Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da's nu al weken aan de gang dat hier een straat verder een ventje woont met een scooter letterlijk zónder demper.

Dat begint rond 20u (net het moment dat we de kindjes net in bed hebben gelegd) en komt hier zo een 4-5 keer door verspreid over heel de avond tot een uur of 12.
Hier van'tzelfde. Kerel van een paar straten verder heeft zo'n snelle quad gekocht.
Ongelofelijk veel lawaai en dat vliegt hier meerdere keren per dag door 't straat (zone 50) tegen ongelofelijke snelheden.
Ben zelfs stillekes aan't hopen dat em z'n eigen te pletter rijdt tegen ne paal.
Ik heb die mens zelfs al met een van z'n klein mannen tussen z'n benen zien voorbijrazen.
Marginaal geval.

En dan hebben we nog zo'n Dax clubke die hier een paar honderd keer per dag passeren.
Niet te snel zoals mijnheer quad van hierboven maar zo'n diep , dof geluid zonder einddemper.
Die hoor je bij wijze van spreken nog rijden tot in 't volgend dorp.
De jeugd , you gotta love them.

onvoorstelbaar maar waar, babyfoon gekocht met camera bij bol.
Na enkele weken werkt de nachtvisie niet meer, toestel in 3 woningen getest overal hetzelfde
opgestuurd en na 3 weken melding gekregen dat het perfect werkt, teruggestuurd en nog steeds hetzelfde probleem...

Waarom staan schoenmaten bijna nooit meer op de zool? Vroeger draaide ge gewoon die schoen om en voila info. Nu mag je daar gaan in kijken met uw zaklamp om te zien of het nog ergens leesbaar is (spoiler: daar het vaak gedrukt is: nope). Kinderschoenen zijn al vervelend want bij 1 merk is het een 37, elders een 5.5, nog elders een driehoek en nog elders een coupe met verse aardbeien.
Ik snap het probleem niet. Die maat staat toch gewoon in de meeste gevallen in de tong van de schoen.

Damn, das balen. Heb je het hem al laten weten?

Nee nog niet.
Ben nog moed aan het samenrapen.
Ik was altijd groot fan van zijn werk. Dus heb een beetje schrik om mss te horen “niet tevreden ga dan ergens anders”

En ik heb al 200€ aan voorschot betaald enmijn vliegticket is ook al geregeld voor in Juni.

Eerste x vond ik hem super sympathiek, en nu zeer arrogant. Dus ben wel beetje verward.

Flink vervelend, maar waarom regel je al die dingen al, als je niet tevreden bent?

Omdat ik de 1ste x in oktober wel zeer tevreden was, en ik hen tot hier toe nog nooit slechte ervaringen gehad met reizen en tattoo afspraken
(Afspraak voor in april en juni zijn samen gemaakt)

Nee nog niet.
Ben nog moed aan het samenrapen.
Ik was altijd groot fan van zijn werk. Dus heb een beetje schrik om mss te horen “niet tevreden ga dan ergens anders”

En ik heb al 200€ aan voorschot betaald enmijn vliegticket is ook al geregeld voor in Juni.

Eerste x vond ik hem super sympathiek, en nu zeer arrogant. Dus ben wel beetje verward.
Hopelijk geraakt het toch opgelost. Die kan daar toch ook geen goed gevoel bij hebben als hij een goede reputatie heeft?

Flink vervelend, maar waarom regel je al die dingen al, als je niet tevreden bent?
Als je iemand zwaar bewonderd dan duurt het nu eenmaal een tik langer voor je van een wolk dondert. Het kan ook misschien nog wel ‘rechtgetrokken’ worden? Enfin, ik snap wel dat het moeilijk is om te beginnen uitvinden dat een artiest toch niet helemaal is wat je dacht, vooral op tattoo vlak zou je denken als je honderd goeie ziet, je er wel van aan kunt.

Leven met een huisgenoot die elke dag klaagt over alles en nog wat. Het is altijd wel iets. En ook al is het niet gericht tegen u, begint het na een tijdje effect te hebben op je eigen mood, omdat je omringd bent met zulke negativiteit. Ik ben ondertussen al aan het bekijken om ergens anders te wonen.

Ik verstond het straks even niet.
Ik sta hier te wachten om de straat over te steken als voetganger.

De linkse rij was file omdat ze net na het zebrapad links in moeten draaien voor de drukke ondergrondse parking. De auto vooraan aan het zebrapad laat heel het zebrapad vrij en pinkt links.
Ik zeg nog tegen mijn vriendin dat dat van inzicht getuigt want vaak stoppen ze op het zebrapad.
Komt daar een zwaantje langs die wagen en toetert op de wagen terwijl hij het teken doet dat hij moet door rijden.
De man doet dat en staat dus met zijn kont op het zebrapad. Opnieuw komt dat zwaantje en doet die het teken dat die nog door moet. Dus ja die man moest voorbij de parking rijden.
Terwijl ze erachter dus opnieuw allemaal staan aan te schuiven.
Ik versta 't ni.

De uitgang aan het containerpark...

Ikzelf heb daar altijd chance en kan gewoon m'n ID-kaart insteken en meteen betalen en vertrekken dus dat kost me een halve minuut tijd ofzo, maar het gebeurt maar al te vaak dat degenen die voor mij staan blijkbaar eerst nog een aartsmoeilijk vraagstuk over kwantumfysica ofzo moeten oplossen (of weet ik veel wat ze daar zitten te doen) waardoor het een eeuwigheid duurt vooraleer die slagboom weer omhoog gaat en ik door kan rijden.

Laatst bewerkt:
Het was druk bij de kapper en ze liepen dus achter. Afspraak kind 1 was retard 10 minuten, kind 2 was twintig en counting. Voor ons geen probleem maar de kapper van nummer twee heeft dus een kapbeurt van nog geen tien minuten gedaan. Hij moest een kapsel krijgen (heeft van dat haar dat uit zichzelf gewoon ‘hangt’ dus er moet echt model in gestopt worden anders is hij binnen de maand weer Chewbacca) maar heeft gewoon getopt achteraan en gel vooraan. Hup, volle pot aangerekend. Daarmee had hij inderdaad zijn schema weer op correcte tijdstippen maar ik vind het toch niet ok. Kind 1 bij de andere knipper is super gedaan.
Ondertussen zat er al zes man te wachten dus ik ben niet moeilijk gaan doen want anders zijn die andere daar ook maar onschuldig slachtoffer van als hij weer uitloopt.

Het was druk bij de kapper en ze liepen dus achter. Afspraak kind 1 was retard 10 minuten, kind 2 was twintig en counting. Voor ons geen probleem maar de kapper van nummer twee heeft dus een kapbeurt van nog geen tien minuten gedaan. Hij moest een kapsel krijgen (heeft van dat haar dat uit zichzelf gewoon ‘hangt’ dus er moet echt model in gestopt worden anders is hij binnen de maand weer Chewbacca) maar heeft gewoon getopt achteraan en gel vooraan. Hup, volle pot aangerekend. Daarmee had hij inderdaad zijn schema weer op correcte tijdstippen maar ik vind het toch niet ok. Kind 1 bij de andere knipper is super gedaan.
Ondertussen zat er al zes man te wachten dus ik ben niet moeilijk gaan doen want anders zijn die andere daar ook maar onschuldig slachtoffer van als hij weer uitloopt.
Volgende keer toch maar moeilijk doen :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan