Een beetje mama weet dat vanbuiten!"Ah, junior heeft een grotere maat nodig!
Welke heeft die nu?
*Start zoektocht*
3u later:
Bon, de bestellen alles tussen ne 34 en ne 38!"
En anders staat het in haar excel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een beetje mama weet dat vanbuiten!"Ah, junior heeft een grotere maat nodig!
Welke heeft die nu?
*Start zoektocht*
3u later:
Is dat geen parate kennis dan?"Ah, junior heeft een grotere maat nodig!
Welke heeft die nu?
*Start zoektocht*
3u later:

I don't know, ik weet dat, jij weet dat blijkbaar ook, maar daarom niet "iedereen" hoor!Is dat geen parate kennis dan?![]()

Met de Krokus schoenen gekocht die goed zaten. Nu zitten ze niet meer goed. Mijn twijfel zat inderdaad door dat het al durft variëren van merk tot merk, vooral sneakers. Toen hij jonger was, had ik 3 paar voor hem die als je ze tegen elkaar hield precies even groot waren en toch 31, 32 en 33 als maat hadden. Nu ben ik op zoek naar heel specifiek zijn smaak maar daarvoor moet ik online zijn.I don't know, ik weet dat, jij weet dat blijkbaar ook, maar daarom niet "iedereen" hoor!
De papa van mijn dochter heeft ook geen flauw benul van haar maten, die stuurt gewoon wat hij nodig heeft en hij krijgt van mij de spullen in de juiste maat dan.![]()
ik heb zo ook is in de winkel gestaan voor broeken den eerste keer zonder de mama. Komt er daar zo'n blonde poppemie af kan ik u helpen? Ja tis voor broeken. En welke maat? Ik ja das u job dacht ik eh niIk ken mijn eigen maten niet eens.
.
. Leve online!Tic-tacs zijn geen pillen.Alles wat ik neem van pilletjes gaat eigenlijk in tegen wat de insuline moet doen.
In mijne tijd was dat goed zaten de volgende regel :Met de Krokus schoenen gekocht die goed zaten. Nu zitten ze niet meer goed. Mijn twijfel zat inderdaad door dat het al durft variëren van merk tot merk, vooral sneakers. Toen hij jonger was, had ik 3 paar voor hem die als je ze tegen elkaar hield precies even groot waren en toch 31, 32 en 33 als maat hadden. Nu ben ik op zoek naar heel specifiek zijn smaak maar daarvoor moet ik online zijn.
.Daar valt het nog vrij goed mee. Het was nog 10x erger van die personen.
Know the feeling...ik heb zo ook is in de winkel gestaan voor broeken den eerste keer zonder de mama. Komt er daar zo'n blonde poppemie af kan ik u helpen? Ja tis voor broeken. En welke maat? Ik ja das u job dacht ik eh ni.
Ik ben niet zo'n shopper. Leve online!
Dat meen je NIET?Daar valt het nog vrij goed mee. Het was nog 10x erger van die personen.

Ik ben ook getrouwd met een ‘ik ben over…… thuis’ en inderdaad, gewoon al dat je weet hoe het toch wel weer zal lopen geeft veel stress. Misschien afspreken dat elk zichzelf voorziet van eten (of niet)?Ik moet ZEKER tegen 19u klaar zijn met het eten, want we moeten om 19u30 terug weg. Krijg nu een bericht "ik ben over een half u thuis".
Dus:
- Eten te vroeg klaar dus koud eer we beginnen.
- Sowieso te laat straks.
- 't Zal wel weer aan mij liggen.
Ik begin zo'n avonden dus standaard met stress en zie het niet meer zitten, waardoor de sfeer ter plekke sowieso al minder zal zijn dan normaal. En ze weet dat, maar toch doet ze dat, keer op keer.
En niet bang zijn om te hard te duwen, ge moet zeker zijn dat ge wel effectief tenen voelt.In mijne tijd was dat goed zaten de volgende regel :
je kiest een schoen. Moet je uw hiel of uw tenen afsnijden -> geen goede schoen. (wij zijn geen japanners noch is hij/zij assepoesters stiefbroer/zus) Is het een jongere / kind dan is het ipv de regel past die de volgende :
Doe die aan. Duw op de tip van de schoen. Kan ik die induwen en voel ik geen tenen voor de breedte van een vinger -> dat past. Kan ik dat niet -> dat past niet en dus grotere maat. Zelfs als die daardoor te groot was, dan groeide je daar wel in.
Anders kon mijn vader 6 maand later of een jaar al opzoek naar nieuw schoenen. En daar was geen budget voor.
Graag gedaan.
Stalen kabel op nekhoogte over het straat spannen.Da's nu al weken aan de gang dat hier een straat verder een ventje woont met een scooter letterlijk zónder demper.
Dat begint rond 20u (net het moment dat we de kindjes net in bed hebben gelegd) en komt hier zo een 4-5 keer door verspreid over heel de avond tot een uur of 12.
Hij wandelt letterlijk tot hij 100m van z'n woning is en nét voor ons huis trekt hij hem in gang met oorverdovend lawaai. Dus ik neem aan ofwel commentaar gehad van iemand in z'n appartementsblok of z'n ouders..
Al meermaals de kindjes wakkergeschoten daardoor. Het geluid is ook écht overdreven.
Morgen ga ik dat ventje aanspreken als hij hier doorkomt. Ik ga hem vriendelijk vragen om er een conforme demper op te zetten wegens overlast voor de hele buurt. Eens benieuwd wat zijn reactie zal zijn... Kga mij wel echt moeten inhouden om hem niet gewoon bij z'n kraag van die scooter te trekken want ik kan er niet bij dat hij niet beseft hoe absurd veel lawaai die ketel maakt.
Indien die ambetant doet of gewoon niet luistert, heeft het zin om de politie daarvoor te bellen? Is natuurlijk moeilijk om hem 'op heterdaad' te betrappen want ik neem aan dat die hier niet een hele avond in hun combi gaan wachten tot hij vertrekt met z'n lawaai.. of misschien eens de wijkagent aanspreken?
Nee die gaat juist gene zak vooruit 't is dat wat ik niet snapGewoon ineens de flikken bellen. Die kicken er op om gastjes met brommertjes te pakken. Zeg dat ze keer s avonds komen patrouilleren, als ze hem pakken wellicht direct in beslag genomen want die zal ook wel te snel gaan.