Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb daar geen last van, ik ga bijvoorbeeld naar de slager voor 50 euro vlees en ik krijg altijd 50 euro vlees. Net zoals aan de brandstofpomp, ik tank altijd voor 40 euro dus vanwaar dat probleem met die stijgende brandstofprijzen?Ik ga normaal naar de colruyt voor om en bij de 75 euro per week.
Deze middag had ik om 450 euro. Serieuze stijging.
En die pallet Cava had daar niks mee te maken!!!
Hela, ga met dat doelbewust zaken verkeerd intepreteren hier eens posten:Ik heb daar geen last van, ik ga bijvoorbeeld naar de slager voor 50 euro vlees en ik krijg altijd 50 euro vlees. Net zoals aan de brandstofpomp, ik tank altijd voor 40 euro dus vanwaar dat probleem met die stijgende brandstofprijzen?
Een pallet Cava en daarmee weten we ook weer waar de rijke frituurbezoekers hun zwembad mee vullen… tsk tsk… TrumpskiIk ga normaal naar de colruyt voor om en bij de 75 euro per week.
Hij bedoelde een pallet Cara.Een pallet Cava en daarmee weten we ook weer waar de rijke frituurbezoekers hun zwembad mee vullen… tsk tsk… Trumpski
![]()
Hij bedoelde een pallet Cara.

Ja veel hangt af van wat ge allemaal moet huren. Staantafels en tenten heb ik van ons vader, da's al een grote kost uitgespaard.Ergerniske:
we organiseren deze keer zelf het lentefeest van de zoon. Normaal gingen we dat in een zaalke doen waar we ook de babyborrels gegeven hadden maar de prijzen waren wel wat
El Cheapski zegt: we doen het zelf deze keer, we huren een springkasteel, een tent voor als het regent, ne koelwagen voor den drank, nen hoop drank in de colruyt en zo een bbq @ home in walking dinner versie met bediening (da viel nog mee van prijs)
alles totaal heb ik meer uitgegeven dan aan de laatste babyborrel, waar we een zaal hadden, een springkasteel en zuip & fret a volonté.. + nen hooop stress
Voor nummer 2 zal het weer in da zaalke zijn.
Cava nog.Ik ga normaal naar de colruyt voor om en bij de 75 euro per week.
T is dat he. Wij hebben het ook volledig zelf gedaan maar alle "infrastructuur" opt springkasteel na was gratis via vrienden/familie/.... De "catering" en decoratie/inkleding (en deel infrastructuur) was de beste vriendin van mijn vrouw die dat soort dingen tot voor kort (corona) professioneel deden en met plezier wouden meehelpen.Ja veel hangt af van wat ge allemaal moet huren. Staantafels en tenten heb ik van ons vader, da's al een grote kost uitgespaard.

Kan toch moeilijk wachten tot het koude spaghetti isIk zit op de trein richting Oostende in een 4-zit. De trein stopt in station Leuven. Er komt een jongeman tegenover mij zitten.
Met een bak warme Take-away spaghetti van Bavet.
In een volle trein.
Die dude zit warme Spaghetti te eten op 50 cm van mijn gezicht. In een volle trein.
Wat in Gods naam bezielt u toch om zoiets te doen? Jeeeeezus.
Beter dan een braadworst voor uw neus zitten etenIk zit op de trein richting Oostende in een 4-zit. De trein stopt in station Leuven. Er komt een jongeman tegenover mij zitten.
In een volle trein.
Die dude zit warme Spaghetti te eten op 50 cm van mijn gezicht. In een volle trein.
En het stoort u omdat hij niets voor u mee had?Ik zit op de trein richting Oostende in een 4-zit. De trein stopt in station Leuven. Er komt een jongeman tegenover mij zitten.
In een volle trein.
Je hebt er ook die 's morgens wel eens zo'n overrijpe banaan voor uw neus komen eten. Dat is ook een zeer doordringende geur op uw nuchtere maagDie dude zit warme Spaghetti te eten op 50 cm van mijn gezicht. In een volle trein.

. Als die pot dan een eeuwigheid later leeg was, probeerde die er ook nog het allerlaatste druppeltje uit te halen. Nog 5 minuten lang ting ting ting die lepel tegen die pot.Ik dacht dat vrouwen wel graag hadden dat de ganse pot leeggelikt wordt.Of die een yoghurtje weglepelen en dan gedurende een kwartier elk laatste microspikkeltje nog proberen eruit te schrapen.
DE YOGHURT IS OP, AANVAARD HET!