Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn plan om de collega's te triggeren met reacties als "A, was er een koers gisteren? Welke was het ..." en zo is in duigen gevallen.
Ik zit hier alleen.
Alhoewel dat laatste bijlange geen ergernis is. Nu kan ik eens goed doordoen.

Firma's die persé willen langskomen als je een offerte vraagt.

Nee ge moet niet tot thuis komen om me dan alsnog geen prijs te kunnen geven
Ik heb alle gegevens bij de hand dus ik kan dat doormailen of telefonisch doorgeven zodat jij die tijd van je niet verplaatsing kan gebruiken om een offerte te maken en daarna zien we wel

De commentaarsectie bij De Tijd is bij wijlen even erg of nog erger dan die bij HLN, Doorbraak of DWM. Dan lees je iets serieuzer nieuws en dan hoop je dat dat zich reflecteert in de commentaarsectie maar nee hoor. Elk artikel over economische sancties tegen Rusland en de economische situatie in het algemeen "oh boy, Poetin wrijft zich in de handen. Het einde van EU en de VS", elk artikel over oorlogsmisdaden in Oekraine "fake news, Poetin weet dat heel de wereld naar Oekraine kijkt dus die gaat zoiets nooit laten gebeuren. Whataboutism Azov bataljon? Whataboutism Zelensky? Heeee? We gaan toch niet MSM fake news geloven zeker? hahahaha naief schaapje. Hier kijk deze youtube-documentaire maar, die is 2 uur lang en gemaakt door iemand die gekend staat bij MSM als propaganda dus dan WEET je gewoon dat dit 100% TRUTH + FACTS zijn".

Zijn dan ook mensen met dit soort "bio/intro" op Facebook:
msm.png

Mijn block-list is exponentieel gegroeid en toch lijkt dat de hoop onzin niet te beinvloeden. Bij elk artikel zijn er wel nieuwe losers die de kop opsteken.

Ik heb alle gegevens bij de hand dus ik kan dat doormailen of telefonisch doorgeven zodat jij die tijd van je niet verplaatsing kan gebruiken om een offerte te maken en daarna zien we wel
En dan nog de kers op de taart: als ge dan tegen beter weten eens toezegt, en die persoon niet afkomt terwijl gij u ook hebt verplaatst naar de locatie waar de werken moeten worden uitgevoerd :eviltongue:

Voor werken is dat vrij logisch dat ze langskomen he, elke werf is anders en niet elke klant stuurt de correcte gegevens door.

is dat al wa gij eet? :oink:

Ik heb hier net een bak macaroni met hesp binnen van ne kilo :unsure:
Toen ik twintig was, speelde ik ook een lasagne van een kilo binnen. Nu niet meer. Ben echt een kleine eter geworden.
Smorgens een kommetje frosties, smiddags een yoghurt met wat muesli en savonds 1 bord gewoon gevuld.
Ik beweeg ook niet veel meer he: zittend beroep en geen sport. Dus weinig verbruik en dan heb je ook weinig eten nodig.
Maar hier had ik wel rond 15.00 ook een wrap gegeten en wat chips rond 17.00, dus ja : dat ene stuk was genoeg :p

Voor werken is dat vrij logisch dat ze langskomen he, elke werf is anders en niet elke klant stuurt de correcte gegevens door.
Het is voor zonnepanelen

Ik heb gegevens van de laatste 2 jaar + plannen met afmetingen EN foto's van het dak. Opbouw van het plat dak kan ik ook aantonen
Foto's van de technische koker en meterkast + ruimte waar alles moet komen te hangen en foto van buiten hoe je het beste op het dak komt

Veel meer kunt ge met uw eigen ogen echt niet komen zien hoor, bespaar u de moeite van 2x een rit van 20minuten of meer.
Als het een interessante offerte is DAN zullen we eens afspreken om verdere zaken te bespreken.

Nu met de airco's heb ik dat ook gehad hé, toen was ik nog zo zot om ze laten langskomen en meestal eindigde dat met "Hebt ge al een offerte gehad ? Mag ik eens kijken ?" om dan daarop het prijs te baseren en er net onder te gaan.

Uiteraard voor bepaalde andere werken moet men eerst langskomen natuurlijk

Toen ik twintig was, speelde ik ook een lasagne van een kilo binnen. Nu niet meer. Ben echt een kleine eter geworden.
Smorgens een kommetje frosties, smiddags een yoghurt met wat muesli en savonds 1 bord gewoon gevuld.
Ik beweeg ook niet veel meer he: zittend beroep en geen sport. Dus weinig verbruik en dan heb je ook weinig eten nodig.
Maar hier had ik wel rond 15.00 ook een wrap gegeten en wat chips rond 17.00, dus ja : dat ene stuk was genoeg :p
Ik ben er 34, doe geen sport, zittend beroep (kraanman) en ik weeg er constant 63...

Kslaap wel maar 3 a 4u op een dag

De mensen waarvan commentaar komt kunnen wel niet zo goed overweg met geld. Ze roken, drinken, geven hun geld uit aan onnozele dingen...
Ik investeer al sinds het begin mijn geld en ben altijd spaarzaam geweest. Nooit mijn geld uitgegeven aan onnozele dingen zoals roken en drinken. Dan is het toch logisch dat ge gewoon zulke zaken kunt kopen en die anderen niet?
Hoezo is drinken onnozel?

De commentaarsectie bij De Tijd is bij wijlen even erg of nog erger dan die bij HLN, Doorbraak of DWM. Dan lees je iets serieuzer nieuws en dan hoop je dat dat zich reflecteert in de commentaarsectie maar nee hoor. Elk artikel over economische sancties tegen Rusland en de economische situatie in het algemeen "oh boy, Poetin wrijft zich in de handen. Het einde van EU en de VS", elk artikel over oorlogsmisdaden in Oekraine "fake news, Poetin weet dat heel de wereld naar Oekraine kijkt dus die gaat zoiets nooit laten gebeuren. Whataboutism Azov bataljon? Whataboutism Zelensky? Heeee? We gaan toch niet MSM fake news geloven zeker? hahahaha naief schaapje. Hier kijk deze youtube-documentaire maar, die is 2 uur lang en gemaakt door iemand die gekend staat bij MSM als propaganda dus dan WEET je gewoon dat dit 100% TRUTH + FACTS zijn".

Zijn dan ook mensen met dit soort "bio/intro" op Facebook:
msm.png

Mijn block-list is exponentieel gegroeid en toch lijkt dat de hoop onzin niet te beinvloeden. Bij elk artikel zijn er wel nieuwe losers die de kop opsteken.
Ik vrees dat bij velen die beelden er ook zo hard inhakken, dat ze maar al te graag geloven dat het in scene gezet was, dan was die gruwel niet echt, oef! Ik moet deze avond bij mijn ouders gaan eten, en ik weet zeker dat ze het er ook over gaan hebben dat de beelden fake zijn. Die menskes kunnen dat allemaal niet meer verdragen.

Het maakt het natuurlijk niet minder erg hé. Maar is idd nog eens versterkt sinds corona. Liever denken dat het niet bestaat, of één of ander complot geloven dat het verspreid is uit een labo geloven, dan gewoon te moeten accepteren dat het iets natuurlijks is, en het elk moment dus opnieuw kan gebeuren, zonder een echte schuldige.

Dat ik fysiek godverdomme oud aan het worden ben. Vijf jaar geleden was het nog smiddags basketten, dan fritten en pinten, savonds squashen en nog wat pinten. En de dag erna fris op en gaan werken.

Nu... ik heb pijn omdat ik gisteren moest niezen toen ik verkeerd lag in de zetel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan