Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schoon dat. Wat een idioten.Volgende week bevalt normaal gezien mijn vriendin en gisteren kregen we telefoon dat de creche die geregeld was, in juni permanent de deuren sluit. BEDANKT E
We krijgen dan een lijst van de stad met alle creches in de regio waar nog plek is. En die die sluit staat er tussen, wreed up-to-date lijstje waar je niets mee bent dus. Normaal moeten zij toch helpen zoeken achter een nieuwe plaats?Schoon dat. Wat een idioten.
Zo kunnen ze legaal laten zien om wie het gaat.![]()
Van kindermisbruik verdachte acteur Jan V.H. komt dinsdag voor de rechtbank
Voor de correctionele rechtbank van Antwerpen wordt volgende week dinsdag de zaak ingeleid tegen Jan V.H., de Antwerpse acteur die vorige zomer werd opgepakt in een onderzoek naar vermoedelijk kindermisbruik. In het onderzoek kwamen vier jongeren naar voren die met hem seksuele contacten zouden...www.nieuwsblad.be
Ik geef ook geen zak om die kerel. Maar welk nut heeft dit nog om op zo'n foto zijn gezicht hier onherkenbaar te maken? Zal waarschijnlijk om wettelijke redenen gaan. Maar zet dan gewoon geen foto he.
Net even gekeken Carrion en de simulatie van keytrade geeft nog steeds weer wat de banken zeiden bij mij. Die simulator was wat mijn referentiepunt toen en raad ik zeker aan!@Mulan @Squidward @nestorius @Preske @Renegadexxripxx
Alvast zeer bedankt voor jullie posts. Ik ga ze, zeker die van @Renegadexxripxx zeker, op mijn gemakske eens goed doornemen en bekijken welke stappen ik verder ga nemen.
Heb je al eens gekeken voor een sociale lening?@Mulan @Squidward @nestorius @Preske @Renegadexxripxx
Alvast zeer bedankt voor jullie posts. Ik ga ze, zeker die van @Renegadexxripxx zeker, op mijn gemakske eens goed doornemen en bekijken welke stappen ik verder ga nemen.
Nadeel is dat de procedure veel langer duurt dan bij de bank en er alsnog kan volgen: "sorry, geen budget meer dit jaar". Of dat was toch vroeger zo.Heb je al eens gekeken voor een sociale lening?
Ik heb op die manier toch mijn woning kunnen financieren terwijl ik bij gewone banken niet of amper terecht kon. (Door mijn handicap deden ze moeilijk).
Je inkomen mag wel niet te hoog zijn en er staat een maximum op de waarde van het huis dat je wilt kopen.
Ging vrij vlot bij mij eigenlijk.Nadeel is dat de procedure veel langer duurt dan bij de bank en er alsnog kan volgen: "sorry, geen budget meer dit jaar". Of dat was toch vroeger zo.
Voor mijn eerste woning had ik dat ook en toen waren de budgetten veel kleiner. Je moest voor april al ingetekend hebben of het budget was op, maar dat budget is hoger tegenwoordig dacht ik. Het kantoor waar ik bij ging, zei wel al meteen of er nog budget was of niet, dus buiten de toch wel uitgebreide procedure zat ik daar goed. Ik had ook het geluk dat de verkoper mij al de sleutel had gegeven bij ondertekenen van compromis, zodat ik plannen kon tekenen (geen idee of je dat nu nog moet doen voor die lening?).Nadeel is dat de procedure veel langer duurt dan bij de bank en er alsnog kan volgen: "sorry, geen budget meer dit jaar". Of dat was toch vroeger zo.
In Temse aan de kaai ook zoiets. Echt absurde prijzen. Ook de ijsjes of versnaperingen waren wtf qua prijs.4.7eur voor een Westmalle tripel op cafe in Turnhout.
Ik voelde mij beroofd![]()
Hier is dat ook elke zomer wel eens. Dan zit je op het terras en kan je zelfs niet meer praten met elkaar. Ik kan me ook niet voorstellen dat het plezant is om daar mee te rijden, maar bon. Buiten willen opvallen heeft zoiets dan ook geen enkel nut. Ik hoor 100.000x liever een sportieve moto of auto optrekken dan zo'n extreem luid log ding als een Harley. Dat geluid stoort werkelijk iedereen, maar ze hebben dat precies zelf niet door. South Park heeft er nochtans een aflevering over gemaakt!Eén of ander dwerp die waarschijnlijk een moto tour route door m'n straat heeft doen lopen, elke 2 min BRRRRRRRRRRRRRRRRRWOOOOAP
Geen enkle gewone moto dus, allemaal van die extreem luide harleys etc. Mogen ze van mij direct van straat halen, die motos zo luid als een tank.
De straat hier is daar asboluut niet geschikt voor, te gevaarlijk voor veel verkeer zegt de gemeente zelf. (bvb bij omleidingen, en dan is het plaatselijk verkeer alleen)
Kben nog es den bos in , tis erover
ps. niks tegen motos met normale uitlaten of toch nog ergens binnen de perken (96Db dus)
Heb je al eens gekeken voor een sociale lening eventueel? Voor mijn westmalle trippel van vorige week is dat handig van pas gekomen4.7eur voor een Westmalle tripel op cafe in Turnhout.
Ik voelde mij beroofd![]()

Zeg dat wel.Wat toch weer een bende idioten achter het stuur deze namiddag, het is morgen pas zondag.
Oprechte excuses. Mijn vrouw kan echt niet rijden, maar ze wil het niet erkennen.Zeg dat wel.
Idd 40 op het linkervak van een baan van 70Wat toch weer een bende idioten achter het stuur deze namiddag, het is morgen pas zondag.