Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is precies alsof die mannen van de keuring daar op letten en willen dat ge elk jaar komt: "de lichten waren niet correct afgesteld" :(.
Is nochtans zeer ergerlijk om auto's tegen te komen die slecht afgestelde lichten hebben. Dus bedankt om het te fixen ;)
Hier een jobstudent met een valling en die zit al heel de voormiddag naast mij om te volgen. Normaal zou ik hem zelf laten proberen, maar no way dat ik die nu aan mn toetsenbord en muis laat komen
Gelukkig ben je een man hè :LOL:

Is nochtans zeer ergerlijk om auto's tegen te komen die slecht afgestelde lichten hebben. Dus bedankt om het te fixen ;)
Vorig jaar waren mijn lichten in orde. Vervolgens bleef ik van alle settings en instellingen af.

Kan dat dan plots toch veranderen en ergerlijk worden voor de tegenliggers? (Dat wil ik natuurlijk niet. Ik vind dat zelf zeer irritant om tegen te komen)

Vorig jaar waren mijn lichten in orde. Vervolgens bleef ik van alle settings en instellingen af.

Kan dat dan plots toch veranderen en ergerlijk worden voor de tegenliggers? (Dat wil ik natuurlijk niet. Ik vind dat zelf zeer irritant om tegen te komen)
Ja. Tijdens het rijden kan het heel goed zijn dat er 1 of meer lichten plots wat hoger/lager of meer links/rechts gaan schijnen door de trillingen.

Elke keer weer vraag ik me af waar ze dit soort mensen vinden. Er zijn duidelijk mensen die dus geen actualiteit volgen.
ik volg geen actualiteit en wist de helft van de vragen eigenlijk niet.
Zeker niet als ze uit het niets vragen wat de hoofdstad is van Ukraine of de naam van de president daar.
Geven ze mij een lijstje met mogelijkheden; ja dan is het duidelijk, maar die kennis zit niet op het puntje van mijn tong.
Super relevante informatie is dat nu ook weer niet, het volstaat voor mij om weet de hebben van oorlog/conflict en de locatie te kunnen balparken.

Los daarvan zou ik ook niet gewoon locaties en landen beginnen opnoemen die er absoluut niets mee te maken hebben.
Ze zoeken er precies de minst bekwame uit ja.

Laatst er zo achtergekomen dat Wit-Rusland en Belarus hetzelfde land is. :unsure:

Zeker niet als ze uit het niets vragen wat de hoofdstad is van Ukraine of de naam van de president daar.
Geven ze mij een lijstje met mogelijkheden; ja dan is het duidelijk, maar die kennis zit niet op het puntje van mijn tong.
Super relevante informatie is dat nu ook weer niet, het volstaat voor mij om weet de hebben van oorlog/conflict en de locatie te kunnen balparken.

Los daarvan zou ik ook niet gewoon locaties en landen beginnen opnoemen die er absoluut niets mee te maken hebben.
Ze zoeken er precies de minst bekwame uit ja.

Laatst er zo achtergekomen dat Wit-Rusland en Belarus hetzelfde land is. :unsure:
Belarus :unsure:

De ergste gevallen zullen er wel uitgepikt zijn en akkoord, ik snap dat je niet alle landen van de wereld perfect kan situeren, maar België op een wereldkaart als zijnde "Ja, daar ergens" dan een gebied omcirkelen begrensd door ruwweg Portugal, IJsland en de Oeral, vervolgens Oekraïne situeren in China -want dat is toch een buurland van Rusland en al een geluk dat Rusland het grootste land ter wereld is want anders zou ook niemand het gevonden hebben- en als verrotte kers op de mislukte taart nog lachen en bijna fier zijn op uw gebrek aan algemene kennis, dat is toch te gortig voor woorden.

Rek de pensioenleeftijd maar op naar een jaar of 75 want als het van dat soort figuren gaat moeten komen... Zal ook plezant worden als die massaal de werkvloer gaan betreden.

Edit: bijkomende ergernis; heel deze tekst moeizaam liggen typen met één vinger op mijn gsm - ik ben nu eenmaal zo snel niet meer, maar geeft mij een toetsenbord met T9 en dan zullen we nog eens zien- om erachter te komen dat @Green Mamba mij voor was. Kust ze, ik laat het lekker staan. Nah! :eviltongue:

event team stuurt een mail uit met een uitnodiging met daarin een online formulier om in te schrijven en uw etensvoorkeuren (veggie en zo) door te geven.

't is weer een rondje reply to all: "sorry kan niet aanwezig zijn" of "yes, ik zal er zijn, voor mij graag de vis!" 🤦‍♂️

VULT GODVERDOMME GEWOON DIENE FORM IN
Inclusief de obligate slimmerik die denkt het te gaan oplossen door te reply allen om te "STOPPEN MET TE REPLY ALLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!" ?
Want zonder dat is het geen authentiek rondje reply all. :unsure:

Ze zoeken er precies de minst bekwame uit ja.Los daarvan zou ik ook niet gewoon locaties en landen beginnen opnoemen die er absoluut niets mee te maken hebben.
:unsure:
Laatst er zo achtergekomen dat Wit-Rusland en Belarus hetzelfde land is.
Je komt dus in het filmpje voor? :s

Gvd, laptop laad niet bij, hopelijk ligt het aan de kabel en niet aan de laptop zelf.
Ik heb hier nog een universele adapter van Belkin liggen met verschillende aansluitingen.
Klein vraagske:
Adapter van de laptop, 19V en 3,42A
Universele adapter, 19,5V en 4,62A (90W)
Is dat compatibel??

Autokeuring -_-. Geen enkele afspraak (over alle stations) binnen de maand te vinden en zonder afspraak staat men tot op straat aan te schuiven.

Autokeuring -_-. Geen enkele afspraak (over alle stations) binnen de maand te vinden en zonder afspraak staat men tot op straat aan te schuiven.
Heb dat hier al gezegd. Niet wachten tot ze u uw uitnodiging sturen want die komt maar een maand op voorhand en dan zijt ge dus hopeloos te laat om een afspraak te hebben.
Zet een jaarlijkse herinnering in uw agenda 2 maand voor de datum (als je u binnen die tijd aanbiedt blijft uw datum toch dezelfde) dat je moet gaan en maak dan uw afspraak. Heb je keus genoeg voor een afspraak en kan je gaan in de 2 weken voor dat uw keuringsbewijs vervalt.

Heb dat hier al gezegd. Niet wachten tot ze u uw uitnodiging sturen want die komt maar een maand op voorhand en dan zijt ge dus hopeloos te laat om een afspraak te hebben.
Zet een jaarlijkse herinnering in uw agenda 2 maand voor de datum (als je u binnen die tijd aanbiedt blijft uw datum toch dezelfde) dat je moet gaan en maak dan uw afspraak. Heb je keus genoeg voor een afspraak en kan je gaan in de 2 weken voor dat uw keuringsbewijs vervalt.
Dit gaat inderdaad het plan zijn voor volgend jaar. Nu zal het de boete slikken worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan