Wiske van Suske? Vies ventje.Doet mij denken aan een rare wiske...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wiske van Suske? Vies ventje.Doet mij denken aan een rare wiske...

F*ck off wijf!
.Zij blij, ik heb erop geklikt op HLN en daar stond ook ne foto tussen van de dochter van Margriet Hermans die meedeedDie nieuwe "Ice Queen-Challenge" die verschillende keren op mijn tijdlijn opduikt (blijf me toch altijd verbazen waarom ik nog op Facebook zit). Verschrikkelijk hoe iedereen het nodig vindt om nog eens in de belangstelling te staan. Oh en omdat ge dat in uw halfbloot lijf moet doen kunt ge ineens aan uw volgers en vrienden nog eens tonen hoe goed uw lichaam er wel niet uit ziet.F*ck off wijf!
Sorry voor het taalgebruik dames, ik heb (de meeste van) jullie echt graag hoor.

Kheb het meer voor volledig blote vrouwen of helemaal niet blote vrouwen.Ik kan half blote vrouwen alleen maar aanmoedigen.
Ja en nee.
Als het voor ne prul is dan leg ik gewoon de telefoon af se en zoals die van 16u05 blokkeer ik de nummer gewoon.
Nu ligt er ergens een lift uit in een gebouw, gaat een hoop geld kosten als in minstens 1000 euro de man. Lift firma was net daar geweest dus ja, ik moet wel bellen voor info.
Een van mijn collega's heeft ooit mijne gsm nummer aan één iemand in die blok gegeven en is dan rond gegaan en nu belt den ene na de andere dus.
Dat fars doen als ge niet direct terug belt is gewoon een mentaliteit van een bepaald soort mensen dat meent dat hun problemen de ergste zijn en direct opgelost moeten worden.
En het frustrerende is ik zondag al terug aan de slag was omdat het druk was (ok het was maar een uurtje of 2) en eigenlijk sinds maandag ik niet weet waar mijn hoofd staat én dit er ff te veel aan is.
Allemaal hoog opgeleide jonge mensen.En hoe zou je de (bewoners van die) blok beschrijven? Wat maakt die anders dan gewoonlijk?
Mijn gok? Marginaal.En hoe zou je de (bewoners van die) blok beschrijven? Wat maakt die anders dan gewoonlijk?
Het zijn allemaal influencers en dus rechtstreekse concurrenten van kay-gell.En hoe zou je de (bewoners van die) blok beschrijven? Wat maakt die anders dan gewoonlijk?
En hoe zou je de (bewoners van die) blok beschrijven? Wat maakt die anders dan gewoonlijk?
Het zijn dit soort posts waarbij ik denk: "Awel, die crowdfunding voor Beyond Gaming... money well spent".Een van die er stond daarstraks heeft 2 jaar geleden op een vergadering haar beklag gedaan dat 't toilet van de poetsvrouw afgesloten is (werd niet gebruikt). Omdat ze eens dringend moest en de lift te lang op zich liet wachten en dus pipi in haar broek moest doen.
Den andere is ne 60-jarige professionele zager die nog nooit een vrouw gehad heeft en nog bij zn mama woont.
De rest is verdeeld in 2 kampen en zit constant redenen te zoeken om elkaar de duivel aan te doen.
Kiest iemand van kamp A voor oplossing 1 dan doet de rest net 't tegenovergestelde.
Om dan op elkaar te jammeren.
Denk dat ik al 5 aannemers heb die niet meer naar daar willen omdat die bewoners constant komen zeuren of de aannemer uitschelden als ze aan 't werk zijn.
Geen idee hoe lang ik dat percentage nog ga kunnen aanhouden.
Dat klinkt als de blok waar mijn ma woont. Jammer genoeg behoort mijn ma ook tot de ruziemakers.Een van die er stond daarstraks heeft 2 jaar geleden op een vergadering haar beklag gedaan dat 't toilet van de poetsvrouw afgesloten is (werd niet gebruikt). Omdat ze eens dringend moest en de lift te lang op zich liet wachten en dus pipi in haar broek moest doen.
Den andere is ne 60-jarige professionele zager die nog nooit een vrouw gehad heeft en nog bij zn mama woont.
De rest is verdeeld in 2 kampen en zit constant redenen te zoeken om elkaar de duivel aan te doen.
Kiest iemand van kamp A voor oplossing 1 dan doet de rest net 't tegenovergestelde.
Om dan op elkaar te jammeren.
Denk dat ik al 5 aannemers heb die niet meer naar daar willen omdat die bewoners constant komen zeuren of de aannemer uitschelden als ze aan 't werk zijn.
Het niveau van uw humor zakt met het niveau van uw avatarsdas straf, nog maar twee weken kunnen lopen, maar al wel kunnen typen.

Morgen plaats ik een onderbroek als avatarHet niveau van uw humor zakt met het niveau van uw avatars![]()

Om al in de mood te komenMorgen plaats ik een onderbroek als avatar
OK, maar dan wel met een subluminale pussy flash erin aubOm al in de mood te komen![]()