Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik zeg niet dat je insta die ballen moet terug gooien, maar als je weet dat ze er liggen dan gooi je die toch gewoon terug ipv ze bewust een dag te laten liggen. Die kinderen spelen ook gewoon maar en als je ze teruggooit gaat die buur ook niet in je tuin komen,...Ik ben geen ballenjongen he. Allez het is niet een bal per avond ofzo, het zijn alle 4 ballen die ze hebben. gooi ik ze meteen over de omheining dan liggen ze er binnen het half uur terug alle 4.![]()
Mijn buren die nu een goal gekocht hebben en sindsdien vliegen er elke avond 4-5 ballen in de tuin. We komen al niet echt overeen maar heb de ballen de eerste weken wel gewoon teruggegooid zoals het hoort. maar het blijft gewoon duren, dus liet ik ze al is een dagje liggen. Nu merk ik dat als ik ze gewoon een dag laat liggen die buurman gewoon wacht tot ik 's morgens de kids weg doe om ze telkens in de tuin te komen halen. ipv gewoon ff te bellen of te vragen ofzo.
Ik weet dat het met die achterlijke nieuwe wet van vorig jaar toegelaten is om een bal die per ongeluk bij de buren vliegt te komen halen, maar meerdere ballen elke avond is niet meer per ongeluk, en wachten tot we weg zijn om in de tuin te komen vind ik beetje misbruiken maken van die wet.
Niks aan te doen I guess, maar dus wel ergernis van de dag.
"Hij maakte zinnen waarbij je zou gaan denken dat het Nederlands een taal is met meer naamvallen dan het Pools." Brouwers schreef lange zinnen, maar dat vindt Verhulst niet jammer, wel integendeel. "Dat waren bouwwerken, zowel de romans als die afzonderlijke zinnen. Bouwwerken waarbij de piramides onnozele legoblokjes lijken."
Waarom zou je investeren in speelgoed voor de buren?Je kan zo netten kopen met een bal of twintig in, gooi dat over de omheining. Kinderen content en je kan efkes door voor je alles weer moet terugkeilen.
En de IT zijn een bende overbetaalde nerds die nog geen vijs kunnen indraaien.En het is weer bewezen dat de bouwsector een ongelooflijke kutsector is.![]()
Misschien zijn beiden wel juist!En de IT zijn een bende overbetaalde nerds die nog geen vijs kunnen indraaien.
..
Tof he, zo veralgemenen!
Ja, en accuraat.En de IT zijn een bende overbetaalde nerds die nog geen vijs kunnen indraaien.
..
Tof he, zo veralgemenen!
Idunno, ik zou zoiets nog doen, terugvechten door super-aardig te zijn is soms wel leuk.Waarom zou je investeren in speelgoed voor de buren?
Zo gaat het toch altijd als er iemand sterft? Ophemelen tot en met. Het beste dat we al gehad hebben.![]()
Dimitri Verhulst eert Jeroen Brouwers: "Zinnen en romans waren bouwwerken waarbij piramides onnozele legoblokjes leken" | VRT NWS Nieuws
Voor schrijver Dimitri Verhulst was Jeroen Brouwers "de grote één". Dat vertelt hij op Radio 1 waar hij zijn overleden collega én vriend eert. Uit de culturele en politieke wereld komen trouwens tal van reacties vol lof en bewondering na het overlijden van auteur Jeroen Brouwers. Hij wordt...www.vrt.be
Waardering voor het werk van Brouwers is terecht op z'n plaats. Maar het als de overtreffende trap gaan beschrijven van wat tot op heden één van de meest indrukwekkende menselijke verwezenlijkingen blijft, neen, dat gaat niet op.
I see what you did there!Werkt vast ook voor ballen. Kwestie van de relatie met de buren wat aan te scherpen.

Het is misschien je schoonbroerWaarom zou je investeren in speelgoed voor de buren?