noord en de Kruidtuin had ik echt niet gemist. :sick:
Alé, op de trein word je toch altijd opgewacht door al die vriendelijke dames als je aankomt in Brussel-Noord? :unsure:

Alé, op de trein word je toch altijd opgewacht door al die vriendelijke dames als je aankomt in Brussel-Noord? :unsure:
Als je er alle dagen passeert valt het wel op dat het bijna altijd dezelfde dames zijn. En als je dan nog iets harder oplet zal je zien dat ze steeds verschillende dagen hetzelfde lingeriesetje dragen ook. Misschien dat de geur daarvan komt.

Stigmatiserende opmerkingen horen hier niet thuis.
Voor het eerst sinds maanden weer in Brussel. De pipi-kaka-kots-geur tussen de achterkant van Brussel-Noord en de Kruidtuin had ik echt niet gemist.
Of de erehaag van gelukszoekers waar je moet doorwandelen wanneer je 's avonds de zij-ingang pakt. 's morgens niet veel last van, dan slapen ze waarschijnlijk nog :unsure:

Op hln.be (uiteraard):
Eind vorig jaar namen Romy Biscop (39) en Niels Lagrange (31), bekend van ‘The Sky is the Limit’, hun intrek in hun mediterraanse droomvilla in Westerlo - inclusief verwarmd zwembad en bos van 70 are. Het koppel geeft ons een exclusieve rondleiding in de luxevilla. Ze vertellen honderduit over hun favoriete plekken in huis, hun liefde voor elkaar en weerleggen de jaloerse reacties. “Ik sproei het gazon maar liefst zes uur per dag.”
Facking hell. Ik ken die mensen niet, maar in tijden van historische droogte trots verkondigen dat je 6 uur per dag water verspilt voor uw gazon gaat er bij mij niet in.
Eerder deze week zag ik hier in de buurt ook al een vrouw haar bomen water geven met de tuinslang, op de middag. En dat waren geen vers aangeplante bomen maar forse bomen die er al zeker 10 - 15 jaar staan...

#ik betaal ervoor dus bepaal zelf wat ik met mijn water doe.

Als lemmingen naar de afgrond...

Of de erehaag van gelukszoekers waar je moet doorwandelen wanneer je 's avonds de zij-ingang pakt. 's morgens niet veel last van, dan slapen ze waarschijnlijk nog :unsure:
Brussel Centraal is (was, ben er lang niet meer geweest godzijdank) net hetzelfde. Zeker die voze gang naar de metro. Ooit eens een dode zien liggen, vlak naast een van de zij-uitgangen.

Ik blijk maar eten vandaag, 5 boterhammen, een frangipane en balisto en nog steeds honger.
Ge moet verzadigende dingen eten he @Carrion! Die frangipane en balisto zijn direct verteerd en zorgen dat ge direct terug honger krijgt!

Brussel Centraal is (was, ben er lang niet meer geweest godzijdank) net hetzelfde. Zeker die voze gang naar de metro. Ooit eens een dode zien liggen, vlak naast een van de zij-uitgangen.
Idd, de geur die daar hangt (hing, want ook al jaren niet meer geweest) is verschrikkelijk. Maar WTF, een dode zien liggen?!

Ik ben voor de mannen. :unsure: Allez, ene man, @Coolguy
Gelukkig neem ik de trein terug in Centraal. Daar zitten de daklozen buiten. Deze morgend waren het vooral zatlappen aan de nachtwinkel, die zigzaggend de straat probeerden over te steken. Als ik alleen ben, neem ik wel de lange route naar kantoor.

Zonet Freek Braeckman op het VTM Nieuws: "en vanavond is Stef Wauters er voor jullie. En... Hij is zelfs jarig maar toch nog op post voor jullie!!!"

Ja duh, wat anders? Stef Wauters is al een volwassen man van in de vijftig, het is niet dat dat een kind is dat al weken uitkijkt naar z'n verjaardag om dan pannenkoeken te gaan eten in de binnenspeeltuin he.

Enfin ja, ik heb eigenlijk gewoon nooit gesnapt waarom volwassen mensen een verjaardag als iets echt speciaals beschouwen :unsure:
Ik neem altijd verlof op mijn verjaardag :unsure:

Vanmorgen om 6u10 voor ons huis volle bak boenkeboenk muziek. Bleek een bouwvakker of zo die een collega kwam ophalen. Ik ben in mijn ondergoed buiten gegaan om te zeggen dat hij zijn plaat moest afzetten. Het schok-effect was naar wens en de stilte, zij keerde weder.

Vanmorgen om 6u10 voor ons huis volle bak boenkeboenk muziek. Bleek een bouwvakker of zo die een collega kwam ophalen. Ik ben in mijn ondergoed buiten gegaan om te zeggen dat hij zijn plaat moest afzetten. Het schok-effect was naar wens en de stilte, zij keerde weder.
Interessant 😏

Als hij het morgen weer doet was hij fan van wat hij zag. Indien niet, dan weet je ook genoeg.

Brussel Noord vind ik wel het ranzigste van allemaal, aan de uitgang richting centrum (de kant met de sterkste pisgeur) ook eens een dode dakloze zien liggen.

En dan 'savonds de massa asielzoekers gecombineerd met daklozen. De ene al wat meer onder invloed dan de andere.
Gezellig. Vooral die geur 'sochtends op uw nuchtere maag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan