*datToen je die multi quote vroeg dacht ik echt dat het iets ging zijn die echt op politiek niveau ging zijn.
Damn.. Straks moet ik je nog vermelden in het topic van wie heeft je respect verloren.
waar is die vermelding verdorie!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*datToen je die multi quote vroeg dacht ik echt dat het iets ging zijn die echt op politiek niveau ging zijn.
Damn.. Straks moet ik je nog vermelden in het topic van wie heeft je respect verloren.
Shit zeg, die mag mij ook eens les komen geven:
![]()
𝑅𝒶𝓎 🖤🩷 (@ray_gonewild) • Instagram-foto's en -video's
0 volgers, 0 volgend, 2 berichten - Bekijk Instagram-foto's en -video's van 𝑅𝒶𝓎 🖤🩷 (@ray_gonewild)www.instagram.com
Neen die is niet lelijk.Ik snap niet dat sommige hier haar echt lelijk vinden. Zoals non al zei kan het zijn dat ze uw ding niet is, maar écht lelijk kunt ge die toch niet noemen??Ge zou voor minder complexen krijgen
![]()
Lelijk niet maar als die voorover buigt valt die omver van t gewicht van haar hoofd. Dat is onpraktisch als ze m'n huis poetst.Neen die is niet lelijk.

Ik heb nog nooit een man naar mijn goesting gezienEn dan verwonderd zijn als mensen een minderwaardigheidscomplex hebben...
Mogen enkel topmodellen dan naaktfoto's posten? Op die manier zou ik nooit nog een man van mijn goesting zien![]()

Die passeert wel eens op bepaalde reddit kanalenShit zeg, die mag mij ook eens les komen geven:
![]()
𝑅𝒶𝓎 🖤🩷 (@ray_gonewild) • Instagram-foto's en -video's
0 volgers, 0 volgend, 2 berichten - Bekijk Instagram-foto's en -video's van 𝑅𝒶𝓎 🖤🩷 (@ray_gonewild)www.instagram.com

dat zegt toch niemand? Een dik iemand mag ook foto`s posten, maar moet er dan wel tegen kunnen als de waarheid gezegd wordt.En dan verwonderd zijn als mensen een minderwaardigheidscomplex hebben...
Mogen enkel topmodellen dan naaktfoto's posten? Op die manier zou ik nooit nog een man van mijn goesting zien![]()
Om nu mijn persoonlijk voorbeeld te nemen. Mannen die gemiddeld aanzien worden als topmodellen, wil ik zelfs geen kus op de kaak van.dat zegt toch niemand? Een dik iemand mag ook foto`s posten, maar moet er dan wel tegen kunnen als de waarheid gezegd wordt.
Als ge u letterlijk en figuurlijk bloot geeft, moet ge ook het zelfvertrouwen hebben om de realiteit onder ogen te zien. Dat mens heeft een schoon lijf, maar de kop is niet echt `hoeba hoeba`.
Nu genoeg mannen (en vrouwen) die al content zijn als ze blote tetten zien, dus ze zal genoeg aftrok hebben. En sowieso: chapeau dat ze het zelfvertrouwen heeft om dat te doen.
Dus ne mottige kop en dikke pens is uw type?Om nu mijn persoonlijk voorbeeld te nemen. Mannen die gemiddeld aanzien worden als topmodellen, wil ik zelfs geen kus op de kaak van.
Mannen die gemiddeld gezien worden als lelijk en vadsig, zijn helemaal mijn ding.
Wie weet zit die vrouw slecht in haar vel en is dat haar manier om meer zelfvertrouwen te krijgen.
Beauty is in the eye of the beholder.

Natuurlijk, smaken verschillen en iedereen zijn goesting. Maar er is een reden waarom sommigen als topmodellen worden beschouwd en anderen niet. Aan de reacties hier is duidelijk te merken dat zij `gemiddeld` gezien niet als knap wordt beschouwd, wat zeker niet betekent dat het omgekeerde waar is en ze lelijk is en/of dat er niemand op haar geilt.Om nu mijn persoonlijk voorbeeld te nemen. Mannen die gemiddeld aanzien worden als topmodellen, wil ik zelfs geen kus op de kaak van.
Mannen die gemiddeld gezien worden als lelijk en vadsig, zijn helemaal mijn ding.
Wie weet zit die vrouw slecht in haar vel en is dat haar manier om meer zelfvertrouwen te krijgen.
Beauty is in the eye of the beholder.
Ik vind dat er een hemelsbreed verschil is, compleet los van geslacht, tussen private foto's naar 1 persoon in vertrouwen gestuurd en een sekscarriere(!) naast een beroep waarbij je op voorhand weet dat je geen zaken mag uitoefenen die de waardigheid van je beroep kunnen aantasten.Twee maten twee gewichten
Interimjuf die na pikante filmpjes niet meer naar school mag, spreekt: “Peter, Sean en Stan werden gesteund. Ik word ontslagen”
![]()
Interimjuf die na pikante filmpjes niet meer naar school mag, spreekt: “Peter, Sean en Stan werden gesteund. Ik word ontslagen”
De interimjuf wiens contract op een school in Maldegem stopgezet is, nadat deze week erotische filmpjes van haar waren opgedoken, spreekt. In haar vrije tijd gaat ze door het leven als Ray Gonewild. “Raar dat seks nog altijd zo’n taboe is. Wat ik in mijn vrije tijd doe, heeft toch niets te maken...www.hln.be
Dus als een vrouw iets zegt dat u niet aanstaat is uw eerste reactie om te vragen wie/waar hare man is?We heeft hier zijn vrouw meegebracht? Pretbedervers!
Denk dat je @Pan zijn reactie iets te serieus neemt hier.Dus als een vrouw iets zegt dat u niet aanstaat is uw eerste reactie om te vragen wie/waar hare man is?
Klasse

Inderdaad, beter iemand anders zijn vrouw meedoenEn daarom gaan de mannen liever zonder hun vrouw op café.

Zelf in één van die beroepen werkend heb ik dat toch altijd maar eerder "onnozel" gevonden, moet ik tijdens mijn job een voorbeeld zijn voor anderen, ook eventuele burgers waarmee ik in contact zou komen, absoluut.Ik vind dat er een hemelsbreed verschil is, compleet los van geslacht, tussen private foto's naar 1 persoon in vertrouwen gestuurd en een sekscarriere(!) naast een beroep waarbij je op voorhand weet dat je geen zaken mag uitoefenen die de waardigheid van je beroep kunnen aantasten.
Mocht hetzelfde gebeuren (contract beëindigd) wanneer ze kassierster zou zijn of kapster: volledig gelijk! Maar in beroepen als leerkracht, politie,... Word je expliciet verwacht om je voorbeeldig te gedragen, basta.
); dan snap ik in feite echt niet waarom ik dat niet zou mogen worden. Pas op het zal effectief voor problemen zorgen moest het uitkomen maar ik vind het zeer jammer dat dat voor problemen zou zorgen.De ergste zijn nog die in de colruyt hun kar niet terug zetten of zo gewoon onder dat afdakske in duwen zonder er naar te kijken.Tis zeker al 100 keer gepost, maar mensen die hun winkelkar in het midden van de gang laten staan en dan naar een andere gang gaan om te "browsen"
Ik ram die gewoon, ze kijken dan scheef but /care