Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of die een yoghurtje weglepelen en dan gedurende een kwartier elk laatste microspikkeltje nog proberen eruit te schrapen.

DE YOGHURT IS OP, AANVAARD HET!
Of het laatste beetje vloeistof dat er nog in een brikje zit, met dat kartonnen rietje leeg zuigen. We kunnen nog wel even doorgaan.

Geluk dat ik niet met jullie op de trein zit, want ik doe die dingen allemaal.
Doe je ook de volgende klassiekertjes?
- Obsceen luide telefoongesprekken voeren (liefst in enerverende vreemde talen)
- Luidop muziek spelen, en dan meestal gezeten pal onder de volgende sticker. Heeft al dikwijls gejeukt om daar eens een gesprekje over te beginnen al wijzende naar "Yves & Raoul" (of eerder beeeeeep)
Hoffelijk-4.png

Doe je ook de volgende klassiekertjes?
- Obsceen luide telefoongesprekken voeren (liefst in enerverende vreemde talen)
- Luidop muziek spelen, en dan meestal gezeten pal onder de volgende sticker. Heeft al dikwijls gejeukt om daar eens een gesprekje over te beginnen al wijzende naar "Yves & Raoul" (of eerder beeeeeep)
Hoffelijk-4.png
Nee, deze klassiekers niet. Enkel eten.

Ik heb gisterenavond wrs een voedselvergiftiging gehad. Het was jaren geleden dat ik me nog zo slecht voelde. Tussen het braken door ben ik ook twee keer flauwgevallen. Maar we zijn ochtend nu en alles is terug oke.

Mensen die hun nagels knippen in de trein, dat vind ik persoonlijk een mega ergernis en walgelijk.
*Knip knip* en dan ziet ge iets door de lucht vliegen. :puke:
Dit ja, echt een gebrek aan respect vind ik. Eten dat kan me allemaal niet schelen. Luid praten met iemand die naast je zit, en waarmee je ook op een normaal volume kan praten, snap ik ook niet echt.

Ik ben ooit zo eens als date met iemand een dagje naar het strand geweest. Zaten we samen op een stampvolle trein, pakte die doodleuk haar flesje nagellak en begon ze haar nagels te lakken. Dat raad ik nu ook wel af op een warme, volle trein moet ik zeggen.

Uw tijd steken in uitgebreid reageren op een vacature via mail om dan gewoon nooit een antwoord te krijgen. Copy paste dan toch gewoon "we nodigen u niet uit voor de selectiegesprekken, maar bedankt voor uw sollicitatie" naar al diegenen die er niet bij zijn ofzo. Hoeven ze me achteraf niet meer te bellen als er plots iets vrij is, zoals bij een situatie die ik vroeger al eens tegenkwam. Nope, 0 respect geven is er 0 terugkrijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan