Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker aan het verbouwen, valt er deze middag opeens een moeheid op mij, echt weird.

tegen 14.00 ging het echt niet meer en naar huis gereden en in bed gekropen. Daarjuist getest positief op corona...
Nu geraak ik er mentaal maar niet uit of dit nu de meevaller is waar ik al maanden op wacht om eens echt uit te rusten.
Of dat ik na 2 corona daagjes, lekker op mijn verbouwing ga knallen.

was daarstraks ongerust dat ik als 35 jarige het fysiek nimeer aankon om dagen van 14 uur te kloppen. Maar het is corona, ik ben nogaltijd een beest 😄

En 3de ergernis van vandaag,deze ochtend naar wetteren gereden over de E40.

Zuinig op cc aan 120 op teller...

Blijkt dus smogalarm te zijn, heb nergens een plakkaat van 90 gezien op de snelweg. Op de terugweg in Erpe Mere stond de eerste aanduiding. Blijkt dus tot voorbij gent 90 te zijn.

En blijkbaar zouden ze trajectcontrole aangepast hebben :millionfacepalm:
Boete is binnen. Die van 8u35... mag me dus voor de terugrit ook aan 1 verwachten. Godver.

Had gehoopt het er nog iets langer mee te kunnen uitzingen maar nu War Thunder zelfs op 'ultra low' settings verworden is tot een slideshow zal ik er toch niet aan ontkomen een nieuwe (lees: tweedehands) PC te kopen.
Voor velen misschien een mooi vooruitzicht, maar ik zit al met de renovatie van de woonkamer die toch ook niet goedkoop is en na een half uurtje advertenties kijken op 2dehands zakt de moed me al in de schoenen.....:sop:

Maar ik blijf erbij, als je van Aalst naar Gent rijdt staan er volgens mij geen C43 90km/u borden voor de smog. Ga er nog es op letten of er van die omgedraaide staan.

Maar ik blijf erbij, als je van Aalst naar Gent rijdt staan er volgens mij geen C43 90km/u borden voor de smog. Ga er nog es op letten of er van die omgedraaide staan.
Ik heb die vrijdag avond naar roeselare gereden vanuit Aalst en ik was al laat dus ook foert gezegd aan aangepaste snelheid. Ik twijfel nu alleen met die trajectcontrole wat ik gedaan heb. Allesinds nog geen mail gekregen van mijn ebox.

Trajectcontrole. Via ebox gekregen.
ja, dan ga ik het toch ook wel vlaggen hebben: bij mij was het wel tussen destelbergen en lokeren.
wel enkel in de richting van mijn werk, want op terugweg had ik het wel door (maar was toen precies wel de enigste).

Vraag me wel af waarom er dan ook een losse flitser op die brug stond. Je kan toch niet twee keer voor hetzelfde geflitst worden? Anyway, nog een paar weken bang afwachten dan maar.

Daar stonden in elk geval wel genoeg borden, want er staat er nog steeds eentje die ze terug vergeten om te draaien zijn. :p

Tuurlijk wel. Op zich mogen er 10 flitsers staan op 300m. Jij hoort op geen enkele van die 300m te snel te rijden. 🤷🏼
ja maar, trajectcontrole gaat al over die '300m'. Nu ja, gemiddeld dan, dus ik snap het wel. Laten we dan gewoon zeggen dat ik hoop dat de trajectcontrole toch niet was aangepast, want toen ik onder die brug door reed, hing ik achter een andere auto en die reed wel de juiste snelheid :p

Ik zit hier zalig in het zonnetje met een cocktail en straks moeten we naar mijn ouders voor Pasen om taart te eten en daar binnen te zitten op hun appartement. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Iedere keer als zij iets plannen om ons uit te nodigen is het zalig weer. Het is er precies om gedaan.

Ik zit hier zalig in het zonnetje met een cocktail en straks moeten we naar mijn ouders voor Pasen om taart te eten en daar binnen te zitten op hun appartement. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Iedere keer als zij iets plannen om ons uit te nodigen is het zalig weer. Het is er precies om gedaan.
Ge zou ze ook naar jullie kunnen laten komen.

Had gehoopt het er nog iets langer mee te kunnen uitzingen maar nu War Thunder zelfs op 'ultra low' settings verworden is tot een slideshow zal ik er toch niet aan ontkomen een nieuwe (lees: tweedehands) PC te kopen.
Voor velen misschien een mooi vooruitzicht, maar ik zit al met de renovatie van de woonkamer die toch ook niet goedkoop is en na een half uurtje advertenties kijken op 2dehands zakt de moed me al in de schoenen.....:sop:
Op Tweedehands vragen ze maar raak qua prijzen. Veel willen daar nog quasi de nieuwprijs voor hun systeem dat al jaren meegaat.
Ook eens kijken op Tweakers. Soms zijn daar koopjes te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan