Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Gelieve alles in een pee-dee-efke te steken".
Screenshotje omzetten naar pdf.

giphy.gif

Als er 1 ding nog erger is dan de hele dag langs alle kanten geblaf en gekef te horen is het wel de "baasjes" die heel de dag op hun hond liggen te roepen van stil te zijn. :mad:

Autobestuurders die niet stoppen voor voetgangers (incl. mezelf) aan een zebrapad.

Ge ziet ze dan vaak kijken van "ja ik weet dat ik in overtreding ben maar toch rij ik door lol" :wallbash:

Autobestuurders die niet stoppen voor voetgangers (incl. mezelf) aan een zebrapad.

Ge ziet ze dan vaak kijken van "ja ik weet dat ik in overtreding ben maar toch rij ik door lol" :wallbash:
Of het andere extreme. Vanmorgen nog gezien. Een man die alles dichtgooide om iemand te laten oversteken waar geen zebrapad was. De bestuurder erachter had het geweten zenne :)

Helaas pindakaas. Enkel jpg of pdf toegelaten. Maar heb antwoord gekregen op mijn vraag, ik mag de rest doormailen.
Twee jaar geleden ook voorgehad met de belastingen. Ik moest alle stavingsstukken in papieren versie bezorgen, ook al had ik alles digitaal...

Conditie is uitermate zwak sinds ik 4 weken terug covid + griep gehad heb.

Lopen gaat niet zoals van tevoren. Powertraining gaat wel.
Gisteren 2de keer gaan trainen, waar ik normaal makkelijk 1u30 train + 30 min sparring, ben ik nu na 30 minuten zo leeg als iets.

Heel frustrerend.

Had ook een enorme val qua inspanningscapaciteit na COVID. Is na een maandje wel hersteld, maar heb me daar ook kapot in zitten ergeren.

Zijn moeder. Hoopt nog steeds dat fiston een beter meiske gaat vinden. Dat ben ik nu wel al gewoon, maar is een bezoek in de kliniek nu de moment om dat te zeggen?
aach. been there. done that. Sommige mensen hebben nu eenmaal gewoon geen manieren of scrupules, gewoon niks van aan trekken. Het grote voordeel is dat ge er dan ook geen moet hebben tegenover hun.

Zijn moeder. Hoopt nog steeds dat fiston een beter meiske gaat vinden. Dat ben ik nu wel al gewoon, maar is een bezoek in de kliniek nu de moment om dat te zeggen?
Misschien is het hospitaal de enigste plaats waar uw vriend komt met voldoende vrouwen om dat een haalbare kaart te maken?

Redelijk wat verpleegsterkes in het ziekenhuis hé?
En uiteindelijk moet ze lang genoeg op dat nageltje kloppen dat die met de zoveelste ruzzie haar misschien wel eens gelijk geeft.

Ik zet mij na het werk op een terras. Daar zat een groepje oudere Italiaanse Belgen. Niet normaal hoe luidruchtig. Waarschijnlijk al wat Grimbergens op aan de tafel te zien. Niks tegen die mengeling van Italiaans en Nederlands, maar dat was of die per se ieder Italiaans woord harden wouden roepen. Na een tijd begonnen ze ook nog op de tafel te slaan. Ik ben het afgetrapt. Niet te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan