massiveidiot
Well-known member
I am impressed!κάπρι ήλιος
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I am impressed!κάπρι ήλιος
Overdrijven is ook een vakDa's de toekomst hé
*bezoekt pagina*
1: stel eerst je cookievoorkeuren in (mandatory)
2: link je facebookprofiel (mandatory)
3: link je google profiel (mandatory)
4: accepteer 2 wedstrijd uitnodigingen en 1 survey (mandatory)
5: En als je dan op de pagina uitkomt dan komt er een ad-popup met vertraging waardoor je denkt dat je iets aanklikt op de site maar eigenlijk altijd die ad mee hebt. Waardoor je op back klikt omdat je daar niet wenst te zijn, ga vervolgens terug naar punt 1.
Overdrijven is ook een vak

Toch ne goeie student dan?mijn mama zei altijd: als jij even goed kon studeren als overdrijven, je was al ingenieur!
vaak was het over "die autoboekskes" en "die computerboekskes", moest ik die even goed kennen als mijn schoolboeken![]()
Wat mij interesseert onthou ik echt wel goed. De rest... not so much.Toch ne goeie student dan?
Gewoon de verkeerde materie.
Ja en ook meldingen als iemand van mijn vrienden op een vreemde zijn status gereageerd heeft.Van onbekenden? Ik krijg dat hier ook plots in dat geval. Fimpjes en "lives" van volk dat ik van haar nog pluimen ken.
Idd, heb dat hier ook. Geen idee wat het nut is, want buiten dat ik minder en minder kijk wat er op staat, gebeurt er niets. Ik ga echt geen filmpjes of posts bekijken van vreemd volk.Ja en ook meldingen als iemand van mijn vrienden op een vreemde zijn status gereageerd heeft.
Ja idem. Na een paar van die filmpjes heb ik al geen zin meer om verder te kijken op Facebook.Idd, heb dat hier ook. Geen idee wat het nut is, want buiten dat ik minder en minder kijk wat er op staat, gebeurt er niets. Ik ga echt geen filmpjes of posts bekijken van vreemd volk.
90% zijn voorgestelde dingen en ads.Nu het over facebook gaat.. Hebben jullie de laatste weken ook zoveel voorgestelde videos en berichten in jullie feed?
Vroeger was dat sporadisch eens eentje, maar nu zijn er evenveel of zelfs meer van die voorgestelde dingen tov berichten van vrienden.
, vossen, reptielen, Vlaams belang, groen, PVDA, scheerdingen (ik heb me in 7 jaar niet meer geschoren, enkel "vanonderen" en dat doe ik met een simpel wegwerp scheermesje)Ze zijn mss goed in hun publiek inschatten.Is dat iets nieuws of eigen aan de streek rond de zee/Brugge dat mensen AN spreken maar dan altijd de klemtoon leggen op de laatste lettergreep of soms het laatste woord van een zin?
Echt irritant als je zo in een vergadering zit en degene die meest aan het woord is zo praat.
Is ook niet de enige die dat doet van aan die kanten. Vorige maand een presentatie gehad van iemand en dat was juist hetzelfde. Komt over alsof ze voor de kleuterklas staan en tegen kindjes bezig zijn.
Bij die van de presentatie wou ik gerust wel eens op de schoot kruipen.Ze zijn mss goed in hun publiek inschatten.
Ik denk dat je het hebt over upspeak, maar dat bestaat evengoed in het Nederlands. https://en.wikipedia.org/wiki/High_rising_terminalIs dat iets nieuws of eigen aan de streek rond de zee/Brugge dat mensen AN spreken maar dan altijd de klemtoon leggen op de laatste lettergreep of soms het laatste woord van een zin?
Echt irritant als je zo in een vergadering zit en degene die meest aan het woord is zo praat.
Is ook niet de enige die dat doet van aan die kanten. Vorige maand een presentatie gehad van iemand en dat was juist hetzelfde. Komt over alsof ze voor de kleuterklas staan en tegen kindjes bezig zijn.
Is dat iets nieuws of eigen aan de streek rond de zee/Brugge dat mensen AN spreken maar dan altijd de klemtoon leggen op de laatste lettergreep of soms het laatste woord van een zin?
Das een lachertje, die keuring op afspraak... Klopt langs geen kanten. Maar boete van te laat mag je altijd betalen, maar online nooit geen plek meer...Autokeuring, kom enkele minuten voor mijn afspraak toe, staan al 4 auto's voor. Al gepensioneerde. Sowieso half uur te vroeg die mannen
Welja kheb deze week congee, als je dag zelf kijkt heb je soms sjans. Heb denk ik dinsdag nog eens gekeken en was opeens plekje vrij voor deze ochtend. Ondertussen al half uur aant wachten..Das een lachertje, die keuring op afspraak... Klopt langs geen kanten. Maar boete van te laat mag je altijd betalen, maar online nooit geen plek meer...
Inderdaad. Huilen met de pet op.Das een lachertje, die keuring op afspraak... Klopt langs geen kanten. Maar boete van te laat mag je altijd betalen, maar online nooit geen plek meer...