Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gohja een levende meme, iemand die dus bekend is geworden omdat het internet zijn video's "leuk" vond. Dat is wel zo een beetje wie ik verwacht op het huwelijk van een voetballer en een mode-ontwerpster (die ik niet kende, knappe dame zo te zien) die hip willen doen.

Als je als samenleving mensen miljonair maakt omdat ze tegen een bal trappen krijg je zo'n dingen :)

Hopelijk hebben ze nog wat overgehouden voor de vechtscheiding binnenkort :unsure:

Ik denk dat ik 1 a 2 keer per maand iemand tegen kom in de trein die zijn nagels aan het knippen is.
Meestal normaal uitziende mensen...

Ik durf wedden omdat ze daar de wegspringende nagels niet moeten zoeken en oprapen, en bij hen thuis wel...
Maar wat?
Doe dat boven uw bad of desnoods boven uw WC dan, wie zijn die mensen, wie in godsnaam doet dat in de trein?!

Maar wat?
Doe dat boven uw bad of desnoods boven uw WC dan, wie zijn die mensen, wie in godsnaam doet dat in de trein?!
Al gezien, spijtig genoeg. In mijn eerste jaar universiteit hadden we ook een heel mooie blondine in de aula, iedereen fan, tot die ook zo eens op een dag haar nagels aan het knippen en vijlen was tijdens het hoorcollege. Quite a turn off.

Maar wat?
awkward-ace-ventura.gif

Godverdomme zeg. Gisteren naar den tegelboer gereden. 'Meneer, er kan wat verschil zitten op een andere batch dan hetgeen in de showroom zit'.
Akkoord, daar kan een nuance in zitten. Maar 't is lichtgrijs vs. donkergrijs.

Dan stuurt men ne foto met een bijna zwarte tegel ernaast: 'zie je, gij hebt den blekere hoor we hebben er maar 2 van die soort'. Euh? Werken we zo ja, niet met referenties?

Blijkt dat een eindereeks te zijn en er zijn geen andere binnen in dat formaat. Dus, deze nemen of te laten. Ik leg wat tegels uit thuis om eens te zien of het schoon is, dat donkerder grijs. Blijkt nu dat er kleurverschillen zitten in dezelfde batch.

Ik ga geen namen noemen, maar het vertrouwen in die firma is ver zoek voor de moment.

Daarbij nog eens de drukte op de weg gisteren ter hoogte van het West-Vlaams Tegelhuis in Roeselare/Rumbeke. Amai.

Godverdomme zeg. Gisteren naar den tegelboer gereden. 'Meneer, er kan wat verschil zitten op een andere batch dan hetgeen in de showroom zit'.
Akkoord, daar kan een nuance in zitten. Maar 't is lichtgrijs vs. donkergrijs.

Dan stuurt men ne foto met een bijna zwarte tegel ernaast: 'zie je, gij hebt den blekere hoor we hebben er maar 2 van die soort'. Euh? Werken we zo ja, niet met referenties?

Blijkt dat een eindereeks te zijn en er zijn geen andere binnen in dat formaat. Dus, deze nemen of te laten. Ik leg wat tegels uit thuis om eens te zien of het schoon is, dat donkerder grijs. Blijkt nu dat er kleurverschillen zitten in dezelfde batch.

Ik ga geen namen noemen, maar het vertrouwen in die firma is ver zoek voor de moment.

Daarbij nog eens de drukte op de weg gisteren ter hoogte van het West-Vlaams Tegelhuis in Roeselare/Rumbeke. Amai.
Tegels zijn altijd te mengen bij het leggen wegens de kans op een licht kleurverschil.
Of zo zei mijn nonkel de über-vloerer toch toen we onze tegels aan het leggen waren :unsure:

Dat er in dezelfde batch een groot verschil zit kan dan niet door de beugel.

Tegels zijn altijd te mengen bij het leggen wegens de kans op een licht kleurverschil.
Of zo zei mijn nonkel de über-vloerer toch toen we onze tegels aan het leggen waren :unsure:

Dat er in dezelfde batch een groot verschil zit kan dan niet door de beugel.
Klopt. Ook staat onderaan een pijl die de 'legrichting' aanduidt. Indien van toepassing.

Ik ken genoeg volk in de sector die mij bevestigen dat dit niet normaal is. Ook al valt dit binnen de toleranties, met de huidige prijzen mag het wel in orde zijn denk ik dan.

Op mijn vorig werk ene gehad die doodleuk op kantoor zijn teennagels knipte. Ok, dat was 's ochtends als er nog niet veel volk was, maar toch. :puke:
Vreselijk gewoon.
Ook eens voor gehad, ik heel smakelijk aan het eten en de collega tegenover me haalt haar nagelknipper boven en begint...wel haar vingernagels maar dan nog.
En dan snapte ze niet dat ik gedegouteerd was en ergens anders ging zitten .

Ik ben er zeker van: er is een markt voor een soort hondensnoepje dat je aan de hond van de buren geeft, waardoor die hond zijn baasjes levend verscheurt en daarna zichzelf in een ravijn te pletter stort.
Niets gevonden op kickstarter

Zit ik rustig aan het chillen in het zonneke in de tuin. Klokslag 16u dat het crapuul dat 2 huizen verder woont thuiskomt met hun krijsende, gierende kinderen. Direct harde boenk boenk techno muziek opzetten zodat heel de buurt kan meegenieten. Constant zitten roepen tegen hun out of control koters. Misschien zetten ze daarom hun marginale shitmuziek op, zodat ze het gezaag van hun nihil-opgevoede kinderen niet horen.

Wat haat ik dat crapuul toch vanuit de bodem van mijn hart. Misschien dat hun kot ooit in vlammen opgaat door hun koters die iets mispeuteren... Laat ons hopen.

Zit ik rustig aan het chillen in het zonneke in de tuin. Klokslag 16u dat het crapuul dat 2 huizen verder woont thuiskomt met hun krijsende, gierende kinderen. Direct harde boenk boenk techno muziek opzetten zodat heel de buurt kan meegenieten. Constant zitten roepen tegen hun out of control koters. Misschien zetten ze daarom hun marginale shitmuziek op, zodat ze het gezaag van hun nihil-opgevoede kinderen niet horen.

Wat haat ik dat crapuul toch vanuit de bodem van mijn hart. Misschien dat hun kot ooit in vlammen opgaat door hun koters die iets mispeuteren... Laat ons hopen.
1 hamvraag:

Blijven ze liefst in de brand, of niet?

Ik ben er zeker van: er is een markt voor een soort hondensnoepje dat je aan de hond van de buren geeft, waardoor die hond zijn baasjes levend verscheurt en daarna zichzelf in een ravijn te pletter stort.
Niets gevonden op kickstarter
een spuitje rabies

Ja hier ook prijs. Heb me binnen gezet om te eten en ook binnen gewoon zo'n dof irritante bass geluid.
Hopelijk vandaag niet teveel alcohol of dat gaat daar weer eindigen met the best of camping kitch

Buren erlangs zijn de kinderen ook buiten aan het spelen, alhoewel ik twijfel of ze aan het spelen zijn of er ene aan het onverdoofd kelen.

Die kinderen is 1 zaak, die gaan nog op tijd naar binnen en slapen, die muziek zal gewoon weer erger en erger worden, op dees manier kijk ik echt niet uit naar de zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan