Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik leef in de veronderstelling dat het deels een kwestie van training/onderhouden is. Eens ge wat te lang “de rustige weg” gevolgd hebt, is het veel moeilijker om terug in te pikken. Allez dat fenomeen zie ik toch bij een aantal drinkebroeders van vroeger.Dat ik fysiek godverdomme oud aan het worden ben. Vijf jaar geleden was het nog smiddags basketten, dan fritten en een pint, savonds squashen en nog wat pinten. En de dag erna fris op en gaan werken.
Nu... ik heb pijn omdat ik gisteren moest niezen toen ik verkeerd lag in de zetel.
Ge zijt te delicaat. The end is nigh, point final.Ik leef in de veronderstelling dat het deels een kwestie van training/onderhouden is. Eens ge wat te lang “de rustige weg” gevolgd hebt, is het veel moeilijker om terug in te pikken. Allez dat fenomeen zie ik toch bij een aantal drinkebroeders van vroeger.
Dat of coke!
Dat ik fysiek godverdomme oud aan het worden ben. Vijf jaar geleden was het nog smiddags basketten, dan fritten en pinten, savonds squashen en nog wat pinten. En de dag erna fris op en gaan werken.
Nu... ik heb pijn omdat ik gisteren moest niezen toen ik verkeerd lag in de zetel.

Het zijn sowieso altijd de laatste jaren die er afgeknabbeld worden! Which is nice.Ge zijt te delicaat. The end is nigh, point final.
Is er nog veel knabbeling in die laatste jaren? Zo een gekookte asperge is toch ook niet voor elke week…Het zijn sowieso altijd de laatste jaren die er afgeknabbeld worden! Which is nice.
en had je gisteren pinten gedronken?Dat ik fysiek godverdomme oud aan het worden ben. Vijf jaar geleden was het nog smiddags basketten, dan fritten en pinten, savonds squashen en nog wat pinten. En de dag erna fris op en gaan werken.
Gisteren een kastdeur tegen mijn voorhoofd dicht geslaan. Schoot er ook iets in mijn nek van de slagDat ik fysiek godverdomme oud aan het worden ben. Vijf jaar geleden was het nog smiddags basketten, dan fritten en pinten, savonds squashen en nog wat pinten. En de dag erna fris op en gaan werken.

boh ja en nee.Lekker goedkoop.

Ik zou daar toch stante pede naar de kliniek mee gaan. Dat zijn klassieke tekenen van een hartaanval. Gene zever.
Vandaag eens gebeld, 'waarschijnlijk een verkeerde beweging gemaakt, kom eens langs moest het ineens een stekende pijn worden of volgende week nog niet weg zijn'Euh. Laat toch maar checken. Ik heb da ook es gehad. Heb een week in kliniek kunnen gaan kamperen met wat leek op een hartinfarct maar uiteindelijk pericarditis was.

Als ge uwe muesli en yoghurt apart koopt, valt het best nog wel mee. Op die manier kun je je toppings ook nog zelf kiezen.zo'n yoghurtje met muesli kost toch genoeg, daar kunt ge een half brood met choco voor kopen, denkt ik
Inside tip: als ge uw hond meepakt en laat mee eten kunt ge dat nog goed compenseren! Gewoon de hond niet op de tafel zetten, da's frowned upon naar 't schijnt.en eten a volonte is nooit profijtelijk voor me. Overlaatst ribbekes a volonte en ik heb er maar anderhalf gegeten... big profit voor het restaurant![]()
Tooook tok tokVandaag eens gebeld, 'waarschijnlijk een verkeerde beweging gemaakt, kom eens langs moest het ineens een stekende pijn worden of volgende week nog niet weg zijn'
En het is ook +/- weg nu, paniekkippen.
Waarom opnieuw laten attest maken?4 jaar geleden een huis gekocht met een EPC van 330.
Vloer en plafons geisoleerd.
EPC is nu 340 omdat de berekening anders is.
MAKES NO SENSE.
Hoe doet ge da? Zat ge nog met uw kop in de kast ofzo?Gisteren een kastdeur tegen mijn voorhoofd dicht geslaan. Schoot er ook iets in mijn nek van de slag![]()

Vanaf 2022 geldt enkel nog een EPC vanaf 1/1/2019, compleet belachelijk eigenlijk. Er zijn toen een paar regels in de berekening aangepast.Waarom opnieuw laten attest maken?
.Maar waarom heb je een EPC nodig? Als je daar gewoon woont en blijft wonen boeit da toch Nie?Vanaf 2022 geldt enkel nog een EPC vana 1/1/2019. Er zijn toen een paar regels in de berekening aangepast. Compleet belachelijk. Grappig genoeg is mijn EPC net een paar punten gedaald.
Ah nee dan niet he. Ik ga er vanuit dat hij wil verkopen.Maar waarom heb je een EPC nodig? Als je daar gewoon woont en blijft wonen boeit da toch Nie?
Sneller de kast sluiten dan je hoofd wegtrekkenHoe doet ge da? Zat ge nog met uw kop in de kast ofzo?![]()