Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ik fysiek godverdomme oud aan het worden ben. Vijf jaar geleden was het nog smiddags basketten, dan fritten en een pint, savonds squashen en nog wat pinten. En de dag erna fris op en gaan werken.

Nu... ik heb pijn omdat ik gisteren moest niezen toen ik verkeerd lag in de zetel.
Ik leef in de veronderstelling dat het deels een kwestie van training/onderhouden is. Eens ge wat te lang “de rustige weg” gevolgd hebt, is het veel moeilijker om terug in te pikken. Allez dat fenomeen zie ik toch bij een aantal drinkebroeders van vroeger.
Dat of coke!

Ik leef in de veronderstelling dat het deels een kwestie van training/onderhouden is. Eens ge wat te lang “de rustige weg” gevolgd hebt, is het veel moeilijker om terug in te pikken. Allez dat fenomeen zie ik toch bij een aantal drinkebroeders van vroeger.
Dat of coke!
Ge zijt te delicaat. The end is nigh, point final.

Dat ik fysiek godverdomme oud aan het worden ben. Vijf jaar geleden was het nog smiddags basketten, dan fritten en pinten, savonds squashen en nog wat pinten. En de dag erna fris op en gaan werken.

Nu... ik heb pijn omdat ik gisteren moest niezen toen ik verkeerd lag in de zetel.

zo hard herkenbaar :lol:

Zaterdag vernomen dat mijn favoriete slager forfait geeft en gaat rentenieren, hebben hun zaak 30 jaar uitgebaat. Hopelijk vinden ze een overnemer.

Dat ik fysiek godverdomme oud aan het worden ben. Vijf jaar geleden was het nog smiddags basketten, dan fritten en pinten, savonds squashen en nog wat pinten. En de dag erna fris op en gaan werken.

en had je gisteren pinten gedronken?

Gisteren een kastdeur tegen mijn voorhoofd dicht geslaan. Schoot er ook iets in mijn nek van de slag :sop:

Lekker goedkoop.
boh ja en nee.
zo'n yoghurtje met muesli kost toch genoeg, daar kunt ge een half brood met choco voor kopen, denkt ik

en eten a volonte is nooit profijtelijk voor me. Overlaatst ribbekes a volonte en ik heb er maar anderhalf gegeten... big profit voor het restaurant :)
maar goed, boefen tot ge u ongemakkelijk voelt is verleden tijd en misschien maar goed ook, dat was ook niet gezond :p

---------------
ergernis: ik heb het woord volonte moeten opzoeken want ik wou het schrijven als vol au vent, maar voelde dat er iets niet klopte :unsure:

Ik zou daar toch stante pede naar de kliniek mee gaan. Dat zijn klassieke tekenen van een hartaanval. Gene zever.
Euh. Laat toch maar checken. Ik heb da ook es gehad. Heb een week in kliniek kunnen gaan kamperen met wat leek op een hartinfarct maar uiteindelijk pericarditis was.
Vandaag eens gebeld, 'waarschijnlijk een verkeerde beweging gemaakt, kom eens langs moest het ineens een stekende pijn worden of volgende week nog niet weg zijn' :p

En het is ook +/- weg nu, paniekkippen.

en eten a volonte is nooit profijtelijk voor me. Overlaatst ribbekes a volonte en ik heb er maar anderhalf gegeten... big profit voor het restaurant :)
Inside tip: als ge uw hond meepakt en laat mee eten kunt ge dat nog goed compenseren! Gewoon de hond niet op de tafel zetten, da's frowned upon naar 't schijnt.

Dus gewoon een hond in huis halen en tis opgelost.

Vanaf 2022 geldt enkel nog een EPC vana 1/1/2019. Er zijn toen een paar regels in de berekening aangepast. Compleet belachelijk. Grappig genoeg is mijn EPC net een paar punten gedaald :laugh:.
Maar waarom heb je een EPC nodig? Als je daar gewoon woont en blijft wonen boeit da toch Nie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan