Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elke keer weer vraag ik me af waar ze dit soort mensen vinden. Er zijn duidelijk mensen die dus geen actualiteit volgen.
Ik trek me op aan het feit dat ze ook wel gewoon de lompste gevallen in de eindversie zullen houden. To be fair, toen ik een puber was viel een geschiedenisleerkracht ook bijna van haar stoel omdat ik de politieke partijen kon opnoemen, terwijl er daar toen ook klasgenoten genoeg zaten die het in Keulen hoorden donderen.

Het zal nu ook niet beter zijn geworden, nu (een deel van) de jeugd in een eigen bubbel zit op instagram en andere social media. Maar ik vermoed/hoop dat zo ergens na de twintig de mensen met iets meer interesse in de wereld daar wel uitbreken. Een deel natuurlijk niet, maar dat is van elke generatie. Ik ben er 35 en als ik naar de gym ga kom ik daar ook genoeg leeftijdsgenoten tegen die niet helemaal "mee" zijn hoor.

Elke keer weer vraag ik me af waar ze dit soort mensen vinden. Er zijn duidelijk mensen die dus geen actualiteit volgen.
Amai die eerste "ik volg mijn nieuws op instagram" en kan dan vervolgens Oekraïne niet kunnen aanduiden op de kaart. Geen verwonderlijk feit, maar dat zegt ook weer veel over dat nieuws dat op instagram te vinden valt zeker. Los van actualiteit volgen, hebben die geen aardrijkskunde gehad op school? Zelfs al is dat enkele jaren geleden, ge hebt dan toch wel een algemeen idee van waar iets ligt, die duidde begot bijna China aan :unsure:

Ik heb al weken thuis gewerkt op mijn eigen curved monitor (1000R).
Deze heb ik dit weekend vervangen met de 27" flatpanel die het werk ter beschikking stelt.

Alles ziet er zo verkeerd gebogen uit nu.
Een goede curved is persoonlijk zoveel aangenamer in gebruik en liever voor de orgen.

event team stuurt een mail uit met een uitnodiging met daarin een online formulier om in te schrijven en uw etensvoorkeuren (veggie en zo) door te geven.

't is weer een rondje reply to all: "sorry kan niet aanwezig zijn" of "yes, ik zal er zijn, voor mij graag de vis!" 🤦‍♂️

VULT GODVERDOMME GEWOON DIENE FORM IN

Naar de autokeuring geweest. Als alles in orde was, dan zouden we volgend jaar een jaar mogen overslaan.

Het is precies alsof die mannen van de keuring daar op letten en willen dat ge elk jaar komt: "de lichten waren niet correct afgesteld" :(.

Één minuut naar Auto5 geweest en hopla in orde. Nu kunnen ze volgend jaar opnieuw 54 euro aan me verdienen.

en dan zit er hier ééntje een bureau verder te hoesten en te snotteren dat het nie meer schoon is

hebben we dan écht niks geleerd de afgelopen 2 jaar?

ADDE ZIEK ZIJT BLIJFDE THUIS, OKEEEE?

Ik trek me op aan het feit dat ze ook wel gewoon de lompste gevallen in de eindversie zullen houden. To be fair, toen ik een puber was viel een geschiedenisleerkracht ook bijna van haar stoel omdat ik de politieke partijen kon opnoemen, terwijl er daar toen ook klasgenoten genoeg zaten die het in Keulen hoorden donderen.

Het zal nu ook niet beter zijn geworden, nu (een deel van) de jeugd in een eigen bubbel zit op instagram en andere social media. Maar ik vermoed/hoop dat zo ergens na de twintig de mensen met iets meer interesse in de wereld daar wel uitbreken. Een deel natuurlijk niet, maar dat is van elke generatie. Ik ben er 35 en als ik naar de gym ga kom ik daar ook genoeg leeftijdsgenoten tegen die niet helemaal "mee" zijn hoor.
Ik ben 33 en heb nog altijd geen idee wat een tsjeev is :unsure:

en dan zit er hier ééntje een bureau verder te hoesten en te snotteren dat het nie meer schoon is

De hooikoortslijders steunen dit voorstel! Snotteren = thuisblijven! 😈

Was ook zo bij ons. Resultaat was dat ik vorige week dus weer ziek was. Stomme kalle!

Da madamke hier iets verder is geen hooikoorts. Da's een zware verkoudheid of erger.
vlaamse-regering-da-gade-gij-ni-bepale.gif

(Ik ben zelf ook al weer een maand aan het blaffen. Ik mag wel gaan werken, maar draag dus mijn mondmasker zodat anderen mijn bronchitis niet over zouden nemen)

Hier een jobstudent met een valling en die zit al heel de voormiddag naast mij om te volgen. Normaal zou ik hem zelf laten proberen, maar no way dat ik die nu aan mn toetsenbord en muis laat komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan