Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet zo erg als degene die in het midden van de gang met elkaar staan te praten, zodat er niemand meer kan passeren. En dan nog eens kwaad kijken omdat ze u “moeten” doorlaten 🙄

Waarheid.
En nu zijn 't vaak dan koppels met twee karren die dan langs elkaar staan door de rekken te gaan.

Supermarkten die door corona elke winkelkar open lieten. Maar dan opeens alle karren sluiten (en je nu dus muntje in moet steken om te gebruiken).
Waardoor iedereen die geen muntjes bij heeft als een bende hongerige wolven op je afkomt als je buiten komt met die kar..En dan nog boos zijn omdat ge u kar niet wilt afgeven met uw eigen muntje. 😁

De chirurgische draad die mij aan het irriteren is in mijn mond nadat men een kies heeft getrokken.

Heb zin om dat los te trekken, maar dat lijkt mij nu echt geen goed idee...

Ah ja daarnaast ook continue last van mijn kaak waar ze de tand getrokken hebben... De dafalgans stopt soms met werken.

Supermarkten die door corona elke winkelkar open lieten. Maar dan opeens alle karren sluiten (en je nu dus muntje in moet steken om te gebruiken).
Waardoor iedereen die geen muntjes bij heeft als een bende hongerige wolven op je afkomt als je buiten komt met die kar..En dan nog boos zijn omdat ge u kar niet wilt afgeven met uw eigen muntje. 😁
Heb zo een tijdje geleden ene gehad in de bouwmarkt. Ik steek daar altijd een vervallen jeton van de kermis in, dat werkt ook, maar die mens had enkel een stuk van 2 euro en die karrekes daar werken enkel met 50c en 1 euro. Gaf mij 2 euro voor mijn karreke. Gaat ook tegengevallen zijn toen em klaar was met winkelen.

De chirurgische draad die mij aan het irriteren is in mijn mond nadat men een kies heeft getrokken.

Heb zin om dat los te trekken, maar dat lijkt mij nu echt geen goed idee...

Ah ja daarnaast ook continue last van mijn kaak waar ze de tand getrokken hebben... De dafalgans stopt soms met werken.
Dat kan idd irritant zijn.
Mijn huidige tandarts doet dat niet meer.
Gewoon een prop on de mond, dikke 20 minuten op bijten en het is in orde.

Wat is het leven toch kut geworden, van bijna elke zaterdag een stapje in de wereld zetten, naar bijna een volledig jaar elke zaterdag al dan niet alleen thuis zitten. FML
67158185.jpg

Was daarjuist op zo wat aan het rondzien op Google Streetview bij ons in de stad. En de beelden wisselden regelmatig tussen 2019 en 2020. Dat is zo vreemd dat je bij de ene klik gezellig mensen ziet tafelen op een terras en bij de volgende klik in de andere richting zie je dan de leegte van 2020.

Achter ons wisselt het tussen 2009 en 2020. In 2010 is er daar een rotonde aangelegd. Dus met een muisklik ga je van kruispunt naar volledig nieuwe rotonde :).

Magie De Block en een van de makers van Albatros die nu in De Zevende Dag zitten die daar allebei gewoon excuses zitten te zoeken voor hun overgewicht. "Oh ik verdik sneller dan andere", Magie die zegt dat ze wel een gezonde keuken heeft, etc. Nee mannekes, jullie eten gewoon te veel, punt.

Magie De Block en een van de makers van Albatros die nu in De Zevende Dag zitten die daar allebei gewoon excuses zitten te zoeken voor hun overgewicht. "Oh ik verdik sneller dan andere", Magie die zegt dat ze wel een gezonde keuken heeft, etc. Nee mannekes, jullie eten gewoon te veel, punt.
Ik verdik ook sneller dan andere...

...jaren

Imo is dit iets wat veel dikke mensen hebben. Of de klassieker dat je zware botten hebt. Allemaal larie. Het is erg simpel. Je verdikt als je teveel eet en jammer genoeg is die teveel niet voor iedereen gelijk. Maar daar stopt het dan ook.

Je verdikt als je teveel eet en vooral niet sport. Ik zie Maggie nog niet op een loopband staan of in het warrandepark lopen onder de middag.

De dochter van Maggie De Block was toen ze 16 was al aan de zware kant. Misschien kan je het dan op genen steken, maar ik denk ook eerder dat het de eetgewoontes van dat gezin zullen zijn. Haar broer was ook zwaar en is tegenwoordig op zijn gewicht.

Ik snap dat het niet evident is van levensstijl te veranderen, zeker als je een drukke job hebt (wat politicus wel is, of je akkoord bent met de politiek of niet), maar het zou zo'n mensen wel gezonder maken.

Je verdikt als je teveel eet en vooral niet sport. Ik zie Maggie nog niet op een loopband staan of in het warrandepark lopen onder de middag.

Het effect van sport op gewicht wordt vaak overschat, de calorieën verbranden die je door veel te eten binnenkrijgt is niet zo makkelijk. Het begint dus vooral in de keuken. Als je natuurlijk obees bent gaat het ook moeilijker worden om te beginnen met sport.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan