Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn ergernis: mensen die spaties aan de binnenkant van ronde haakjes gebruiken.
Er is een spatie aan de buitenkant van de haakjes, niet aan de binnenkant.

Ge ziet die trend soms opkomen bij developers (mensen in mijn team weten gelukkig hoe het wél moet), maar tegenwoordig ook gewoon in teksten.

DOET. DA. NIE.

Ivm de uitgebrande VW. Sowieso uw verzekering contacteren, en hen melden dat de auto vorige week naar de garage is geweest, en dat er daar aan gesleuteld is. Zij zullen waarschijnlijk een expert aanstellen. Zo'n intense brand gaat waarschijnlijk ook het wegdek beschadigd hebben, en dat wil je niet betalen om te herstellen.

Mijn ergernis: mensen die spaties aan de binnenkant van ronde haakjes gebruiken.

Ge ziet die trend soms opkomen bij developers (mensen in mijn team weten gelukkig hoe het wél moet), maar tegenwoordig ook gewoon in teksten.

DOET. DA. NIE.

Heb ik nog nooit op gelet.. ( of toch niet bewust )

DOET. DA. NIE.
if ( youTriggeredBro ) {
like();
{

Ik maak jullie allemaal kapot 😡

( op Super Smash Bro's e )
Ftfy
unsure.gif

Ik heb gene switch :(

Fucking drukke week.
Vanmorgen om 7u begonnen. Stop om 16u.
16u05 eerste telefoon op mijne gsm, de meeste klanten hebben die al niet gelukkig.
Gezegd dat ik gedaan had met werken en ze morgen terug moet bellen.

Eindelijk 20 minuten gesport, ne hoop gemiste oproepen en dan nog mensen die fars doen omdat ge niet direct terug gebeld hebt binnen de 5 minuten. Enfin nu dus nog altijd (terug) aan 't werk.

Fucking drukke week.
Vanmorgen om 7u begonnen. Stop om 16u.
16u05 eerste telefoon op mijne gsm, de meeste klanten hebben die al niet gelukkig.
Gezegd dat ik gedaan had met werken en ze morgen terug moet bellen.

Eindelijk 20 minuten gesport, ne hoop gemiste oproepen en dan nog mensen die fars doen omdat ge niet direct terug gebeld hebt binnen de 5 minuten. Enfin nu dus nog altijd (terug) aan 't werk.
Dat doet ge uzelf wel een beetje aan he.
Als gij zelf niet de harde grens bepaalt, gaat niemand dat voor u doen, vrees ik.

Dat doet ge uzelf wel een beetje aan he.
Als gij zelf niet de harde grens bepaalt, gaat niemand dat voor u doen, vrees ik.

Ja en nee.
Als het voor ne prul is dan leg ik gewoon de telefoon af se en zoals die van 16u05 blokkeer ik de nummer gewoon.

Nu ligt er ergens een lift uit in een gebouw, gaat een hoop geld kosten als in minstens 1000 euro de man. Lift firma was net daar geweest dus ja, ik moet wel bellen voor info.

Een van mijn collega's heeft ooit mijne gsm nummer aan één iemand in die blok gegeven en is dan rond gegaan en nu belt den ene na de andere dus.

Dat fars doen als ge niet direct terug belt is gewoon een mentaliteit van een bepaald soort mensen dat meent dat hun problemen de ergste zijn en direct opgelost moeten worden.

En het frustrerende is ik zondag al terug aan de slag was omdat het druk was (ok het was maar een uurtje of 2) en eigenlijk sinds maandag ik niet weet waar mijn hoofd staat én dit er ff te veel aan is.

Dat @ccatalyst op een ander forum nog steeds bezig is met zijn hetze tegen de scholen. Hij linkt nu al alle dagelijkse besmettingen en tot 50 doden per dag aan de scholen 🤮

@ugar: Ge kunt er wel eens mee lachen maar dat is toch echt te zot voor woorden

In spoiler de post waarvan ik sprak
Scholen leveren ons direct of indirect 2k-2.5k besmettingen per dag op, en tot 50 doden per dag, en dat is dan nog mét maatregelen waarvan afkoelingsweken en de 50% fysiek onderwijs in graad 2 en graad 3 SO het meest zichtbaar zijn. Die 2.5k werd in de eerste golf nooit gehaald, maar hey, dat getal werd nu volledig genormaliseerd want "dat zijn cijfers om trots op te zijn". Dat er elke dag tot 50 mensen hun leven geven voor ons onderwijs waarvan de kwaliteit tanende is, dat is iets waar we trots op moeten zijn. Iets zegt me dat indien die getallen door de horeca en/of contactberoepen gegenereerd zouden worden, het niet iets geweest zou zijn om trots op te zijn, nochtans "leggen we het verkeer ook niet stil voor 2500 gewonden en 50 doden elke dag" om te alluderen op wat een forumgebruiker zei?

Daarnaast brengen de open scholen onze economie ook miljoenen EUR schade toe elke dag omdat we ganse sectoren gesloten hebben om die cijfers niet (of zo weinig mogelijk) boven de 2.5k en 50 te krijgen. Die schade wordt momenteel oneerlijk gedragen door die sectoren terwijl anderen geen enkele inspanningen leveren. Maar we moeten ons geen illusie maken, door de manier waarop de sociale zekerheid gebouwd is zal straks zal de hele maatschappij voor deze keuzes mogen opdraaien, niet in het minst zij die afstuderen. We kunnen het geld natuurlijk ook halen bij de kinderen die geboren zullen worden in 2250, ook al hebben we geen idee wat voor uitdagingen hen te wachten zullen staan naast een torenhoge schuld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan